Πέμπτη, 24 Ιανουαρίου 2013

Andre@s the NightWriter



Καλησπέρα σας!!!
Ελπίζω ολοι να είστε καλα..
Ξερω οτι οι περισσότεροι είχαμε άσχημη  εβδομάδα διοτι ταλαιπωρηθηκαμε με τις συγκοινωνίες..
Το περασαμε και αυτο ομως!!!

--------------------------------------------------------------------------------------------------------

Για ακομα μια φορα περνάω περίοδο αισιοδοξίας
Ολα θα πανε καλα,Αυτο ειναι ουτοσι αλλος το motto μου!!!
Χαίρομαι ομως διοτι έφτασε η περίοδος εξετάσεων και αμα μπαίνεις με τετοιο mood θα πας σίγουρα καλα...
Το οπλο που χρησιμοποίησα αυτη την εβδομάδα για να επιβιώσω ηταν η ΥΠΟΜΟΝΗ..
Καθε πρωί υπήρχε αυτος ο χαμος με τα λεωφορεία,ολοι έτρεχαν να μπουν σαν τρελοί και σε λεωφορεία που ολα ηταν πιταααα...
Εγω λοιπόν οταν έβλεπα τον χαμο τα αφηνα να περνάνε,Άφησα περίπου 5 να περασουν και ήμουνα στην σταση για πανω απο 1,5 ωρες,Ωσπου περασε ενα μισοάδειο και ετσι πήγαμε μια χαρα.....
Θελω ομως να πω οτι σε τετοιες καταστάσεις συναντας καλούς ανθρώπους που σε συγκινούν!!!
Την τριτη περνάει ενα λεωφορείο γεματο ,τρεχει ο κόσμος μπαινει...εγω λεω δεν χωραω,Αστο θα πάρω το επόμενο...Ωσπου μια κοπέλα μου κανει σημα ΕΛΑ χωρας ,κάνει ελάχιστα πιο μεσα και μπαίνω και εγω..φυσικα την ευχαρίστησα!!!!Αυτο είναι ομως....διοτι κατα αλλα ,άνθρωποι βριζόντουσαν μεταξυ τους, οταν το λεωφορείο εφτανε σε στάσεις επίτηδες έσπρωχναν προς την πορτα για να ΜΗΝ μπαίνει αλλος κόσμος και να φαίνεται το λεωφορείο πιτα.....κλπ....
ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΑΘΑΙΝΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΕΤΟΙΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΘΟΥΜΕ ΝΑ ΦΕΡΟΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΕΤΣΙ!!!!!!!
 ---------------------------------------------------------------------------------------------------------

 Σημερα εχω GUEST!!!!
Ειναι μαζι η παναγιωτα!!!!(Συντάκτρια του passion time)
-Καλησπέρα παναγιωτα!!!
-Καλησπέρα, Αντρέα μου.!
-Δεν είναι πολυ ωραια εδω??
-Είναι πολύ όμορφος και ζεστός χώρος


ΚΑΤΑΡΧΑΣ ΠΕΣ ΜΑΣ ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΝΕΑ ΣΟΥ ΣΤΗΛΗ (Passion TIME)
Πιστεύω πως βρήκα ακριβώς τι ταιριάζει σε μένα να γράφω στο Blog μας.!
Είναι μια στήλη που με κάνει να ευχαριστιέμαι κάθε φορά που την βγάζω!


ΤΟ ΚΟΙΝΟ ΔΕΙΝΧΕΙ ΝΑ ΑΓΑΠΑΕΙ ΑΡΚΕΤΑ ΤΗ ΣΤΗΛΗ ΣΟΥ
Ναι, αυτό ισχύει, την αγαπάει πολύ, και θέλω να ευχαριστήσω τον κόσμο που την διαβάζει και που με στηρίζει, και φυσικά εσένα που μου έδωσες την ευκαιρία να γράψω αυτή την στήλη.! 

ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΟΤΙ Η ΣΤΗΛΗ ΣΟΥ ΤΑΙΡΙΑΖΕΙ ΜΕ  ΤΟ ΥΦΟΣ ΤΟΥ BLOG??


Να σου πω την αλήθεια, δε νομίζω πως ταιριάζει απόλυτα, βέβαια η κάθε στήλη που βγαίνει στο Blog έχει και το δικό της ύφος και στυλ! Οπότε θα έλεγα πως και η δική μου είναι διαφορετική από της άλλες!

Η ΣΤΗΛΗ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΗΣ ΕΙΧΕ ΛΑΒΕΙ ΑΡΝΗΤΙΚΑ ΣΧΟΛΙΑ..ΤΙ ΑΠΑΝΤΑΣ ΣΕ ΑΥΤΑ?
Δε με ενοχλεί ιδιαίτερα! Ο περισσότερος κόσμος δείχνει να την αγαπάει πολύ και δε θα ασχοληθώ με αυτούς που την κατακρίνουν, απλά θα πω, ας κοιτάνε την δουλειά τους κι αν όντως δεν τους αρέσει, ας μη την διαβάζουν.!

ΠΕΣ ΜΑΣ ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΤΟΠ 5 ΣΥΝΤΑΚΤΩΝ ΤΟΥ BLOG ΜΑΣ
 Ο πρώτος που θα πω είναι ο Ντένης, από τους αγαπημένους μου συντάκτες, μπορεί να μην τον ξέρω προσωπικά αλλά η γραφή του, ο λόγος του είναι αυτά που με κέρδισαν σε αυτόν, γι'αυτά και είναι από τις αγαπημένες μου στήλες.!
Δεύτερος αγαπημένος συντάκτης, είναι ο φίλος μου Γιώργος, απίστευτα σενάρια και απίστευτο μυαλό!
Τρίτη αγαπημένη συντάκτρια για μένα η φίλη μου Μαρία! Τα λέει τόσο όμορφα, και την αγαπώ πολύ!


ΤΙ ΤΑΙΝΙΕΣ ΒΛΕΠΕΙΣ ΓΕΝΙΚΑ ΚΑΙ ΠΟΙΑ Η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΠΟΥ ΕΙΔΕΣ?
Γενικά μου αρέσει να βλέπω ταινίες κοινωνικού περιεχομένου, αλλά δε θα λεγα όχι και σε κάτι άλλο.!
Η τελευταία που είδα ήταν " Η ζωή του Πι " .


ΒΙΒΛΙΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ??ΠΟΙΟ ΒΙΒΛΙΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ???
Παλιά, είχα ένα θέμα με τα βιβλία, δε μπορούσα να διαβάσω κανένα γιατί ποτέ μου δε τα τελείωνα!
Πέρυσι λοιπόν, βρήκα το στυλ που θέλω να διαβάζω στα βιβλία!
Το "Πενήντα αποχρώσεις του γκρι" είναι το τελευταίο που διάβασα, και μόνο θετικά σχόλια μπορώ να κάνω γι'αυτό το βιβλίο!


ΠΕΣ 7-8 ΟΝΟΜΑΤΑ ΞΕΝΩΝ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΩΝ ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΩΝ ΠΟΥ ΣΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ
Πέγκυ Ζήνα, Πάολα, Νατάσσα Μποφίλιου, Ελεωνόρα Ζουγανέλη, Adele, Pink, και Katy Perry..

ΠΟΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΑΓΑΠΗΜΕΝΕΣ ΣΟΥ ΣΤΗΛΕΣ ΣΤΟ BLOG??
Η αλήθεια είναι πως παλιά δεν διάβαζα καμία, τώρα προσπαθώ να διαβάζω όσες μπορώ, αλλά η αγαπημένη μου στήλη είναι μια και μοναδική..!
"Unrated horror movies" by Dennis.


ΣΤΗΝ TV ΤΙ ΒΛΕΠΕΙΣ ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΚΑΙΡΟ???
Δεν βλέπω πολύ τηλεόραση τώρα τελευταία, αλλά αν την ανοίξω σίγουρα δε θα κάτσω να δω τούρκικες σειρές.!

ΣΤΟΝ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΣΟΥ ΧΡΟΝΟ ΤΙ ΣΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ???
Μου αρέσει πολύ να ακούω μουσική και να βγαίνω με τους αγαπημένους μου φίλους.!




ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΟΥ ΕΔΩ....
 Σε ευχαριστώ και εγώ, καλή συνέχεια!



------------------------------
Relaxing time
------------------------------
























 Αυτα
Τα ξαναλεμε την επομενη εβδομαδα
Αισιοδοξια,ολα θα πανε καλα,γελιο πολυ θελω και τα λεμε next week εμεις!!!!

By Andrik

12 σχόλια:

katerina είπε... at 24 Ιανουαρίου 2013 - 10:37 μ.μ.

AX..iperoxes oi eikones sou vre andrik m!!!!!

andrik είπε... at 24 Ιανουαρίου 2013 - 10:57 μ.μ.

Σε ευχαριστω πολυ κατερινα!!!!

Ανώνυμος είπε... at 24 Ιανουαρίου 2013 - 11:07 μ.μ.

metria ews xalia i piotita eikonwn

andrik είπε... at 24 Ιανουαρίου 2013 - 11:15 μ.μ.

Ναιιι και εμενα μου αρεσουν!!!!!

FLORA GIA είπε... at 24 Ιανουαρίου 2013 - 11:40 μ.μ.

Kαι η ανάρτηση όμορφη και οι εικόνες υπέροχες.
Φαίνεται πως έχεις πολύ καλή διάθεση σήμερα.

andrik είπε... at 24 Ιανουαρίου 2013 - 11:46 μ.μ.

Ναι εχω!!!!Σε ευχαριστω πολυ flora να εισαι καλα!!!!!

Funky Monkey είπε... at 25 Ιανουαρίου 2013 - 12:08 π.μ.

Γεια σου, Andrik! Καλώς σας βρίσκω κι εγώ! Σ' ευχαριστώ πολύ για την επίσκεψη και για το όμορφο σχόλιο που μου άφησες, καταρχήν... και κατά δεύτερον... χαίρομαι που είμαι εδώ. Θα μείνω μαζί σας και θα χαρώ να σας γνωρίσω, σιγά-σιγά! Ο χώρος εδώ είναι πολύ ωραίος και φιλόξενος - κι έχω πολλά να δω! Θα τα λέμε συχνά, καλό βράδυ σε όλους.

http://funkymonkey-handmadecreations.blogspot.gr/

andrik είπε... at 25 Ιανουαρίου 2013 - 12:13 π.μ.

Σε ευχαριστω!!!!!καθε μερα εχουμε στηλες εδω οποτε αν θες να μπαινεις να βλεπεις και των αλλων των παιδιων τη δουλεια.... σε ευχαριστουμε για τα καλα σου λογια!!!!!!!

marios είπε... at 25 Ιανουαρίου 2013 - 12:20 π.μ.

θελω να βρεθω σε ενα μερος οπως στην 11 εικονα..μπορω???

andrik είπε... at 25 Ιανουαρίου 2013 - 10:21 π.μ.

Εγω λεω οτι μπορεις μαριε!!!!

Ely είπε... at 27 Ιανουαρίου 2013 - 12:50 π.μ.

Οι φωτογραφίες είναι πολύ όμορφο! Σας ευχαριστούμε για την επίσκεψή σας και συγχαρητήρια για το blog σας! Μια αγκαλιά και μια ευτυχισμένη Κυριακή!

andrik είπε... at 27 Ιανουαρίου 2013 - 9:43 π.μ.

Να εισαι καλα σε ευχαριστω παρα πολυ!!!!!!!!!

Δημοσίευση σχολίου

 

Followers

Δημοφιλείς αναρτήσεις