Παρασκευή, 1 Φεβρουαρίου 2013

The "M" File



Twitter? Έχετε Twitter? Εγώ έχω αλλά χμμμ.. Ας το πάρουμε απ την αρχή. Το Twitter είναι μια διαδικτυακή υπηρεσία κοινωνικής δικτύωσης όπως και το facebook μόνο που εκεί μπορείς να γράψεις ότι μπούρδα σου κατέβει χωρίς να σε παρεξηγήσουν, γιατί χεεεειιι Twitter είναι, για αυτό φτιάχτηκε άλλωστε, με αποτέλεσμα όμως με το που μπαίνεις στην αρχική σελίδα, να σου 8474767469430 tweet από μόνο ένα άτομο. Kαι δεν φτάνει αυτό, πρέπει να μου εμφανίζονται και ένα κάρο άκυροι που ούτε καν τους ξέρω!

Αλλά όπως είπαμε ο περισσότερος κόσμος το χρησιμοποιεί για να αραδιάζει ότι του έρχεται στο κεφάλι, εγώ απ την άλλη.. παρενοχλώ τους γνωστούς! Ναι το ξέρω είμαι απαίσια αλλά το κίνητρο για να φτιάξω twitter ήταν ο Bellamy. Ήταν όταν η Kate Hudson γέννησε πέρσι το καλοκαίρι και ο Matt δημοσίευσε μία φωτογραφία με εκείνη και τον το μικρό μπελλαμάκι . Ο κόσμος μου κλονίστηκε! Δεν θα μπορούσα να δεχτώ το γεγονός ότι ο αγαπημένος μου βρίσκεται κάπου εκεί στο διαδίκτυο και εγώ να μην μπορώ να μάθω τι συμβαίνει!


Ναι είμαι ένα φρικιό που θέλω να παρακολουθώ τις ζωές του κόσμου μην με κάνετε να νιώθω χειρότερα.
Στην αρχή νομίζεις ότι θα είναι κάτι σαν το facebook, έκανες τον άλλον φόλοου και *καμπλάααμ!* τώρα είσαι φίλος με τον αγαπημένο σου ροκ σταρ! *level up* :D
Αλλά φυσικά δεν είναι έτσι. Απλά παρακολουθείς αυτά που γράφουν οι άλλοι και ουσιαστικά δεν χρειάζεται να σε ξέρουν. Τον τελευταίο καιρό τυχαίνει να παρενοχλώ τους δυο τύπους απ το youtube, τον Phil και τον Dan,(που θα είναι λίγο δύσκολο να μην το έχετε παρατηρήσει) και περισσότερο τον Phil γιατί του έχω και μια μικρή αδυναμία αλλά δυστυχώς δεν ανταποκρίνεται στα tweet μου και μου ραγίζει την καρδιά. *σνίφ σνίφ*
Όχι πέρα απ την πλάκα δεν παρενοχλώ! :P όταν τυχαίνει να κάνω κάποιο tweet συνήθως είναι ήπιο και ευγενικό, χωρίς τα γνωστά “I LOVEEEEEEEEEEEEE YOUUUUUUUUUUUUUU” ή "I WANNA HAVE YOUR BABIEEEEES" (ναι το έχω δεί και αυτό) με τόσες καρδούλες που πιάνει άλλα 5-6 tweet από κάτω <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3.
Πραγματικά, πιστεύω είναι βαρετό να διαβάζεις απ όλους τα ίδια οπότε προσπαθώ κάθε φορά να γράφω κάτι διαφορετικό ή κάτι που να έχει πλάκα αλλά μέχρι τώρα οι προσπάθειες μου έχουν πέσει στο κενό! Επίσης κάθε φορά που πάω να γράψω κάτι, πριν το στείλω, το μελετάω για τουλάχιστον 5 ώρες και αφού το ποστάρω έχει τύχει πολλές φορές να το διαγράψω γιατί πάντα μου φαίνεται περίεργο και σε καμία περίπτωση δεν θέλω να φανώ ενοχλητική.  
Οπότε όπως καταλαβαίνετε μάλλον είναι καλύτερο να είσαι έναν ενοχλητικός που κάνει tweet ανά δευτερόλεπτο παρά ένας ψυχάκιας που παρακολουθεί τον κόσμο!  
Και κάτι τελευταίο. η αρχική σελίδα του tweeter γράφει το twitter , τουίτερ! Νιώθω σαν να με κοροϊδεύει !
Πφφφ έφαγα όλη μου την ώρα να αναλύω μόνο ένα θέμα γιατί δεν μπορώ να σταματήσω να μιλάω! Ορίστε τι να το κάνω το twitter, αφού έχω εσάς να πρήζω! ^.^
 Αυτά λοιπόν για σήμερα μικρά μου μαϊμούδια! Σας εύχομαι καλό Σαββατοκύριακο και θα τα ξαναπούμε σύντομα!! Μπαααααααααααααιιιιιιιιιι! <3
  

8 σχόλια:

Ely είπε... at 1 Φεβρουαρίου 2013 - 5:20 μ.μ.

Πολύ διασκέδαση! :D haha! Έχετε ένα καλό Σαββατοκύριακο και μια αγκαλιά!

Marillia Mar είπε... at 1 Φεβρουαρίου 2013 - 5:44 μ.μ.

xaxa epishhhs!!! :D *internet hug!* ^.^

Panagiwta K είπε... at 1 Φεβρουαρίου 2013 - 6:07 μ.μ.

Μου αρέσει πολύ αυτή η στήλη!!!!!!!!καλό μήνα!!!!!!!!

Marillia Mar είπε... at 1 Φεβρουαρίου 2013 - 6:41 μ.μ.

euxaristw polu! kalo mhna! :D

katerina είπε... at 1 Φεβρουαρίου 2013 - 9:06 μ.μ.

ta les pl wraia
bravo sou

Marillia Mar είπε... at 1 Φεβρουαρίου 2013 - 10:49 μ.μ.

euxaristww!! :D

Ιωάννα (Ayten Aydan) είπε... at 2 Φεβρουαρίου 2013 - 1:27 μ.μ.

Ποτέ δεν με ενέπνευσε το Twitter... Ομολογώ ότι κάποιοι γράφουν ωραίες ατάκες, αν και ποτέ δεν ξέρεις αν είναι δικές τους.

Καλό Σ/Κ! :)

Marillia Mar είπε... at 2 Φεβρουαρίου 2013 - 3:13 μ.μ.

nai isxuei einai ligo vareto, kai gw eides g poio logo to exw :P
kalo savvatokuriako!! :)

Δημοσίευση σχολίου

 

Followers

Δημοφιλείς αναρτήσεις