Κυριακή, 2 Δεκεμβρίου 2012

Passion Time



Το να αποπλανήσω κάποιον σχεδόν άγνωστο ήταν ο,τι πιο ερεθιστικό έχω κάνει στη ζωή μου.
Και θα το ξανάκανα αν δεν τον είχα παντρευτεί....

Ήταν η τελευταία μου μέρα στη δουλεία και οι συνάδελφοι μου είχαν αποφασίσει να διοργανώσουμε ένα μεγάλο αποχαιρετιστήριο πάρτι σε ένα μπαράκι όπου συχνάζαμε κατά καιρούς.
Παρά το γεγονός ότι είχα απολυθεί, δεν ένιωθα φρικτά. Ήταν κάτι που το περίμενα στο πλαίσιο της κρίσης, άλλωστε από την άλλη ήταν μια καλή αφορμή για να αποφασίσω τι πραγματικά ήθελα από την επαγγελματική μου ζωή. 
Το μόνο που θα μου έλειπε από το γραφείο ήταν ο Πέτρος, ένας συνάδελφος που είχε έρθει στην εταιρεία πριν από δύο βδομάδες και που ομολογώ μου άρεσε από την πρώτη μέρα.
Ψηλός, καστανός, με φοβερά κατάμαυρα μάτια, ήταν τυπική πρόκληση για εμένα, που ήμουν μάλλον επιρρεπής στους όμορφους άντρες και στις σχέσεις την μιας βραδιάς. 
Κάποιες φορές στους διαδρόμους της εταιρείας κοιταζόμασταν και χαμογελούσαμε ο ένας στον άλλο, αλλά τίποτα παραπάνω. 
Ήλπιζα ότι θα ερχόταν στο πάρτι, όπου σχεδίαζα να του την πέσω πάση θυσία. 
Όλη την μέρα άλλωστε πήγαινα συνέχεια στο γραφείο του για κάποιες τελευταίες εκκρεμότητες και φρόντιζα να του χαμογελάω κοιτάζοντάς τον με το πιο σέξι βλέμμα μου.

Κατά τις επτά καθάρισα το γραφείο μου από τα ελάχιστα προσωπικά μου αντικείμενα, χαιρέτησα με συγκίνηση όσους συναδέλφους δε θα ερχόντουσαν στο πάρτι και πήγα στο μπάνιο να φρεσκαριστώ.
Η αλήθεια είναι πως πάντα ντύνομαι σέξι, αλλά ειδικά εκείνη την ημέρα είχα κάνει αυτό το "κάτι παραπάνω".
Φορούσα μια κοντή καρό φούστα και ένα γκρι πουλοβεράκι από πολύ λεπτό ύφασμα που διέγραφε το στήθος μου, ψηλοτάκουνες γόβες και καλσόν με καλτσοδέτες που μόνο ένας τυφλός δεν έβλεπε όταν καθόμουν.
Κοιτάχτηκα στον καθρέφτη, άφησα κάτω τα μαλλιά μου και έβαλα κόκκινο κραγιόν στα χείλη μου.
Ήμουν απολύτως έτοιμη και για το πάρτι και για τον Πέτρο.

Στις οκτώμισι είχε μαζευτεί σχεδόν όλη η εταιρεία στο μπαρ και μέσα σε μία ώρα το πάρτι είχε ανάψει για τα καλά και γινόταν το αδιαχώρητο.
Κάποια στιγμή που τριγύριζα και μιλούσα με όλους, τον είδα να μπαίνει. 
Αισθάνθηκα να μου κόβονται τα πόδια. 
Εκείνος με είδε και μου έγνεψε χαμογελώντας. 
Τον πλησίασα και τον τράβηξα να χορέψουμε. Δεν αντιστάθηκε, έβαλε γύρω από την μέση μου τα χέρια του και ακολούθησε το ρυθμό μου. 
Ένιωσα τα χέρια του να τρυπώνουν κάτω από την μπλούζα μου και να χαϊδεύουν απαλά την πλάτη μου. Ήταν το σήμα που περίμενα για να ανοιχτώ περισσότερο. Κόλλησα πάνω του και τον φίλησα στο αφτί. "Με τρελαίνεις όλη μέρα σήμερα" μου ψιθύρισε. 
Χαμογέλασα και τραβήχτηκα. "Πάω να σου φέρω ένα ποτό" του είπα. 
Έτρεξα στην τουαλέτα, όπου έβγαλα το σλιπάκι και το σουτιέν μου και τα έβαλα στην τσάντα μου. 

Τον βρήκα εκεί που τον είχα αφήσει. 
Του έδωσα το ποτό και ξεκίνησα να τον ρωτάω διάφορες βλακείες. 
Κάποια στιγμή ο κόσμος μας στρίμωξε σχεδόν ασφυκτικά σε μια γωνία μεταξύ ενός πάγκου και του τοίχου. Με το που άκουσα ένα από τα αγαπημένα μου τραγούδια, του γύρισα την πλάτη και άρχισα να κουνιέμαι και να τρίβομαι πάνω του όσο πιο αισθησιακά μπορούσα. Όταν ακούμπησε τα χέρια του στη μέση μου, του τα τράβηξα και τα έβαλα κάτω από την φούστα μου. Μόλις κατάλαβε ότι δε φορούσα εσώρουχο, μου ψιθύρισε "Τι μου κάνεις?" και αμέσως ένιωσα το πέος του να σκληραίνει. 
Ερεθίστηκα φοβερά. Γύρισα και τον φίλησα. 
Τα δάχτυλά του χώθηκαν μέσα μου. "Θα τελειώσω" του είπα γελώντας και τράβηξα τα χέρια του. 
Ήταν κατακόκκινος. Άγγιξα το πέος του. "Κάτι πρέπει να κάνουμε γι' αυτό" του είπα και τον τράβηξα από τη σκοτεινή μας γωνιά προς την έξοδο του μπαρ.

Τον οδήγησα στο αυτοκίνητο μου. 
Μπήκαμε στα πίσω καθίσματα και αρχίσαμε να φιλιόμαστε. 
Του ξεκούμπωσα το παντελόνι και άρχισα να του κάνω στοματικό. 
Τον άκουγα να βογκάει και ερεθιζόμουν ακόμη πιο πολύ.
Δεν άντεχα άλλο και ανέβηκα πάνω του. Μου έβγαλε το πουλοβεράκι και φίλαγε με πάθος το στήθος μου. 
Τελείωσα σχεδόν αμέσως μόλις μπήκε μέσα μου, κι εκείνος το ίδιο. Ήταν καταπληκτικό. Ένιωσα να ερεθίζομαι ξανά στην ιδέα και μόνο αυτού που είχαμε κάνει. 
Τον αγκάλιασα και του είπα ότι ήταν υπέροχος. "Βάζω στοίχημα ότι σε όλους τα ίδια λες" μου είπε και μου δάγκωσε το στήθος. 

Γυρίσαμε στο πάρτι, αλλά όλο το βράδυ το μόνο που σκεφτόμουν ήταν ότι ήθελα να τον ξανανιώσω μέσα μου. 
Όταν ήρθε να με χαιρετήσει, του είπα ότι θα ήθελα πολύ να ξαναβρεθούμε.
Μου είπε ότι κι αυτός το ήθελε.
Μετά από ενάμιση χρόνο, παντρευτήκαμε και τώρα περιμένουμε τον καρπό του έρωτα μας να εμφανιστεί σε έξι μήνες..

Να έχετε ένα υπέροχο βράδυ Κυριακής!
Όνειρα γλυκά και όμορφα!

by Panagiota

πηγη: Cosmopolitan

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε... at 5 Δεκεμβρίου 2012 - 6:41 μ.μ.

ΑΧΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΟ ΤΟ ΤΕΛΟΣ !!!!!!!!!!!!!!!
ΕΙΣΑΙ ΑΠΛΑ ΘΕΑ ΚΟΡΙΤΣΑΚΙ ΜΟΥ ΦΙΛΑΚΙΑ !!!!
konstantina<3

Panagiotoula Pz είπε... at 5 Δεκεμβρίου 2012 - 9:24 μ.μ.

Γυρισες? <3 Ευχαριστω μωρο μου!

Δημοσίευση σχολίου

 

Followers

Δημοφιλείς αναρτήσεις