Σάββατο, 19 Ιανουαρίου 2013

Unrated horror movies


AMERICAN HORROR STORY : ASYLUM
(Season 2 ) 




american-horror-story-asylum-cover-slice

Δική μου άποψη : οτι πιο άρρωστο , χυδαίο , ηλιθιο και έξυπνο υπαρχει ταυτόχρονα στην τηλεόραση φετος. Ειναι ο δεύτερος κύκλος της σειράς με τον ομώνυμο τίτλο. Ο πρωτος κύκλος δεν εχει καμοια σχεση με τον δευτερο , διαφορετική ιστορια. Το βάζω στις ταινίες επειδη ειναι θρίλερ και γενικα ειναι για ατομα με υπομονή και γερά στομάχια. Δεν θα πω υπόθεση διοτι ουτε εγω ο ίδιος δεν την εχω καταλάβει ακομα. Αυτο ειναι ενα περίεργο πράγμα για εμενα ( ψώνιο ) . Μου αρεσει και δεν μου αρεσει ταυτόχρονα. Αυτο διοτι ειναι κατι σαν το LOST, μια ειναι ωραιο μια οχι και δεν εξηγεί τιποτα.
ΠΡΟΣΟΧΗ: εχει πολυ αρρώστες και ανώμαλες σκηνές. Ρατσισμός , παιδεραστια , βιασμοί και χίλια δυο αλλα.

american-horror-story-asylum-poster




Βαθμολογία : ειναι μπερδεμένο.


By Dennis

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε... at 20 Ιανουαρίου 2013 - 12:09 π.μ.

gamatiiiiiiiiiii

marios είπε... at 20 Ιανουαρίου 2013 - 12:22 π.μ.

wraio akougete....tha to katevasw...kana link pezei????

Ανώνυμος είπε... at 20 Ιανουαρίου 2013 - 1:02 π.μ.

Εχω δεί 2-3 επεισόδια και μπορώ να πω οτι οσα γράφει ο ντένις ισχύουν...

Δημοσίευση σχολίου

 

Followers

Δημοφιλείς αναρτήσεις