Κυριακή, 16 Δεκεμβρίου 2012

Passion Time




Ο dj ήταν καταπληκτικός, όχι μόνο στη μουσική αλλά και στο σεξ, αφού κατάφερε να μου χαρίσει έναν από τους καλύτερους οργασμούς στη ζωή μου...


Μετά από έξι χρόνια σχέσης και απουσίας από τις διακοπές που κανόνιζε η παρέα μου, εκείνο ήταν το πρώτο καλοκαίρι που ήμουν ελεύθερη.
Από την μία ένιωθα κάπως στεναχωρημένη με το τέλος που είχαμε δώσει με τον Παύλο και από την άλλη ανυπομονούσα να ζήσω όλα αυτά που δεν έκανα από τα 17 μέχρι τα 23 μου.
Για την ακρίβεια, εκείνο το καλοκαίρι στην Αμοργό ήμουν μια άλλη...

Είχα αφήσει πίσω τα μακριά φορέματα και τη στιλιστική καταπίεση που μου είχε επιβάλει ο Παύλος, την ιδεολογία του ζευγαριού και του "κάνουμε τα πάντα μαζί", είχα πάρει μαζί μου ο,τι πιο κοντό είχα σε σορτς και φόρεμα και όλη την εφηβική διάθεση που δεν είχα προλάβει να βγάλω προς τα έξω.
Μόνο όταν ερχόταν το ξημέρωμα θυμόμασταν με την παρέα μου ότι έπρεπε να πάρουμε τον δρόμο της επιστροφής. Μέχρι εκείνη την στιγμή τα σφηνάκια με τις φίλες μου και τα παιδιά που είχαμε γνωρίσει δεν σταματούσαν.
Στο κλαμπ όπου πηγαίναμε κάθε βράδυ είχαμε γνωρίσει τους πάντες εκτός από τον dj, ο οποίος παρέμεινε μυστήριο γι όλες μας, και ειδικά για μένα, που κάθε βράδυ τον κοιτούσα και του ζητούσα τραγούδια μήπως και με προσέξει. 
Παρ' όλα αυτά δεν έβρισκα την παραμικρή ανταπόκριση.
Τον έλεγαν Σταμάτη, έτσι μου είχε πει ο Νάσος, ο ιδιοκτήτης του κλαμπ, και είχε έρθει στο νησί για να δουλέψει. 
Τις υπόλοιπες ώρες ή κοιμόταν ή γυρνούσε το νησί με το τζιπ του. 
Δεν είχε παρέες, ούτε όμως και κάποια κοπέλα που να τον συνοδεύει. 
Δεν μιλούσε πολύ (αυτό το είχα καταλάβει από μόνη μου) και τις περισσότερες φορές κοιμόταν στην παραλία.
Αυτά ήξερα για εκείνον, αλλά ήταν αρκετά για να μην μπορώ να ξεκολλήσω κάθε φορά που τον έβλεπα στο πόστο του να παίζει μουσική, και μάλιστα την καλύτερη του νησιού.

Εκείνο το βράδυ χόρευα ανέμελη με την Λουκία, μια κοπέλα από την παρέα μου, και γελούσαμε καθώς μου έδειχνε κάποιον που την κοιτούσε. 
Τότε μας ήρθε ένα σφηνάκι. "Αυτό είναι από τον Σταμάτη, ο οποίος ρωτάει για σένα" μου ψιθύρισε στο αφτί ο Κωστής, ο σερβιτόρος, κοιτώντας με πονηρά.
Δεν τόλμησα να τον κοιτάξω.
"Πως είμαι;" ρώτησα την Λουκία. "Είσαι θεά! Μην κωλώσεις τώρα, πήγαινε μίλα του" μου απάντησε με αποφασιστικότητα. 
Με κομμένη την ανάσα και τα πόδια μου, το μόνο που κατάφερα να κάνω ήταν να υψώσω το σφηνάκι μου συλλαβίζοντας από μακριά ένα ευχαριστώ.
Ήταν η πρώτη φορά που με κοίταγε και μου χαμογελούσε, και συνειδητοποίησα ότι ήταν πολύ πιο ωραίος απ' όσο πίστευα.
Πολύ γρήγορα τα σφηνάκια έγιναν δυο, ύστερα τρία, πιο μετά τέσσερα.
Στο πέμπτο, πήγα και του μίλησα. 
Γνωριστήκαμε και είπαμε τα τυπικά, αφού ήταν πάνω από τα cd και ήταν δύσκολο να έχουμε μια κανονική συζήτηση.

Κάποια στιγμή, αργότερα ένιωσα ένα χέρι να με πιάνει από τη μέση και να με κουνάει στους ρυθμούς του τραγουδιού που έπαιζε. 
Ενστικτωδώς κοίταξα προς τον Σταμάτη. Έλειπε και τη θέση του είχε πάρει ο Νάσος. 
Γύρισα το κεφάλι μου κι ευχήθηκα να ήταν αυτός που με είχε πάρει αγκαλιά. 
Η πραγματικότητα με προσγείωσε απότομα, αφού ήταν ένα παιδί από την παρέα. 
Χωρίς να το πολυσκεφτώ, πήγα τουαλέτα. 
Και τότε τον είδα να βγαίνει από τις αντρικές τουαλέτες. 
Με είδε κι εκείνος και ήρθε κατευθείαν προς το μέρος μου. "Διασκεδάζεις;" με ρώτησε. "Όχι" του απάντησα. "Έλα μαζί μου" μου είπε και με τράβηξε στις γυναικείες τουαλέτες. 
Για την ακρίβεια, στη μια και μοναδική, που εκείνη την ώρα απλώς τύχαινε να είναι άδεια.
Κλειδώσαμε την πόρτα και άρχισε να με φιλάει σαν τρελός, επαναλαμβάνοντας πόσο πολύ του αρέσω.
Εκείνη την ώρα δεν είχα την απαίτηση ούτε το χρόνο να ρωτήσω πώς και γιατί όλα αυτά και απλώς αφέθηκα.
Ο Σταμάτης με είχε κολλήσει στα πλακάκια, είχε σφίξει το λαιμό μου με το χέρι του και με το άλλο μου έπιανε το στήθος σαν τρελός.
Όταν μου κατέβασε το πάνω μέρος του φορέματος και είδε ότι δε φόραγα σουτιέν, τρελάθηκε ακόμα περισσότερο. 
Το ότι όλα γινόντουσαν τόσο γρήγορα, τόσο ωμά και τόσο βίαια ήταν για μένα μια φαντασίωση που εκείνη τη στιγμή γινόταν πραγματικότητα. 
Είχα ήδη γίνει μούσκεμα, αλλά δεν μπορούσα να πιστέψω αυτό που συνέβαινε. 
Άνοιξα λίγο τα πόδια μου, παραμέρισα το εσώρουχο μου και άρχισα να χαϊδεύομαι. 
Εκείνος το κατάλαβε και μετά από λίγο ένιωσα το χέρι του να κατεβαίνει και τα δάχτυλά του να μπερδεύονται με τα δικά μου. Δεν είχα ερεθιστεί ποτέ τόσο πολύ στη ζωή μου.
Τον άφησα να συνεχίσει και ξεκούμπωσα γρήγορα το τζιν του. "Όχι τώρα" μου είπε κοιτώντας με με σοβαρό ύφος. "Πρέπει να γυρίσω πίσω" συνέχισε. 
"Σε θέλω μέσα μου" του είπα αγέλαστη και χωρίς να του αφήσω περιθώριο να κάνει πίσω. "Εσύ το ήθελες" μου είπε και με γύρισε πλάτη...

Έβγαλε ένα προφυλακτικό από την τσέπη του και το φόρεσε. 
Άνοιξα τα μάτια μου και γύρισα να δω. Ήταν τόσο μεγάλο.. 
Του είπα να το βάλει όσο πιο βαθιά γίνεται. Και το έκανε. Έβγαλα μια δυνατή κραυγή. 
Δεν με ένοιαζε, αφού η μουσική ήταν αρκετά δυνατή, ώστε να υπερκαλύπτει τις φωνές μου. 
Στήριξε το ένα του χέρι στον τοίχο και άρχισε να μπαινοβγαίνει μέσα μου. 
Μου σήκωσε το φόρεμα και άρχισε να μου δίνει μικρές ξυλιές στον πισινό. 
Δεν χρειαζόταν κάτι παραπάνω για να έρθω σε οργασμό, ίσως έναν από τους πιο δυνατούς που είχα ποτέ.
Φώναζα τόσο που αναγκάστηκε να μου κλείσει το στόμα, ενώ συνέχιζε να μπαίνει μέσα μου τρομακτικά γρήγορα, κάτι που με έκανε να τελειώσω ακόμα μία φορά. 
Το κεφάλι μου είχε μουδιάσει, τα πόδια μου επίσης. 
Μέτα από δευτερόλεπτα τελείωσε κι αυτός.
Είχα μείνει με το στόμα ανοιχτό. 
Είχα χάσει την αίσθηση του χρόνου και του χώρου όταν η ασφυκτική ζέστη που άρχισα να νιώθω και οι γυναικείες φωνές που άκουγα απ' έξω με επανέφεραν.

Ο Σταμάτης με φίλησε και κούμπωσε βιαστικά το τζιν του. "Θα σε ξαναδώ" μου είπε και έφυγε για να γυρίσει στη θέση του. 
Ο γυναικείος πληθυσμός που περίμενε έξω τον κοίταξε περίεργα, ενώ οι υποψίες τους επιβεβαιώθηκαν όταν είδαν κι εμένα να βγαίνω με ένα χαζό χαμόγελο και καταϊδρωμένη.

Όταν τελικά επέστρεψα στην παρέα μου, όλοι με ρωτούσαν πού ήμουν. 
Δεν απάντησα σε κανέναν, παρά τους κοιτούσα με το ίδιο χαζό χαμόγελο. 
Μόνο όταν γυρνούσαμε, διηγήθηκα στις φίλες μου τι ακριβώς είχε συμβεί και φυσικά σοκαρίστηκαν. 
Δεν μετάνιωσα ποτέ για ο,τι έκανα. Αντιθέτως. Το επανέλαβα και τις υπόλοιπες μέρες και νύχτες που έμεινα στο νησί. 
Κάτι μου λέει ότι και φέτος πάνω στο εισιτήριο θα γράφει τον ίδιο προορισμό: Αμοργός...

Καλό βράδυ και όνειρα γλυκά να έχετε παιδάκια μου !

by Panagiota

πηγη: Cosmopolitan

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε... at 17 Δεκεμβρίου 2012 - 12:50 π.μ.

diavazw kathe bdomada passion time.dene xw xasei oute ena...p mporw na steilw k egw mia istoria p exw??

Panagiotoula Pz είπε... at 17 Δεκεμβρίου 2012 - 6:18 π.μ.

Σ'ευχαριστώ πολύ για την υποστήριξη σου!
Στείλε μου στο peg_go_ulini@hotmail.com! :)

Ανώνυμος είπε... at 19 Δεκεμβρίου 2012 - 6:55 μ.μ.

ΚΟΥΚΛΙΤΣΑ Μ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΙΟ ΩΡΑΙΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ EVER!!!!!!!!!!!!
ΕΙΣΑΙ ΑΠΛΑ ΘΕΑ .....
konstantina<3

Ανώνυμος είπε... at 28 Δεκεμβρίου 2012 - 11:09 μ.μ.

kala entaksei, apla teleia! ki egw amorgo tha paw fetos! ;)
filakia polla kai kales giortes!
panagiotasinexise etsi, s'agapame!

Δημοσίευση σχολίου

 

Followers

Δημοφιλείς αναρτήσεις