Παρασκευή, 15 Μαρτίου 2013

Dark Stories..



ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΑΣ...

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΕΝΟΣ ΚΟΡΙΤΣΙΟΥ......


12.6.07 ήμουν κατενθουσιασμένη γιατί πήρα τα εισιτήρια για την συναυλία των Evanescence. Και από εκείνη την μέρα για κάποιο λόγο έβλεπα ανεξήγητα όνειρα. Για την ακρίβεια έβλεπα κάποιον να πεθαίνει αλλά ήταν όλα τόσο θολά που δεν μπορούσα να καταλάβω τίποτα. Κάθε βράδυ το ίδιο μέχρι που μίλησα με την μικρή μου αδελφή στο τηλέφωνο και μου είπε τρομαγμένη ότι μέρες τώρα βλέπει στον ύπνο της κάποιον να πεθαίνει αλλά ούτε εκείνη έβλεπε ποιος ήταν. Δεν πίστευα πως ήταν τυχαίο αυτό το όνειρο. Τέλος πάντων 27.6.07 ήταν η μεγάλη συναυλία τον Evanescence ξέρετε. Εκείνη την μέρα ήμουν πολύ ενθουσιασμένη και είχα ξεχάσει να φορτίσω το κινητό μου. Όταν τελείωσε η συναυλία συνειδητοποίησα ότι είχε απενεργοποιηθεί και δεν είχα πως να πάρω τον πατέρα μου να του πω να έρθει να με πάρει. Στο τέλος βρήκα έναν γνωστό μου και του ζήτησα να πάρω τηλέφωνο. Όταν ήρθε ο πατέρας μου γύρισε και μου είπε πώς άμα σήμερα πεθάνει να ξέρω πώς με λατρεύει. Πραγματικά εκείνο το βράδυ το όνειρο μου ξεθόλωσε. Είδα τον πατέρα μου να πεθαίνει και ξύπνησα από τον ήχο του κινητού μου. Ήταν η μικρή μου αδελφή πανικόβλητη και να κλαίει και να προσπαθεί να μου πει ότι είδε εκείνο το όνειρο που είδα και εγώ. Ακριβώς 3:00 η ώρα ακούω την μάνα μου να φωνάζει “Αφροδίτη τρέξε”. Όταν πήγα αντίκρισα δίπλα από τον πατέρα μου μια σκιά να με κοιτά και να μου λέει “θα έρθει μαζί μου”. Το έβλεπε και η μάνα μου, δεν μπορώ να πω πώς είμαι τρελή και έβλεπα ότι νάνε. Ο πατέρας μου πέθανε εκείνη την μέρα από ανακοπή καρδιάς αλλά εγώ ήθελα να μάθω, με έκαιγε το θέμα του πνεύματος. Ξέρετε ότι άμα πας σε ένα πνευματιστή γίνετε να επικοινωνήσεις με το αγαπημένο σου πρόσωπο και εγώ με την μάνα μου και την μικρή αδελφή μου πήγαμε. Όταν με ρώτησαν τι ήθελα να ρωτήσω τον πατέρα μου είπα “είδες ποιος στεκόταν δίπλα σου;” και εκείνος μου είπε “Ο άγγελος του θανάτου”. Και πραγματικά εκείνη την στιγμή μου ήρθε να γελάσω γιατί δεν το πίστεψα. Αλλά κάντε την κίνηση και πατήστε στο google “the angel of death” και δείτε ότι τελικά είναι αληθινός. Δεν ξέρω άμα σας φάνηκε βλακεία η ιστορία μου αλλά ήθελα να την μοιραστώ με κάποιον.



--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Η ΠΕΡΙΕΡΓΕΙΑ...ΣΚΟΤΩΝΕΙ...

Ήταν λέει μια φορά σε ένα σπίτι μια οικογένεια, η οποία κάθε βράδυ άκουγε φωνές μέσα από το διπλανό σπίτι! Η οικογένεια όμως μετά από τόσο καιρό δεν άντεξε να ακούει αυτές τις φωνές κάθε βράδυ. Έτσι αποφάσισαν όλοι μαζί να δουν τι υπήρχε σε εκείνο το σπίτι. Καθώς λοιπόν τα δυο μικρά παιδιά της οικογένειας, ο γιος και η κόρη της οικογένειας δηλαδή, βγήκαν έξω από την πόρτα του σπιτιού τους για να περάσουν στην άλλη πόρτα του σπιτιού οι φωνές όλο και δυνάμωναν. Τα παιδιά έφτασαν στην πόρτα του σπιτιού σοι και αβλαβής όταν όμως κατάλαβαν ότι κάτι συνέβαινε στο σπίτι εκείνο. Αποφάσισαν να μην περάσουν την πόρτα ώσπου κάποιος τους έπιασε και τους έβαλε μέσα σε εκείνο το τρομακτικό και ανατριχιαστικό εγκαταλελειμμένο σπίτι. Τα δυο παιδιά αφού μπήκαν στο σπίτι, έλεγαν πριν από 2 χρόνια, δεν ξαναβγήκαν έξω και κανείς δεν τους είδε. Οι γονείς τους ήταν απελπισμένοι μέχρι που ήθελαν και εκείνοι να μπουν στο σπίτι να δουν τι είχε συμβεί, όμως ο φόβος πια τους είχε κυριέψει. Από ότι έχω ακούσει 15 μέρες πριν τα δυο παιδιά κλείσουν 2 χρόνια της εξαφάνισης τους λένε ότι η μητέρα και ο πατέρας είδαν τα δυο παιδιά κρεμασμένα από την ντουλάπα του σπιτιού τους. Τα παιδιά δεν είχαν όλα τα δάκτυλα από ότι ανέφεραν οι εφημερίδες. Οι γονείς δεν κατάλαβαν ποιος κακός άνθρωπος το είχε κάνει αυτό. Για μένα δεν έπρεπε να το σκεφτούν καν. Μετά από 15 μέρες βρέθηκαν μέσα σε ένα μπαούλο με βγαλμένα τα μάτια και με τη γλώσσα κομμένη. Από ότι λένε κάποιοι αυτό είχε γίνει και πριν από 70 χρόνια στην ίδια περιοχή και από ότι μου είπαν αυτό το έκανε μια σκιά που βασάνιζε επειδή βασανιζόταν. Ποιος άραγε θα είναι ο επόμενος;

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΙΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΣΤΕΛΝΕΤΕ ΣΥΝΕΧΙΣΤΕ ΝΑ ΜΑΣ ΒΟΗΘΑΤΕ ΣΤΕΛΝΟΝΤΑΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΤΟ ΕΜΑΙΛ ΜΑΣ theacity@hotmail.com
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ΠΟΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ 2 ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΠΙΟ ΠΟΛΥ???



0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

Followers

Δημοφιλείς αναρτήσεις