Πέμπτη, 31 Ιανουαρίου 2013

Andre@s the Nightwriter




Γεια σας
Πως ειστε???
Σίγουρα πιο καλα απο την προηγούμενη Βδομάδα!

Το σ/κ που μας πέρασε δεν μου αρεσε και πολυ...
Λόγω απεργίας κλπ δεν πηγα πουθενα και οχι μονο το σ/κ ,Αλλα ολη την εβδομάδα δεν πήγα πουθενά...
Κατέβασα να δω 2 ταινίες,Πηγα πηρα διάφορα να φαω(σοκολάτες,κρουασάν,τσάι)
Και κάθισα να τις δω,Ευτυχώς είχαμε επισκέψεις κατα τις 9 και ετσι κάπως έφτιαξε η διάθεση μου
Κατέβασα λοιπον το ''THE HUNGER GAMES''και το ''PARENT TRAP''
Το HUNGER GAMES ειναι ταινιαρα τη να λεμε το PARENT TRAP ομως μου ήρθε στο μυαλο μου ξαφνικά,Το έβλεπα παλια που το έδειχνε η tv ,Ειχα κατι χρονια να το δω....
Γενικά νομίζω οτι ενω προβλεπόταν βαρετό σ/κ,Το έσωσα λιγάκι!!!!
Για ενα πολυ πολυ μικρο διάστημα
Πρέπει να σταματήσω τις σοκολάτες ...τι θα κανω???
Σκέφτηκα να τα αντικαταστήσω με τσουρέκια κ κρουασάν φρούτων....
ITS THE ONLY WAY
Εσεις τι προτείνετε???

__________________________________________________________________________________

Σήμερα εχω μαζί μου εδώ τον......Dennis!!!!(Unrated horror movies )















ΚΑΤΑΡΧΑΣ ΠΕΣ ΜΑΣ ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΤΗΛΗ ΣΟΥ
  Οι στηλες μου δεν εχουν κατι το ιδιαιτερο. Ειναι απλες στηλες χωρις εξαισιο γουστο για πολλους καθως πολλοι διαφωνουν μαζι μου , που αναφερονται σε σειρες και ταινιες


ΕΧΕΙΣ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΚΑΜΙΑ ΑΛΛΗ ΣΤΗΛΗ ΑΠΟ ΤΟ BLOG??
   Ναι εχω διαβασει και αλλη στηλη στο blog. Για ευνοητους λογους δεν θα αναφερω ποια ειναι

ΤΙ ΤΑΙΝΙΕΣ ΒΛΕΠΕΙΣ ΓΕΝΙΚΑ ΚΑΙ ΠΟΙΑ Η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΠΟΥ ΕΙΔΕΣ?
 Βλεπω παρα πολυ θριλερ. Νομιζω αυτο φαινεται απο την στηλη μου. Τωρα οσο για ποια ειδα τελευταια , θα το μαθετε το σαββατο.

ΒΙΒΛΙΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ??ΠΟΙΟ ΒΙΒΛΙΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ???
Διαβαζω πολυ. Αρχαια κατευθυνσης για παραγειγμα, χαχαχα . Περα απο την πλακα , το τελευταιο βιβλιο που διαβασα εξωσχολικο ειναι το "ΚΟΤΣΥΦΟΚΥΣΑ" που ειναι το τελευατιο βιβλιο της τριλογιας του THE HUNGER GAMES 


ΠΕΣ 7-8 ΟΝΟΜΑΤΑ ΞΕΝΩΝ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΩΝ ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΩΝ ΠΟΥ ΣΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ

 δυσκολα μου βαζεις τωρα. ακουω πολυ GLEE . Βασικα πλεον μονο GLEE . αλλα μου αρεσει πολυ η avril lavigne .
  

ΣΤΟΝ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΣΟΥ ΧΡΟΝΟ ΤΙ ΣΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ???
 Δεν έχω ελεύθερο χρόνο και.αν βρω βλέπω Glee .

AΓΑΠΗΜΕΝΟ ΣΟΥ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΚΑΙΡΟ??
 Αγαπημένο τραγούδι αυτόν τον καιρό Ε ; "fix you - Glee" 

ΟΠΩΣ ΑΡΚΕΤΟΙ ,ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΕΣΥ ΔΕΝ ΘΑ ΒΛΕΠΕΙΣ ΠΟΛΥ TV,ΛΟΓΩ ΧΡΟΝΟΥ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΛΟΓΟ ΟΤΙ ΠΟΙΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ...ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΕΙΣ ΟΜΩΣ ΤΠΤ ΦΕΤΟΣ??ΣΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΚΑΤΙ??
 παρακολουθώ Glee .

ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΣΟΥ ΕΔΩ!!!!!!!
Εγω ευχαριστω!!


-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Relaxing Time
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------















 Αυτα και για σημερα!!!
Εμεις τα ξαναλεμε την αλλη εβδομαδα!!!
Αυριο στις 12 το βραδυ μην χασετε την στηλη DARK STORIES

Να περασετε τελειο Σ/Κ ,Να είστε Αισιόδοξοι και ραντεβου την αλλη εβδομάδα!!!


By Andrik




3 σχόλια:

katerina είπε... at 1 Φεβρουαρίου 2013 - 9:09 μ.μ.

wraia mousiki
pio komati ine?
wrees ikones!!

Funky Monkey είπε... at 1 Φεβρουαρίου 2013 - 10:13 μ.μ.

Τι τέλειες εικόνες!!! Καλό μήνα!

andrik είπε... at 2 Φεβρουαρίου 2013 - 10:07 π.μ.

Fix you coldplay
ΣΕ ευχαριστω πολυ κατερινα!!!
Ειναι παρα πολυ ωραιες..Σε ευχαριστω πολυ Funky Monkey

Δημοσίευση σχολίου

 

Followers

Δημοφιλείς αναρτήσεις