Passion Time


Όταν ο Νικήτας γνώρισε τη Φαίη, δεν είχε ιδέα ότι τους συνέδεε κάποια συγγένεια...

Μη φανταστείτε καμιά μεσόκοπη κυριούλα. Η κοπέλα ήταν γύρω στα 28, κούκλα και συναντηθήκαμε στο κλαμπ όπου συχνάζω. Πού να ξέρω ότι έβγαινε με τον πατέρα μου; Κάποια σαν τη Φαίη θα μπορούσε να έχει όποιον ήθελε. Μόνο που εκείνη έτυχε να θέλει τον πατέρα μου.

Οι πιθανότητες ήταν μία στο εκατομμύριο. Ίσως και λιγότερες. Εγώ μένω στην Πάτρα, ο πατέρας μου στην Αθήνα. Δεν λέω, είναι πολύ εμφανίσιμος. Ούτε φαλάκρα δεν έχει. Όταν χώρισε με τη μητέρα μου, ο πατέρας μου δεν βγήκε από το παιχνίδι. Κάθε δίμηνο που τον έβλεπα ήταν και με άλλη. Κάποια στιγμή γνώρισε τη Φαίη και μου είπε ότι το πράγμα ήταν σοβαρό. Ύστερα από λίγο γνώρισα κι εγώ τη Φαίη σ' ένα κλαμπ και χωρίς να το ξέρω έκανα σεξ με τη μέλλουσα μητριά μου.

Εκείνο το βράδυ ήταν να μην πάω στο κλαμπ. Δεν φαντάζεστε πόσο εύχομαι να μην είχα πάει. Είχα οργανώσει μια σημαντική παρουσίαση στη δουλειά, οπότε δυο μπιρίτσες στο δρόμο για το σπίτι μου ήταν υπεραρκετές. Οι δύο μπιρίτσες όμως έγιναν τέσσερις, οι τέσσερις έξι και ξαφνικά βρέθηκα σ' ένα ταξί μαζί με τον Βαγγέλη, το σημαντικότερο ανταγωνιστή μου στις πωλήσεις, φορώντας ακόμα το κοστούμι του γραφείου.

Καθίσαμε λίγο έξω από το κλαμπ συζητώντας. 
Εκεί την είδα. Ήταν μικρόσωμη, ξανθιά και πολύ, πάρα πολύ όμορφη - άσε που με κοιτούσε κιόλας. 
Καθίσαμε στο μπαρ κι αρχίσαμε να τα λέμε. Έκανα εγώ την πρώτη κίνηση, όμως είχαμε ήδη κάνει τόσο παιχνίδι με τα μάτια, που ήξερα ότι το ήθελε κι εκείνη.

Έμενε στην Αθήνα, δούλευε στο τμήμα μάρκετινγκ μιας εταιρείας και είχε έρθει στην Πάτρα για Σαββατοκύριακο, να δει κάτι φίλες της. 
Και ναι, είχε δεσμό. Αυτό δεν με ενόχλησε. 
Ήταν προφανές ότι ο δεσμός της δεν ήταν τόσο σοβαρός, ώστε να την εμποδίσει να με φλερτάρει. Ανακαλύψαμε ότι ήμασταν περίπου την ίδια περίοδο φοιτητές στο Πανεπιστήμιο της Πάτρας, παρόλο που δεν είχαμε συναντηθεί ποτέ.

Ήμουν σίγουρος γι' αυτό. Αν την είχα δει, σίγουρα θα τη θυμόμουν.

Θα είμαι ειλικρινής: δεν ήθελα να κάνω σχέση. Είχα μόλις χωρίσει από την κοπέλα μου, ύστερα από τέσσερα χρόνια. Η Φαίη λοιπόν ήταν ιδανική περίπτωση. Είχε γκόμενο, έμενε σε άλλη πόλη και, αν έκρινα από τον τρόπο που μου άγγιζε το χέρι την ώρα που τα λέγαμε, ήθελε μια περιπέτεια του Σαββατοκύριακου.

Με προσκάλεσε στο διαμέρισμα των φιλενάδων της. Είχα πιει πολύ, αλλά θυμάμαι ότι μπήκα σ' ένα ταξί με τη Φαίη και δύο ακόμη κοπέλες. Στο σπίτι ανοίξαμε όλοι μαζί δύο μπουκάλια κρασί και χαζέψαμε λίγο MTV. Η Φαίη ήταν κουλουριασμένη δίπλα μου, στον καναπέ. Είχα ερεθιστεί τόσο πολύ, που σχεδόν είπα στα ίσια στα άλλα δύο κορίτσια να πάνε για ύπνο. Ή να μας κάνουν παρέα, δεν είχα πρόβλημα. 
Όταν εκείνες έφυγαν τελικά, η Φαίη γύρισε και με φίλησε.

Φορούσε ένα χαριτωμένο φανελάκι και τζιν. Έβαλα τα χέρια μου μέσα στο φανελάκι και άρχισα να της χαϊδεύω απαλά και τρυφερά το στήθος της. Ήταν μικρό, κι έτσι δεν χρειαζόταν σουτιέν, αυτό όμως με άναβε ακόμη περισσότερο. Εκείνη μου ξεκούμπωσε το παντελόνι και άρχισε να με αγγίζει, εκεί χαμηλα, με τόση δύναμη, που αναγκάστηκα να της πιάσω το χέρι για να την κάνω να ρίξει λίγο το ρυθμό. 
Δεν ήθελα να τελειώσω τόσο γρήγορα.

Της κατέβασα το τζιν και αρχίσαμε να χαϊδεύουμε ο ένας τον άλλο. Ήταν υπέροχη. Δεν είχα συνειδητοποιήσει ότι βρισκόταν τόσο κοντά στον οργασμό, όμως ξαφνικά εκείνη έβγαλε ένα βογκητό και άρχισε να τρέμει. 
Μόλις συνήλθε λίγο, της έβγαλα το τζιν, ανέβηκα πάνω της και μπήκα μέσα της φιλώντας την στο στόμα.
Κάναμε σεξ αργά, πολύ έντονα, και όταν τελείωσα ήξερα ότι πιθανότατα αυτό ήταν το καλύτερο one-night stand που θα ζούσα ποτέ.

Πήραμε έναν υπνάκο στον καναπέ, αλλά είχε ήδη αρχίσει να ξημερώνει και δεν είχα όρεξη να με δουν οι δύο φίλες της με το παντελόνι κατεβασμένο, γι' αυτό σηκώθηκα και ντύθηκα. Η Φαίη κοιμόταν ακόμα. Δεν ήθελα να φύγω στα κρυφά, έτσι την ξύπνησα γλυκά και της είπα: «Σ' ευχαριστώ για την υπέροχη νύχτα». Εντάξει, το παραδέχομαι, είχα την κρυφή ελπίδα ότι θα ζητούσε το τηλέφωνο μου. Εκείνη όμως απλώς μου χαμογέλασε νυσταγμένα και άλλαξε πλευρό.

Τη Δευτέρα το πρωί ο Βαγγέλης ήθελε λεπτομερή αναφορά. Του την έδωσα.

Όλο το Σαββατοκύριακο η Φαίη δε βγήκε από το μυαλό μου. Την επόμενη Παρασκευή μάλιστα ξαναπήγαμε στο κλαμπ, όμως εκείνη δεν ήταν εκεί. Πέρασαν έτσι τέσσερις μήνες και η Φαίη έγινε για μένα μια όμορφη -αλλά μακρινή- ανάμνηση.

Ύστερα από εκείνο το βράδυ είχα δει δυο-τρεις φορές τον πατέρα μου. Μου είχε πει για την καινούρια του φιλενάδα, τη Φαίη, προσθέτοντας μάλιστα ότι ήταν «λίγο μικρότερη». Κυρίως όμως είχαμε μιλήσει για ποδόσφαιρο και για δουλειές. Λίγο καιρό αργότερα ο πατέρας μου με κάλεσε να πάω στο σπίτι του για φαγητό, να γνωρίσω και την κοπέλα του.

Όταν έφτασα, η Φαίη ήταν στην κουζίνα. Ο πατέρας μου με οδήγησε στο καθιστικό και φώναξε: «Φαίη, ήρθε ο Νικήτας!». Δε θα ξεχάσω ποτέ τη στιγμή που την είδα στην πόρτα. Μου είναι πραγματικά αδύνατο να περιγράψω το σοκ που έπαθα. Εκείνη έγινε άσπρη σαν το πανί και είμαι σίγουρος ότι το ίδιο ήμουν κι εγώ. Προσπαθούσα απεγνωσμένα να κρατήσω την ψυχραιμία μου, αλλά ο πατέρας μου κατάλαβε αμέσως ότι κάτι συνέβαινε και με ρώτησε αν ήταν όλα εντάξει.

Δεν μπορούσα να αρθρώσω λέξη. Η Φαίη -που προφανώς είχε περισσότερα να χάσει απ' ο,τι εγώ- πήρε πιο γρήγορα στροφές. «Μήπως ήσουν στο Πανεπιστήμιο της Πάτρας γύρω στο '95; Τι σύμπτωση. Κι εγώ» μου είπε. 
Αμέσως ο μπαμπάς μου έκανε την πλακίτσα του: «Ελπίζω να μην ήσασταν ζευγάρι τότε!».
Γελάσαμε κι οι δυο νευρικά. 
Πόσο χειρότερα μπορούσαν να γίνουν τα πράγματα;

Έπρεπε να τα κουκουλώσω για χάρη του. Αν ήξερε ότι είχα κοιμηθεί με τη Φαίη, θα πάθαινε μεγάλο σοκ. Μάζεψα λοιπόν όλη μου την ψυχραιμία και του είπα: «Όχι, όχι, καμία σχέση». Κι ύστερα ψέλλισα κάτι άσχετο, ότι η Φαίη γνωριζόταν με κάποια πρώην μου.

Περάσαμε το μεγαλύτερο μέρος της βραδιάς συζητώντας για το πανεπιστήμιο και επαναλαμβάνοντας ότι δεν είχαμε κάνει τίποτε πονηρό εμείς οι δύο. Το μόνο που ήθελα ήταν να τελειώσει το μαρτύριο. 
Ήμουν θυμωμένος που η Φαίη είχε προδώσει τον πατέρα μου, ανησυχούσα μήπως το έκανε συχνά κι επίσης, για να είμαι ειλικρινής, ζήλευα που ο πατέρας μου έκανε σεξ μαζί της. Πάνω απ' όλα όμως προσευχόμουν να μην είχα κάνει εγώ.

Δεν άντεχα να μείνω εκεί το βράδυ, γι' αυτό και είπα ότι έπρεπε να βοηθήσω κάποιο φίλο μου να μετακομίσει την Κυριακή το πρωί. Και μόνο η σκέψη ότι η Φαίη και ο πατέρας μου θα κοιμόντουσαν μαζί στο διπλανό δωμάτιο ξεπερνούσε τις δυνάμεις μου. Δεν ήπια λοιπόν καθόλου και γύρισα στην Πάτρα αυθημερόν. 
Τη Δευτέρα η Φαίη με πήρε τηλέφωνο στο γραφείο. Δεν ξέρω πώς βρήκε το νούμερο μου. Με ευχαρίστησε που δεν είπα τίποτα για το one-night stand μας και με διαβεβαίωσε ότι δεν το 'χε συνήθεια αυτό, απλώς εγώ της είχα αρέσει πολύ. Εντάξει, κολακεύτηκα.

Ίσως και να μου είπε ψέματα. Ίσως να πίστεψε ότι η κολακεία θα με έκανε να κρατήσω το στόμα μου κλειστό. Όπως και να 'χει, εγώ δεν είχα ξαναδεί τον πατέρα μου τόσο ευτυχισμένο και δεν είχα καμία απολύτως πρόθεση να του χαλάσω αυτή την ευτυχία.

Όταν παντρεύτηκαν, ύστερα από ένα χρόνο, έλειπα σε ταξίδι στο εξωτερικό. Ανειλημμένες επαγγελματικές υποχρεώσεις. Είχα κάνει το παν για να τις αναλάβω. 
Ύστερα από εκείνο το τηλεφώνημα, ούτε εγώ ούτε η Φαίη αναφερθήκαμε ποτέ ξανά στο ζήτημα. Η τωρινή κοπέλα μου δεν ξέρει τίποτα ούτε πρόκειται να μάθει ποτέ. Ούτε στους φίλους μου το έχω πει. Πολύ επικίνδυνο. Βλέπω πού και πού τη Φαίη με τον πατέρα μου και νομίζω πως είναι ευτυχισμένοι.
Η αλήθεια είναι όμως πως δε θα ξεχάσω ποτέ την βραδιά που πέρασα μαζί της...


Πιστεύω πως η σημερινή ιστορία μας έμαθε πολλά...

Να έχετε ένα όμορφο βράδυ!

by Panagiota


πηγη: Cosmopolitan

Σχόλια