Κυριακή, 3 Φεβρουαρίου 2013

Passion Time




Ποτέ δε πίστευα ότι θα έφτανα σε οργασμό στο διάδρομο μια πολυκατοικίας..

Τα φοιτητικά μου χρόνια στην Πάτρα ήταν όντως τα καλύτερα της ζωής μου. 
Ένας λόγος ήταν και ο Μιχάλης. Ήταν κι αυτός φοιτητής στους πολιτικούς μηχανικούς, αλλά σε μεγαλύτερο έτος από μένα, και είχε προσφερθεί να μου μάθει τα κατατόπια της σχολής, να μου δώσει σημειώσεις και να μου δείξει την Πάτρα. 
Δεν άργησε να μου δείξει και την κρεβατοκάμαρά του, κι έτσι καταλήξαμε να βρισκόμαστε περιστασιακά, όταν και οι δύο θέλαμε σεξ. Άλλωστε ήταν ιδανικός γι' αυτό..

Ένα βράδυ αποφασίσαμε με την παρέα μου να βγούμε, για να γιορτάσουμε το τέλος του εξαμήνου και των εξετάσεων, στο κλασικό μας στέκι.
Ήμουν κούκλα, γιατί ήξερα ότι στην παρέα θα ήταν και κάποιος που μου άρεσε. 
Δυστυχώς το μεταξύ μας φλερτ δε πήγαινε όπως ήλπιζα. Η ώρα περνούσε και ο αριθμός των ποτών που έπινα μεγάλωνε ανησυχητικά, αλλά καμιά εξέλιξη. Δεν είχα καταφέρει να του πω κάτι παραπάνω από τα τετριμμένα κι εκείνος δεν έκανε καμιά προσπάθεια. 
Τότε είδα στο βάθος του μπαρ τον Μιχάλη, που εκείνες τις μέρες είχε εξαφανιστεί, με δυο φίλους του. "Εδώ είμαστε" σκέφτηκα και πήγα προς το μέρος του.

"Πού έχεις χαθεί εσύ;" τον ρώτησα μεταξύ σοβαρού και αστείου. Εκείνος, αντί να απαντήσει, με αγκάλιασε και μου ψιθύρισε στο αφτί: "Θέλεις να φύγουμε;". Έγνεψα καταφατικά, χαιρέτησα την παρέα μου και σε λίγα λεπτά ήμασταν στην κουζίνα του σπιτιού του γελώντας, με ένα ποτήρι κρασί στο χέρι. Δεν ξέρω αν έφταιγε το ότι ήμασταν κι οι δυο αρκετά ζαλισμένοι, αλλά παρόλο που είχαμε πάει μέχρι εκεί για να κάνουμε αυτό που κάναμε καλύτερα όταν ήμασταν μαζί, καταλήξαμε να κοιμόμαστε πιάνοντας ο καθένας κι από έναν καναπέ.

Γύρω στις πεντέμισι το πρωί σηκώθηκα, κατάλαβα ότι δεν είχε γίνει τίποτα και άρχισα κουτουλώντας να μαζεύω τα πράγματα μου για να φύγω. Άνοιξα την πόρτα και πάτησα το κουμπί του ασανσέρ. 
Το τελευταίο δευτερόλεπτο πριν μπω, ένιωσα ένα χέρι να με τραβάει απότομα. Ήταν ο Μιχάλης, που κόλλησε τα χείλη του πάνω στα δικά μου κι εμένα ολόκληρη στον τοίχο του διαδρόμου τόσο βίαια που ένιωσα ένα μικρό καρούμπαλο να σχηματίζεται στο πίσω μέρος του κεφαλιού μου. 
Εκείνη τη στιγμή βέβαια ήταν το τελευταίο που με ένοιαζε, αφού τον ένιωθα να τρίβεται πάνω στο σορτσάκι μου, κάτι που με έκανε να τον θέλω μέσα μου εκείνη την στιγμή. 

Ο Μιχάλης ήταν ανεξέλεγκτος. Μου τραβούσε τα μαλλιά, με έσερνε από τοίχο σε τοίχο κι εγώ ανταποκρινόμουν σε κάθε του κίνηση με πολλή όρεξη. "Τι κάνουμε;" του είπα κάποια στιγμή γελώντας. "Αυτό για το οποίο ήρθαμε ως εδώ" μου απάντησε και τραβήχτηκε μισό μέτρο κοιτώντας με από πάνω μέχρι κάτω. "Γδύσου". "Εδώ;" απόρησα. Η πόρτα του διαμερίσματός του ήταν ανοιχτή. "Μπορούμε να πάμε στο δωμάτιο σου" του είπα τραβώντας τον προς τα μέσα. Εκείνος όμως με κοίταξε με σοβαρό ύφος. "Γδύσου" επανέλαβε. 
Ανέβηκα στο πρώτο σκαλοπάτι της σκάλας, άνοιξα ελαφρώς τα πόδια μου και άρχισα να ξεκουμπώνω το σορτσάκι μου. "Πιο αργά" με διέταξε, "και πιο αισθησιακά" συμπλήρωσε, κάνοντας με να απορώ γιατί να θέλει κάποιος να γίνει αυτό στο διάδρομο μιας πολυκατοικίας. Όσο περίεργο κι αν μου φαινόταν όμως, άλλο τόσο με άναβε όλο αυτό. 

Συνέχισα να γδύνομαι αργά. Έλυσα τα μαλλιά μου τελείως και άφησα για το τέλος τις γόβες μου. "Αυτά μη τα βγάλεις" μου είπε. "Τώρα άνοιξε κι άλλο τα πόδια σου και χαϊδέψου". "Αποκλείεται, πάμε μέσα" του είπα. "Αν δε το κάνεις, θα χτυπήσω το κουδούνι της διπλανής πόρτας και θα σε αφήσω γυμνή στο διάδρομο". Το παιχνίδι είχε αρχίσει να φτάνει στα όρια του σαδισμού και η υπομονή μου να εξαντλείται. 
Κοίταξα γύρω μου κι έκανα διστακτικά ότι μου ζήτησε, και διαπίστωσα ότι ήμουν πιο υγρή απ' όσο νόμιζα.

Μέτα το σιωπηλό βασανιστήριο στο οποίο με υπέβαλε, ήρθε απέναντι μου και με έπιασε από τη μέση. Χαμήλωσε στο πάτωμα και στάθηκε στα γόνατα του πάνω στα πλακάκια του διαδρόμου. Ήμουν τελείως γυμνή μπροστά του, ενώ εκείνος μόλις που είχε ανοίξει ελάχιστα το φερμουάρ του κατεβάζοντας το τζιν του. Έβγαλε ένα προφυλακτικό από την τσέπη του και το φόρεσε. "Θέλω να είσαι εσύ από πάνω" μου είπε. Άνοιξα τα πόδια μου και έσκυψα πάνω του. Βούτηξε το στήθος μου και άρχισε να το φιλάει αχόρταγα. Μόλις μπήκε μέσα μου, δάγκωσα τον ώμο του από την ηδονή. 
Τέντωσα τον λαιμό μου προς τα πίσω κι εκείνος μου τράβηξε ξανά τα μαλλιά. Με το άλλο χέρι κρατούσε τη μέση μου δίνοντας μου ακόμα μεγαλύτερη ώθηση. Έσπρωχνα τη λεκάνη μου προς το μέρος του κι εκείνος προς το δικό μου. Όποτε κόντευα να τελειώσω, σταματούσε για λίγο, και μετά ξαναέμπαινε με δύναμη. 
Ήθελα να φωνάξω σαν τρελή από ευχαρίστηση, αλλά κρατιόμουν. Στο τέλος δε μπορούσαμε να σταματήσουμε με τίποτα. Οι κινήσεις είχαν γίνει πολύ έντονες και γρήγορες και είχαμε ιδρώσει κι οι δυο. 
Τότε μου έδωσε ένα χαστούκι, κάτι που αντί να με ξενερώσει, με έκανε να τελειώσω με ένα δυνατό βογκητό, που ακούστηκε σαν ηχώ μέσα στη βασανιστική ησυχία του διαδρόμου.
Έπειτα από λίγα λεπτά, τελείωσε κι εκείνος.

"Ουάου" είπα και κάθισα στο σκαλοπάτι να πάρω μια ανάσα. "Ντύσου", μου είπε, "ακούω κλειδιά". Άρχισα να μαζεύω σαν τρελή τα ρούχα μου και ο,τι άλλο είχα πετάξει, ντύθηκα πρόχειρα και τρέξαμε προς τα μέσα. 
Πράγματι, μετά από λίγα λεπτά βγήκε ένας κύριος. Τον είδαμε από το ματάκι της πόρτας με τον Μιχάλη να προχωράει μέχρι το ασανσέρ και να σηκώνει κάτι από το πάτωμα. 
Ήταν το σουτιέν μου.! 
Βάλαμε τα γέλια και έτσι όπως ήμασταν άρχισε να μου χαϊδεύει το στήθος. 
Περάσαμε τις επόμενες δύο ώρες κάνοντας ατελείωτο σεξ και, φυσικά, ξυπνήσαμε το επόμενο απόγευμα. 
Αξέχαστες φοιτητικές στιγμές.

Καλό βράδυ σε όλους! 
Να έχετε μια υπέροχη βδομάδα, και να την ζήσετε στο έπακρο! ;)


by Panagiota

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

Followers

Δημοφιλείς αναρτήσεις