Κυριακή, 18 Νοεμβρίου 2012

THE A CITY NEWS





ΕΙΔΗΣΕΙΣ

{*}Βαρόμετρο για τις αλλαγές οι αντοχές της τρικομματικής κυβέρνησης και κυρίως οι εξελίξεις στην οικονομία. Εκλογικός νόμος, περιφέρειες, νόμος περί ευθύνης υπουργών οι πρώτες σκέψεις του Πρωθυπουργού.

Πρωτοβουλίες για αλλαγές στο πολιτικό σύστημα με τις οποίες θα επιχειρήσει να επουλώσει τα βαθιά τραύματα που άνοιξε πλέον και στη ΝΔ το τρίτο και πιο σκληρό μνημόνιο, αναλαμβάνει ο κ. Σαμαράς στο διάστημα μέχρι την Άνοιξη και αφού πρώτα η οικονομία πατήσει στα πόδια της –κάτι που ωστόσο δεν εξαρτάται μόνον από τον ίδιο και την κυβέρνησή του.

Στόχος του Πρωθυπουργού είναι να γίνουν κινήσεις που θα επιφέρουν αργά αλλά σταθερά μία αλλαγή κλίματος και σε πολιτικό επίπεδο αφού πλέον η κοινωνία έχει γυρίσει για τα καλά την πλάτη της στα παραδοσιακά πολιτικά κόμματα ενισχύοντας για πρώτη φορά δυνάμεις (Χρυσή Αυγή) που επιχειρηματολογούν συλλήβδην κατά του πολιτικού συστήματος.

Οι πληροφορίες του Real.gr αναφέρουν πως το πλαίσιο των πρωτοβουλιών του Πρωθυπουργού θα εκδηλωθεί καταρχήν με την αλλαγή του νόμου περί ευθύνης υπουργών (γέννημα του Ευάγγελου Βενιζέλου) αλλά και τις τροποποιήσεις στη μορφή της χρηματοδότησης των κομμάτων –δυο θέματα που όχι μόνο βρίσκονται στην προγραμματική συμφωνία των τριών κομμάτων αλλά είναι από τα βασικά που «ερεθίζουν» αρνητικά την κοινωνία η οποία ήδη στενάζει κάτω από τα βαριά μέτρα του μνημονίου. Αν και στο παρελθόν ο Πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ έχει υπερασπιστεί το νόμο του 2003 εν τούτοις θεωρείται σχεδόν βέβαιο ότι θα υπάρξουν αλλαγές και με τη σύμφωνη γνώμη της ΔΗΜΑΡ.



{*}Την αλληλεγγύη του προς την Ελλάδα εξέφρασε ο πρόεδρος του Eurogroup Ζαν-Κλοντ Γιούνκερ, ασκώντας μάλιστα κριτική σε όσους μιλούν για έξοδο της χώρας από το ευρώ.
"Απειλές σε γερμανική, βαυαρική ή αυστριακή διάλεκτο, που προέβλεπαν για την Ελλάδα σύντομα την έξοδο από το ενιαίο νόμισμα, είναι λάθος", τόνισε ο κ. Γιούνκερ, μιλώντας απόψε σε επιχειρηματικό συνέδριο στο Μπίλεφελντ. Όταν προβλέπεται η έξοδος της Ελλάδας από την Ευρωζώνη και η επιστροφή στην δραχμή, επισήμανε, κανείς δεν θα επενδύσει στη χώρα. Είναι περισσότερο ενδεδειγμένο, τόνισε, να συγκρατεί κανείς το στόμα του και να δείχνει αλληλεγγύη για την Ελλάδα.
Ο πρωθυπουργός του Λουξεμβούργου υπενθύμισε ακόμη ότι κατά το παρελθόν και η Γερμανία και πολλές άλλες χώρες παραβίασαν τα κριτήρια σταθερότητας συνοχής της Ευρωζώνης. "Ο καθένας φέρει το μερίδιό του στην ευθύνη", δήλωσε, αλλά διευκρίνισε ότι η Ελλάδα πρέπει να γίνει σημαντικά πιο ανταγωνιστική και έκανε λόγο για "προηγούμενες κυβερνήσεις της χώρας που έβλαψαν το κοινό καλό".
Οι κυβερνήσεις της ευρωζώνης και το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο (ΔΝΤ) σημειώνουν πρόοδο για την επίλυση της διαφοράς τους όσον αφορά τον τρόπο με τον οποίο θα καταστεί διαχειρίσιμο το χρέος της Ελλάδας, δήλωσε επίσης σήμερα ο Ζαν-Κλοντ Γιούνκερ.




{*}Συνεχίζονται οι διαβουλεύσεις μεταξύ Βρυξελλών και Ουάσιγκτον και για πρώτη φορά βγαίνει προς τα έξω μία εικόνα αισιοδοξίας.Εκτιμούν ότι θα υπάρξει συμφωνία την Τρίτη, εάν εγκριθεί και από τα μέλη του Eurogroup ο συνδυασμός λύσεων στον οποίο φαίνεται να καταλήγουν οι γραφειοκράτες. Το ΔΝΤ δεν το επιβεβαιώνει, όμως σύμφωνα με το MEGA, ο συνδυασμός λύσεων στον οποίοιo φαίνεται να καταλήγουν αποδεικνύει βιωσιμότητα του ελληνκού χρέους, δηλαδή αυτό που αποζητά το Ταμείο.

Όπως ανέφερε ο ανταποκριτής του ΜΕGA Μιχάλης Ιγνατίου, αν πάνε όλα καλά την Τρίτη, το ΔΝΤ θα επισπεύσει τις διαδικασίες και θα έχουμε απόφαση από το Δ.Σ. το πρώτο δεκαπενθήμερο Δεκεμβρίου.
Αυτη τη στιγμή η πρόταση του κουρέματος φαίνεται να έχει αποσυρθεί , εφόσον γίνουν δεκτές οι λύσεις που έχουν καταταθεί και οι οποίες με διάφερους συνδυασμούς φτάνουν το χρέος στο 120 ο 2020. Η λύση του κουρέματος, φαίνεται ότι θα συζητηθεί αργότερα και αναλογα με την πρόοδο του ελληνικού προγράμματος.


{*}Στον εισαγγελέα θα οδηγηθούν ένας 24χρονος και μία 21χρονη που συνελήφθησαν χθες στο Βόλο στα επεισόδια που σημειώθηκαν κατά τη διάρκεια της πορείας για τον εορτασμό της επετείου της εξέγερσης του Πολυτεχνείου. Στη διάρκεια των επεισοδίων τραυματίστηκαν τέσσερις αστυνομικοί, οι οποίοι μεταφέρθηκαν στο Γενικό Νοσοκομείο του Βόλου όπου τους παρασχέθηκαν οι πρώτες βοήθειες και στη συνέχεια αποχώρησαν.


Σύμφωνα με ανακοίνωση της Γενικής Αστυνομικής Διεύθυνσης Θεσσαλίας, κατά τα διάρκεια της πορείας, περίπου 150 άτομα που συμμετείχαν σε αυτήν προέβησαν στην τέλεση των αδικημάτων της διατάραξης κοινής ειρήνης, στάσης, πρόκλησης επικίνδυνης σωματικής βλάβης, παραβίασης της νομοθεσίας περί όπλων και διακεκριμένων φθορών.



{*}O Stig Severinsen, ειδικός στον έλεγχο της αναπνοής, παγκόσμιος πρωταθλητής στην ελεύθερη κατάδυση και συγγραφέας του βιβλίου «Breatheology: TheArtofConsciousBreathing», κατάφερε να μείνει κάτω από το νερό, για 22 λεπτά, χωρίς να αναπνέει. Κάνοντας ένα ακόμη παγκόσμιο ρεκόρ.

Ο Severinsen είναι ήδη τέσσερις φορές παγκόσμιος πρωταθλητής ελεύθερης κατάδυσης και κάτοχος δύο ρεκόρ Γκίνες για τον έλεγχο της αναπνοής του. Αυτή είναι η τελευταία προσπάθεια που του έδωσε ένα ακόμη ρεκόρ.




{*}Σάλος ξέσπασε πρόσφατα με αφορμή την συναυλία της Δέσποινας Βανδή στη Κύπρο και την απόφαση της τραγουδίστριας να ακυρώσει την εμφανισή της σ' αυτή, αφού ενημερώθηκε ότι η τιμή του εισιτηρίου θα ανέρχεται στα 50 ευρώ, ενώ είχε λάβει την διαβεβαίωση, κατά την ίδια, από τους διοργανωτές ότι η είσοδος θα ήταν δωρεάν

Τώρα, η εταιρεία, με ανακοίνωσή της, ισχυρίζεται ότι υπάρχει υπογεγραμμένο συμβόλαιο και μάλιστα οι καλλιτέχνες έχουν εισπράξει ολόκληρο το ποσό της προκαταβολής.
Η Δέσποινα Βανδή πριν από λίγο σχολίασε στον προσωπικό της λογαριασμό στο facebook σε απάντηση της ανακοίνωσης της εταιρείας ότι η τραγουδίστρια έχει υπογράψει συμβόλαιο.
Διαβάστε τι έγραψε:
"Ουδέποτε υπέγραψα συμβόλαιο για την συγκεκριμένη συναυλία στις 18 Νοεμβρίου. Όποιος το λέει αυτό είναι το λιγότερο ένας μεγάλος ψεύτης. Τον προκαλώ και του δίνω άδεια να δημοσιεύσει το συμβόλαιο αυτό που ισχυρίζεται ότι έχω υπογράψει ως Δέσποινα Μαλέα Βανδή".


{*}To "Dancing with the Stars" κάνει πρεμιέρα απόψε το βράδυ και οι 14 celebrities που συμμετέχουν στο show του ANT1, είναι έτοιμοι να χορέψουν τον καλύτερο χορό της ζωής τους!Τα "αστέρια" του "Dancing with the stars III" εκμυστηρεύτηκαν στο FTHIS.GR τους φόβους και τα τυχερά τους γούρια που θα επιστρατεύσουν για την πρεμιέρα.

Βάνα Μπάρμπα: «Mε πονάει το γόνατό μου και φοβάμαι την ένταση πάνω στο χορό. Το γούρι μου είναι τα μάτια της κόρης μου».

Βάσια Τριφύλλη: «Το γούρι μου είναι ο παρτενέρ ο Δημήτρης Φωκάς,που είναι τέλειος χορευτής και η αγάπη του κόσμου. Δεν φοβάμαι μην χτυπήσω, δεν χτυπάω. Αν πάει κάτι στραβά θα το καλύψουμε».

Γιώργος Τσαλίκης: «Έχω αγωνία αν θα μπορέσω να κοιμηθώ μετά την εμφάνισή μου το Σάββατο στο Caramella και αν θα ανοίξει το μάτι μου. Γούρια δεν έχω. Που πάω στους ολυμπιακούς αγώνες; Να περάσω καλά πάω. Εσύ παίρνεις γούρι όταν πας σε πάρτι;»

Μαριάντα Πιερίδη: «Η πιο μεγάλη μου αγωνία είναι πως θα προσγειωθώ μετά τα το λίφτ. Γύρισαν και οι δύο αστράγαλοι από μία φορά, αλλά δεν δημιουργήθηκε κάποιο σοβαρό πρόβλημα. Όσο για γούρια δεν έχω».

Νίκος Αναδιώτης: « Άγχος δεν έχω γιατί θα έχω το γούρι μου, που είναι η γυναίκα μου».

Γιάννης Αϊβάζης: «Φοβάμαι μήπως δεν θυμηθώ τα βήματα της χορογραφίας. Το γούρι μου είναι ένα κομποσκοίνι που μου έχει δώσει ο πνευματικός μου από τον Άγιο Όρος».

Κέλλυ Κελεκίδου: «Έχω άγχος, αλλά είναι δημιουργικό. Ότι κι αν γίνει θα το διασκεδάσουμε. Πονάνε λίγο κάποια μέρη του σώματός μου, όπως η μέση μου αλλά το παλεύω. Το γούρι μου την Κυριακή και κάθε Κυριακή είναι τα μάτια του γιου μου».

Σπύρος Σούλης: «Δεν φοβάμαι κάτι, απλά ο χορός θέλει μεγάλη προσοχή. Μαζί μου για γούρι θα έχω το ματάκι που μου έβαλε η μητέρα μου την ημέρα που γεννήθηκα στην κούνια μου και νιώθω πολύ τυχερός για αυτό».

Κώστας Κρομμύδας: «Έχουμε κάποια σηκώματα στην χορογραφία που θέλω να γίνουν τέλεια, αλλά δεν φοβάμαι ότι θα γίνει κάτι κακό. Η εκτέλεση με αγχώνει. Όσο για το γούρι μου είναι η κόρη μου!»

Ντορέτα Παπαδημητριου: «Έχουμε διάφορες αγωνίες αλλά δεν θέλω να σκέφτομαι αρνητικά. Η αλήθεια είναι πως έχω γούρι αλλά δεν θέλω να το αποκαλύψω».

Έλενα Παπαβασιλείου: «Έχω άγχος και ελπίζω μόλις βγούμε να μην ξεχάσω τα βήματά μου. Το μόνιμο γούρι είναι η οικογένειά μου, που θα τους έχω μαζί μου, και ένα βραχιολάκι σταυρό που θα το βολέψω κάπου πάνω μου».

Λάουρα Νάργες: «Είμαστε αισιόδοξοι όσες τούμπες και αν φάμε. Για γούρι έχω ένα αρκουδάκι από τον μπαμπά μου».

Ηλίας Βρεττός: «Φοβάμαι τα πάντα γιατί δεν έχω την εμπειρία. Θα κάνω τον σταυρό μου γιατί πιστεύω στον Θεό και θα φοράω τον σταυρό μου που είναι το γούρι μου».

Νικολέτα Ράλλη: «Φοβάμαι προς το τέλος της χορογραφίας που κάνουμε κάτι πολύ δύσκολο. Πρέπει να σου πω ότι στην πρόβα ο παρτενέρ μου έπεσε πάνω μου και με σύνθλιψε. Ελπίζω να μην ξαναγίνει. Όσο για το γούρι μου, πρόκειται για ένα φυλαχτό που μου έχει δώσει ο αγαπημένος μου».

Φυσίκα για όλο το παρασκήνιο της πρεμιέρας θα ενημεωθείτε αύριο από το blog μας μέσα από τη στήλη ''TOP STORIES''.


ΑΘΛΗΤΙΚΑ

{*}Ο τραυματισμός του τερματοφύλακα της Ντιναμό Μόσχας, στα μάτια από βεγγαλικά, που πέταξαν στο γήπεδο φίλαθλοι, στιγμάτισε τον αγώνα Ντιναμό-Ζενίτ.

Ο Άντον Σουνίν δέχθηκε αρκετά βεγγαλικά στην εστία του, όμως ένα από αυτά ήταν τόσο ισχυρό, που τον τραυμάτισε στα μάτια, με αποτέλεσμα ο διαιτητής να διακόψει τον αγώνα!
Ο άτυχος τερματοφύλακας θα παραμείνει στο νοσοκομείο για μερικές και στη συνέχεια θα επανεκτιμηθεί η κατάσταση του.
Μέχρι στιγμής τα ΜΜΕ τονίζουν πως δεν κινδυνεύει να τυφλωθεί, αλλά θα ταλαιπωρηθεί για κάμποσες ημέρες. Όσον αφορά την Ζενίτ, η τιμωρία θα είναι μεγάλο χρηματικό πρόστιμο, ενώ ίσως υπάρξει και αφαίρεση βαθμών.


ΚΑΙΡΟΣ
ΠΡΟΓΝΩΣΗ ΓΙΑ ΑΥΡΙΟ ΔΕΥΤΕΡΑ 19-11-2012
ΓΕΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ - ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΕΙΣ
ΤΟΠΙΚΕΣ ΒΡΟΧΕΣ ΑΡΧΙΚΑ ΣΤΑ ΔΥΤΙΚΑ ΚΑΙ ΒΑΘΜΙΑΙΑ ΣΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΗΠΕΙΡΩΤΙΚΑ (ΠΛΗΝ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ - ΘΡΑΚΗΣ), ΤΙΣ ΣΠΟΡΑΔΕΣ, ΤΙΣ ΚΥΚΛΑΔΕΣ, ΤΗΝ ΚΡΗΤΗ ΚΑΙ ΤΑ ΔΩΔΕΚΑΝΗΣΑ. ΚΑΤΑΙΓΙΔΕΣ ΚΑΤΑ ΤΟΠΟΥΣ ΙΣΧΥΡΕΣ, ΘΑ ΕΚΔΗΛΩΘΟΥΝ ΣΤΑ ΔΥΤΙΚΑ ΚΑΙ ΑΡΓΟΤΕΡΑ ΣΤΑ ΝΟΤΙΑ.
ΑΝΕΜΟΙ ΑΠΟ ΑΝΑΤΟΛΙΚΕΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΕΙΣ ΜΕΧΡΙ 6 ΜΠΟΦΟΡ ΚΑΙ ΣΤΟ ΙΟΝΙΟ ΤΟΠΙΚΑ 7 ΜΠΟΦΟΡ.

ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ ΠΡΟΓΝΩΣΗ
ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ, ΘΡΑΚΗ
ΚΑΙΡΟΣ: ΣΤΗ ΔΥΤΙΚΗ ΚΑΙ ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΑΡΑΙΕΣ ΝΕΦΩΣΕΙΣ ΠΟΥ ΓΡΗΓΟΡΑ ΘΑ ΠΥΚΝΩΣΟΥΝ ΚΑΙ ΘΑ ΣΗΜΕΙΩΘΟΥΝ ΤΟΠΙΚΕΣ ΒΡΟΧΕΣ ΚΑΙ ΣΠΟΡΑΔΙΚΕΣ ΚΑΤΑΙΓΙΔΕΣ. ΣΤΗΝ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΚΑΙ ΤΗ ΘΡΑΚΗ ΑΡΑΙΕΣ ΝΕΦΩΣΕΙΣ ΠΑΡΟΔΙΚΑ ΑΥΞΗΜΕΝΕΣ ΜΕ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΑ ΤΟΠΙΚΩΝ ΒΡΟΧΩΝ ΤΟ ΒΡΑΔΥ.
ΑΝΕΜΟΙ: ΑΝΑΤΟΛΙΚΟΙ ΒΟΡΕΙΟΑΝΑΤΟΛΙΚΟΙ 4 ΜΕ 5 ΚΑΙ ΒΑΘΜΙΑΙΑ 6 ΜΠΟΦΟΡ.
ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ: ΑΠΟ 7 ΕΩΣ 17 ΒΑΘΜΟΥΣ ΚΕΛΣΙΟΥ. ΣΤΗ ΔΥΤΙΚΗ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΑΠΟ 5 ΕΩΣ 12 ΒΑΘΜΟΥΣ.
ΝΗΣΙΑ ΙΟΝΙΟΥ, ΗΠΕΙΡΟΣ, ΔΥΤΙΚΗ ΣΤΕΡΕΑ, ΔΥΤΙΚΗ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ
ΚΑΙΡΟΣ: ΝΕΦΩΣΕΙΣ ΜΕ ΤΟΠΙΚΕΣ ΒΡΟΧΕΣ ΚΑΙ ΒΑΘΜΙΑΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΒΟΡΕΙΑ ΣΠΟΡΑΔΙΚΕΣ ΚΑΤΑΙΓΙΔΕΣ ΚΑΤΑ ΤΟΠΟΥΣ ΙΣΧΥΡΕΣ.
ΑΝΕΜΟΙ: ΑΝΑΤΟΛΙΚΟΙ ΝΟΤΙΟΑΝΑΤΟΛΙΚΟΙ 4 ΜΕ 6 ΚΑΙ ΣΤΟ ΙΟΝΙΟ 7 ΜΠΟΦΟΡ.
ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ: ΑΠΟ 8 ΕΩΣ 21 ΒΑΘΜΟΥΣ ΚΕΛΣΙΟΥ. ΣΤΗΝ ΗΠΕΙΡΟ ΚΑΤΑ ΤΟΠΟΥΣ 3 ΜΕ 4 ΒΑΘΜΟΥΣ ΧΑΜΗΛΟΤΕΡΗ.
ΘΕΣΣΑΛΙΑ, ΑΝΑΤΟΛΙΚΗ ΣΤΕΡΕΑ, ΕΥΒΟΙΑ, ΑΝΑΤΟΛΙΚΗ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ
ΚΑΙΡΟΣ: ΑΡΑΙΕΣ ΝΕΦΩΣΕΙΣ ΠΟΥ ΓΡΗΓΟΡΑ ΘΑ ΠΥΚΝΩΣΟΥΝ ΚΑΙ ΘΑ ΣΗΜΕΙΩΘΟΥΝ ΤΟΠΙΚΕΣ ΒΡΟΧΕΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΜΕΣΗΜΕΡΙ ΣΠΟΡΑΔΙΚΕΣ ΚΑΤΑΙΓΙΔΕΣ ΚΥΡΙΩΣ ΣΤΑ ΝΟΤΙΑ ΟΠΟΥ ΤΑ ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑ ΤΟΠΟΥΣ ΙΣΧΥΡΑ.
ΑΝΕΜΟΙ: ΑΝΑΤΟΛΙΚΟΙ ΒΟΡΕΙΟΑΝΑΤΟΛΙΚΟΙ 4 ΜΕ 5 ΜΠΟΦΟΡ ΠΟΥ ΣΤΑΔΙΑΚΑ ΘΑ ΣΤΡΑΦΟΥΝ ΣΕ ΝΟΤΙΟΑΝΑΤΟΛΙΚΟΥΣ ΜΕ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΕΝΤΑΣΗ.
ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ: ΑΠΟ 08 ΕΩΣ 18 ΒΑΘΜΟΥΣ ΚΕΛΣΙΟΥ.
ΚΥΚΛΑΔΕΣ, ΚΡΗΤΗ
ΚΑΙΡΟΣ: ΤΟΠΙΚΕΣ ΝΕΦΩΣΕΙΣ ΠΑΡΟΔΙΚΑ ΑΥΞΗΜΕΝΕΣ ΜΕ ΤΟΠΙΚΕΣ ΒΡΟΧΕΣ ΚΑΙ ΣΠΟΡΑΔΙΚΕΣ ΚΑΤΑΙΓΙΔΕΣ ΚΥΡΙΩΣ ΜΕΤΑ ΤΟ ΜΕΣΗΜΕΡΙ. ΤΑ ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑ ΤΟΠΟΥΣ ΙΣΧΥΡΑ.
ΑΝΕΜΟΙ: ΑΝΑΤΟΛΙΚΟΙ ΒΟΡΕΙΟΑΝΑΤΟΛΙΚΟΙ 4 ΜΕ 5 ΜΠΟΦΟΡ ΠΟΥ ΓΡΗΓΟΡΑ ΘΑ ΣΤΡΑΦΟΥΝ ΣΕ ΝΟΤΙΟΑΝΑΤΟΛΙΚΟΥΣ ΜΕ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΕΝΤΑΣΗ.
ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ: ΑΠΟ 15 ΕΩΣ 20 ΒΑΘΜΟΥΣ ΚΕΛΣΙΟΥ.
ΝΗΣΙΑ ΑΝΑΤΟΛΙΚΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ, ΔΩΔΕΚΑΝΗΣΑ
ΚΑΙΡΟΣ: ΛΙΓΕΣ ΝΕΦΩΣΕΙΣ ΠΟΥ ΒΑΘΜΙΑΙΑ ΘΑ ΑΥΞΗΘΟΥΝ ΚΑΙ ΣΤΑ ΝΟΤΙΑ ΘΑ ΣΗΜΕΙΩΘΟΥΝ ΤΟΠΙΚΕΣ ΒΡΟΧΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΣΠΟΡΑΔΙΚΕΣ ΚΑΤΑΙΓΙΔΕΣ.
ΑΝΕΜΟΙ: ΣΤΑ ΒΟΡΕΙΑ ΒΟΡΕΙΟΑΝΑΤΟΛΙΚΟΙ 4 ΜΕ 5 ΜΠΟΦΟΡ ΚΑΙ ΣΤΑ ΝΟΤΙΑ ΝΟΤΙΟΑΝΑΤΟΛΙΚΟΙ ΜΕ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΕΝΤΑΣΗ.
ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ: ΑΠΟ 13 ΕΩΣ 21 ΒΑΘΜΟΥΣ ΚΕΛΣΙΟΥ.

ΤΟΠΙΚΕΣ ΠΡΟΓΝΩΣΕΙΣ
ΑΤΤΙΚΗ
ΚΑΙΡΟΣ: ΛΙΓΕΣ ΝΕΦΩΣΕΙΣ ΠΟΥ ΒΑΘΜΙΑΙΑ ΘΑ ΑΥΞΗΘΟΥΝ ΚΑΙ ΘΑ ΣΗΜΕΙΩΘΟΥΝ ΤΟΠΙΚΕΣ ΒΡΟΧΕΣ ΚΑΙ ΣΠΟΡΑΔΙΚΕΣ ΚΑΤΑΙΓΙΔΕΣ ΚΥΡΙΩΣ ΜΕΤΑ ΤΟ ΜΕΣΗΜΕΡΙ.
ΑΝΕΜΟΙ: ΒΟΡΕΙΟΙ ΒΟΡΕΙΟΑΝΑΤΟΛΙΚΟΙ 4 ΜΕ 5 ΜΠΟΦΟΡ ΠΟΥ ΒΑΘΜΙΑΙΑ ΘΑ ΣΤΡΑΦΟΥΝ ΣΕ ΝΟΤΙΟΑΝΑΤΟΛΙΚΟΥΣ ΜΕ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΕΝΤΑΣΗ.
ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ: ΑΠΟ 14 ΕΩΣ 19 ΒΑΘΜΟΥΣ ΚΕΛΣΙΟΥ.
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
ΚΑΙΡΟΣ: ΛΙΓΕΣ ΝΕΦΩΣΕΙΣ ΠΑΡΟΔΙΚΑ ΑΥΞΗΜΕΝΕΣ ΜΕ ΤΟΠΙΚΕΣ ΒΡΟΧΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΣΠΟΡΑΔΙΚΕΣ ΚΑΤΑΙΓΙΔΕΣ.
ΑΝΕΜΟΙ: ΑΠΟ ΑΝΑΤΟΛΙΚΕΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΕΙΣ 4 ΜΕ 5 ΚΑΙ ΤΟ ΒΡΑΔΥ 6 ΜΠΟΦΟΡ.
ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ: ΑΠΟ 11 ΕΩΣ 16 ΒΑΘΜΟΥΣ ΚΕΛΣΙΟΥ.




Αυτές ήταν οι σημαντικότερες ειδήσεις της ημέρας.
Ραντεβού το επόμενο σαββατοκύριακο.
Καλό υπόλοιπο Κυριακής και καλή εβδομάδα!

by David

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

Followers

Δημοφιλείς αναρτήσεις