Παρασκευή, 22 Φεβρουαρίου 2013

The "M" File


Αααααααααααα που είσαιιιι???? Είχες υποσχεθεί ότι θα γράφεις κάθε βδομάδαααααα!!!!! Αααααααααααα μας κορόιδεψες πάλι!!αααααααααα!!!

 Ναι οκευ σόρρυ το ξέρω είμαι απαίσια και τρισάθλια αλλά προέκυψε κάτι που λέγεται εξετάσεις.
Τελικά τα κατάφερα! Οι εξετάσεις τελείωσαν και ένα τεράστιο βάρος έφυγε από πάνω μου! Βέβαια θα μπορούσα όλο αυτό τον καιρό να είμαι άνετη και να μην είχα αγχωθεί τόσο πολύ αν δεν είχα αφήσει όλες μου τις εργασίες τελευταία στιγμή. Φυσικά αυτό δεν έχει να κάνει επειδή υποτίθεται ότι είναι εργασίες, και ώ ναι ίσως μερικές να ήταν βαρετές ... το να χρονοτριβώ για τα πάντα είναι τρόπος ζωής! Ακόμα και αυτή την στιγμή που γράφω η ώρα είναι 10:30 που σημαίνει ότι τρέχω σαν τον μαλάκα για να προλάβω να έχω αύριο στην ώρα μου την στήλη που τώρα εσύ μικρέ μπαμπουίνε διαβάζεις!! :D Να φανταστείτε την προηγούμενη βδομάδα ήθελα τόσο πολύ να αποφύγω μία απ τις εργασίες μου που -δώστε βάση σε αυτό!- είχα μία αφάνταστη επιθυμία να κάτσω να γράψω τουλάχιστον 3 στήλες για τις επόμενες βδομάδες! …αλλά είπα εντάξει, μην το ξεφτιλίσω ας παραδώσω την τελευταία μου εργασία στην ώρα της!

Τέλος πάντων όπως είπαμε οι εξετάσεις τελείωσαν και πλέον είμαι ελεύθερη να ξαναγυρίσω στην βαρετή ζωή μου! :D
Πριν λίγες μέρες λοιπόν έκανα μία βόλτα απ το βιβλιοπωλείο της γειτονίας μου και τι να δω, το έκλεισαν!!!! Τέλος! Φινίτο! R.I.P. 18 χρόνια, όλα τα σχολικά απ την 1η δημοτικού μέχρι την 3η λυκείου από εκεί τα είχα πάρει! Δεν είναι αυτό το θέμα μας όμως, πήγα σε άλλο μετά! Ιιιιινιιιιγουέι, εκεί που έψαχνα κάτι άσχετο, εμφανίζονται μπροστά μου μία πανδαισία από χρωματιστά στυλό! Για μία στιγμή νόμιζα ότι ήμουν στον παράδεισο! Βρήκα ακόμα και αυτά που είχαμε στο δημοτικό, τα χρωματιστά με τα γκλίτερ και κάθε φορά που έγραφες μύριζε όλο το τετράδιο φράουλα, βατόμουρο, μπανάνα κ.λ.π. Εννοείται βέβαια ότι ξόδεψα όλα μου τα λεφτά για να αγοράσω μία ντουζίνα απ αυτά!
Όπως γύρναγα λοιπόν σκεφτόμουν τα παιδικά μου χρόνια και συνειδητοποίησα ότι οι συνήθειες και τα γούστα μου δεν έχουν αλλάξει ούτε στο ελάχιστο. Θυμάμαι τότε, ένα 8-10 χρονών κοριτσάκι τρελαινόταν για τις Μπάρμπι, συνεδρίαζε για τουλάχιστον ένα μήνα για το πως θα καταφέρει να χορέψει με τον ωραίο τύπο της τάξης στο πάρτι που θα έκανε κάποια συμμαθήτρια και για κανένα λόγο δεν θα παρέλειπε να έχει το καινούριο Νιτ ές! Καλά αυτό ειδικά ήταν το χειρότερο. Όσοι είστε απ το 93’, 94’ και μετά σίγουρα θυμάστε εκείνη την εκνευριστική βλακεία που έμοιαζε με game boy αλλά ήταν ροζ και είχαν γραφίδα. που όλοι πωρωνόντουσαν με εκείνη την αηδία το παιχνίδι με τα σκυλάκια που τα τάιζες, τα έπλενες και τα έβγαζες βόλτα? Και όπως ήταν βέβαιο εμένα δεν με άφηναν να παίξω για πάνω από 5 λεπτά! Μπίτσιζ!! Γενικά τώρα που το σκέφτομαι τα μικρά εκείνη την εποχή ήταν πολύ σγουάγκ φάση!
Απ την άλλη μεριά η μικρή Μαρία χρησιμοποιούσε τις Μπάρμπι της μόνο για να τις ξεμαλλιάζει και να τους φτιάχνει φορέματα από διάφορα υφάσματα και τούλια από μπομπονιέρες που κατά καιρούς έβρισκα. Τα αγόρια στα πάρτι δεν με διάλεγαν σχεδόν ποτέ για να χορέψουμε (παρά μόνο κάτι γλιτσιάριδες), για να μην θυμηθώ το δράμα της μπουκάλας καθώς Ντι ες δεν είχα ποτέ γιατί μου την ψηλοέσπαγε. Αυτό που θυμάμαι είναι ότι πάντα χαιρόμουν να αγοράζω καινούρια χρωματιστά στυλό ή μαρκαδοράκια και να τα χαίρομαι με τις ώρες!
Αυτό που με φρικάρει κάπως, όπως είπα και παραπάνω είναι ότι όλα αυτά δεν έχουν αλλάξει μέχρι και σήμερα, απλά έχουν πάει σε άλλο επίπεδο. Για παράδειγμα, αν και αγαπώ τα ρούχα και μ’αρέσει να ψωνίζω με τις ώρες στην Ερμού, παίρνω μεγαλύτερη ικανοποίηση και χαρά όταν βρίσκομαι σε κάποιο μεγάλο μαγαζί που είναι γεμάτο με ήδη ζωγραφικής! Πραγματικά, το γεγονός ότι αγοράζω καινούριους καμβάδες, καινούρια μπλόκ, μαρκαδοράκια, χρώματα και πινέλα, είναι αρκετά για να με φτάσουν στην απόλυτη νιρβάνα! Όσο αναφορά τα αγόρια? Ας ρίξουμε μία ματιά στο τι ακριβώς αρέσει στα φυσιολογικά κορίτσια και τι αρέσει σε μένα..! Γιεπ! Αι ριγκρέτ νάδινγκ! :D  
Αυτά λοιπόν για σήμερα, ελπίζω διαβάζοντας τις αποτυχίες μου να νιώθετε καλύτερα για τις δικές σας! :D
 
Μπααααααααααααααααααιιιιι <3



0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

Followers

Δημοφιλείς αναρτήσεις