Κυριακή, 18 Νοεμβρίου 2012

Passion Time




Ο σπασίκλας κολλητός του αδελφού μου αποδείχτηκε τέλειος εραστής....

Πριν από δυο χρόνια οι γονείς μου αποφάσισαν να ανακαινίσουν το παλιό μας σπίτι στην Εύβοια. Ο κολλητός του μεγάλου μου αδελφού, ο Σταυρός, δούλευε τότε σε ένα πολύ μεγάλο αρχιτεκτονικό γραφείο και προθυμοποιήθηκε να βοηθήσει. Τα σχέδια και οι ιδέες του ήταν πολύ καλά, κι έτσι οι γονείς μου ενθουσιασμένοι του ανέθεσαν την επίβλεψη των πάντων. Όπως ήταν φυσικό, η ανακαίνιση απαιτούσε να πηγαίνουμε 2-3 φορές το μήνα στο εξοχικό για να παρακολουθούμε τις εργασίες.

Κάποιες φορές ερχόταν μαζί και ο Σταύρος, συνδυάζοντας με τον αδελφό μου δουλεία και διασκέδαση. Την περασμένη άνοιξη έπρεπε να μείνει κάποιος για μια βδομάδα κι ο κλήρος έπεσε σ’εμένα, που δεν δούλευα. Βαριόμουνα τρέλα, αφού καμία φίλη μου δεν μπορούσε να έρθει μαζί μου. 
Εφοδιάστηκα με βιβλία και dvd και ξεκίνησα.

Έφτασα το μεσημέρι στο ξενοδοχείο όπου θα έμενα και όπου πηγαίναμε όλη αυτή την περίοδο της ανακαίνισης, γι’αυτό και η ιδιοκτήτρια μας είχε μάθει πια. Με υποδέχτηκε πολύ γλυκά και μου είπε ότι είχε φτάσει κι ο «κύριος Σταύρος» λίγες ώρες πριν. 
Δεν το ήξερα ότι θα ερχόταν, αλλά χάρηκα που δεν θα ήμουν ολομόναχη. Του έστειλα ένα sms, στο οποίο του έλεγα να μου τηλεφωνήσει για να συνεννοηθούμε για το σπίτι. 
Δεν μου απάντησε και απόρησα, γιατί ήταν πάντα τυπικός, αλλά σκέφτηκα ότι ίσως να είχε πάει να κάνει καμία βουτιά. 
Άλλαξα ρούχα και πήγα να τσιμπήσω κάτι στο εστιατόριο του ξενοδοχείου.

Πριν προλάβω να παραγγείλω, είδα τον Σταύρο να έρχεται προς το μέρος μου συνοδευόμενος από μια πληθωρική μελαχρινή. Σκέφτηκα ότι μάλλον αυτή ήταν η αιτία που δεν είχε ασχοληθεί με το sms και ελαφρώς πειραχτικά. 
Με αγκάλιασε όλο χαρά και με σύστησε στην «πολύ καλή φίλη και πρώην συνάδελφο του, Στέλλα», που είχε έρθει για να δει το σπίτι και να του πει μερικές ιδέες. 
Μου πρότεινε να φάμε όλοι μαζί και δέχτηκα. 
Πάνω στη συζήτηση και θέλοντας να τονίσω ποσό καλά περνούσα, είπα ότι με τον Σταύρο, αν και κολλητός του αδελφού μου, δεν πολυκάναμε παρέα γιατί νόμιζα -λανθασμένα τελικά- ότι δεν ταιριάζαμε πολύ. 
Εκείνος χαμογέλασε και είπε: «Μόνο εσύ με θεωρείς φυτό». «Ε, όχι και φυτό με αυτούς τους κοιλιακούς» είπε έκπληκτη η Στέλλα και τον κοίταξε με νόημα.

Η αλήθεια είναι οτι ο Σταύρος δεν είχε ποτέ την εμφάνιση φυτού, έπαιζε χρόνια τένις και βόλεϊ και γενικώς ήταν πολύ fit, όμως εγώ ως έφηβη τον έβλεπα ως το καλό παιδί, που έκανε τα πάντα τέλεια και όλοι οι γονείς τον λάτρευαν.
Αυτό και μόνο αρκούσε για να τον θεωρώ σπασικλακι. 
Το φλερτ της Στέλλας με έκανε να συνειδητοποιήσω οτι ο Σταύρος ήταν πια ένας πολύ σέξι άντρας, διασκεδαστικός και με χιούμορ. Ένιωσα μάλιστα και λίγη ζήλια για εκείνη, που ήταν φίλη του και ποιος ξέρει τι άλλο. 

Αφού φάγαμε, ο Σταύρος με ρώτησε αν ήθελα να πάμε μια βόλτα από το σπίτι, για να μου εξηγήσει κάποια πράγματα σχετικά με τα υλικά που θα παραλάμβανα τις μέρες που θα επέβλεπα, τι θα έπρεπε να τσεκάρω. 
Αφού κανόνισε με την Στέλλα να βρεθούν το βράδυ, πήραμε καφέδες και φύγαμε για το σπίτι. 
Το σπίτι ήταν γεμάτο σκόνη και οι εργάτες ετοιμάζονταν να σχολάσουν. 
Ο εργολάβος έπιασε την κουβέντα στο Σταύρο κι εγώ πήγα στην πίσω βεράντα, όπου υπήρχε ένας παλιός καναπές, να πιω τον καφέ μου. 
Μετά από λίγο ήρθε κι ο Σταύρος με μερικά χαρτιά στα χέρια του, κάθισε δίπλα μου και άρχισε να μου εξηγεί τις εκκρεμότητες που είχα να διεκπεραιώσω. 
Μπερδευόμουν συνεχώς κι εκείνος γελούσε και μου τα εξηγούσε ξανά και ξανά. 

Κάποια στιγμή του είπα ότι θα με θεωρεί εντελώς ηλίθια, αλλά εκείνος με αγκάλιασε από τους ώμους και μου είπε ότι δεν έχει κανένα πρόβλημα, αντιθέτως χαιρόταν που ήμασταν μαζί. 
Χωρίς να το σκεφτώ πολύ, τον φίλησα. Πριν προλάβω να πω κάτι, εκείνος με τράβηξε πάνω του και με ξαναφίλησε. Ήταν κάτι εντελώς ξαφνικό και πολύ όμορφο. Μου χάιδεψε το πρόσωπο κι εγώ κόλλησα πάνω του. 

Εκείνος έκανε λίγο πίσω και με κοίταξε διστακτικά. Εγώ χαμογέλασα και τον φίλησα στο λαιμό, οπότε κι εκείνος αφέθηκε. 
Μέτα από λίγο το χέρι του γλίστρησε κάτω από τη φούστα μου. Καθώς με ένιωσε κιόλας υγρή, γέλασε και μου ψιθύρισε στο αφτί: «Για φυτό καλά τα πάω, ε;» 
Του έβγαλα το πουκάμισο και τον φίλησα στο στήθος. 
Εκείνος σηκώθηκε και με ξάπλωσε στον καναπέ, έβγαλε τη βερμούδα του και με έβαλε πάνω του. Παραμέρισε το κιλοτάκι μου και μπήκε μέσα μου. 
Μου χάιδευε απαλά τις ρώγες κι εγώ ευχόμουν να μην τελειώσει ποτέ εκείνη η στιγμή. 
Καθώς ανεβοκατέβαινα πάνω του, ένιωθα ολόκληρο το σώμα μου να λιώνει από απόλαυση. Αυτό που συνέβαινε με ερέθιζε απίστευα. 

Είχα κάνει κάποιες φορές one-night stand, αλλά καμία δεν συγκρινόταν με αυτό. 
Τον ένιωσα να τελειώνει ελάχιστα δευτερόλεπτα μετά από εμένα. 
Μείναμε κολλημένοι, ενώ εκείνος μου χάιδευε απαλά την πλάτη κάτω από την μπλούζα. Περάσαμε έτσι αρκετή ώρα. Ένιωθα υπέροχα. Είχα αρχίσει να τον ερωτεύομαι και του το είπα. Εκείνος με φίλησε και μου ξαναείπε: «Για φυτό δεν τα πήγα κι άσχημα». 

Ντυθήκαμε και γυρίσαμε στο ξενοδοχείο. 
Φυσικά, από τότε είμαστε μαζί και ελπίζω για πάντα.

Να έχετε ένα υπέροχο βράδυ!

by Panagiota

πηγη: Cosmopolitan

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε... at 19 Νοεμβρίου 2012 - 9:42 μ.μ.

ΑΓΑΠΗ ΤΕΛΕΙΑ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΙΣΤΟΡΙΑ
ΑΥΤΗ Η ΑΤΑΚΑ ΜΟΥ ΘΥΜΙΖΕΙ ΚΑΤΙ .....ΕΣΕΝΑ???????
''Είχα αρχίσει να τον ερωτεύομαι και του το είπα.'' ΦΙΛΑΚΙΑ xx
konstantina<3

Ανώνυμος είπε... at 19 Νοεμβρίου 2012 - 9:44 μ.μ.

ΑΓΑΠΗ ΤΕΛΕΙΑ Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΣΟΥ ,ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ
ΑΑΑΑ....ΚΑΙ ΑΥΤΗ Η ΑΤΑΚΑ ΜΟΥ ΘΥΜΙΖΕΙ ΚΑΤΙ ΕΣΕΝΑ????????
''Είχα αρχίσει να τον ερωτεύομαι και του το είπα''
ΦΙΛΑΚΙΑ xx
konstantina<3

Panagiotoula Pz είπε... at 21 Νοεμβρίου 2012 - 8:48 μ.μ.

Ευχαριστω πολυ ΦΙΛΗ Κωσταντινα που με καρφωνεις ετσι, ξερα! <3 Σ'αγαπω

Δημοσίευση σχολίου

 

Followers

Δημοφιλείς αναρτήσεις