Passion Time


Όταν το αμάξι της Λίνας έμεινε στο δρόμο, ο κούκλος που οδηγούσε το γερανό της οδικής βοήθειας την έκανε να νιώσει καλύτερα με απρόσμενο τρόπο...



Ολοι πιστεύουν ότι είμαι δυναμική και γυναίκα καριέρας. Βαθιά μέσα μου όμως έχω πάντα μια κρυφή φαντασίωση με κάποιον που έρχεται να με σώσει. Φυσικά, δεν το έχω ομολογήσει σε κανέναν. 
Όταν λοιπόν το αυτοκίνητό μου έπαθε βλάβη και ο πιο υπέροχος μαυρισμένος εικοσιπεντάρης έσκυψε πάνω από τη μηχανή, δεν μπόρεσα να αντισταθώ.


Παραδέχομαι πως η γεμάτη γράσο στολή και ο γερανός δεν θυμίζουν ακριβώς πανοπλία και κάτασπρο άλογο, αλλά ποιος νοιάζεται; 
Η ειρωνεία είναι πως ενώ σκέφτομαι πολύ συχνά το σεξ, εκείνο το απόγευμα ήταν το τελευταίο πράγμα στο μυαλό μου. 
Είχα περάσει το Σαββατοκύριακο με φίλους. Στα μισά του δρόμου της επιστροφής, όμως, το αμάξι μου κλάταρε.


Ευτυχώς, ήταν ακόμα απόγευμα και υπήρχε φως. Τηλεφώνησα στην οδική βοήθεια απ' το κινητό. Συμπτωματικά δουλεύω ως τηλεφωνήτρια σε μια πολύ γνωστή  εταιρεία οδικής βοήθειας -σας αφήνω να μαντέψετε ποια-, αλλά ποτέ ξανά δεν είχε χρειαστεί να την καλέσω για μένα. Συχνά, όταν έρχονταν άντρες για να κάνουν αίτηση στα γραφεία, με τα άλλα κορίτσια συνηθίζαμε να τους βαθμολογούμε με άριστα το δέκα. Μέχρι τότε το καλύτερο που είχαμε βάλει ήταν ένα οκτώ. Αυτή τη φορά βέβαια δε με ένοιαζε πώς θα ήταν ο υπάλληλος, αρκεί να με έπαιρνε από κει, αλλά όταν έφτασε, άλλαξα εντελώς γνώμη. Κούκλος, μαυρισμένος, με μαύρα μαλλιά και μάτια και ένα σαγηνευτικό χαμόγελο.


Με αντιμετώπισε εντελώς επαγγελματικά. 
Με ρώτησε τι έγινε και ψαχούλεψε λίγο τη μηχανή. 
Ήταν πολύ καθησυχαστικός και με έκανε να νιώσω τόσο ασφαλής, που η φαντασίωσή μου άρχισε να έρχεται στην επιφάνεια -τόσο που δεν μπορούσα να πάρω τα μάτια μου απ' τους γλουτούς του. 
Και μόνο που τον έβλεπα, ένιωθα να υγραίνομαι. 
Του είπα ότι δουλεύαμε για την ίδια εταιρεία κι αυτό έσπασε τον πάγο. Όταν άρχισα να τον φλερτάρω και να του πετάω υπονοούμενα, εκείνος ανταποκρίθηκε. 
Δεν ήθελα να φτάσουμε μόνο στην ανταλλαγή τηλεφώνων - ήθελα σεξ. 
Εκείνος έβαλε μπροστά τη μηχανή και μου είπε: «Είχε φύγει ο ιμάντας του ανεμιστήρα. Τώρα είναι μια χαρά». Του χάρισα το καλύτερο μου χαμόγελο, ενώ σκεφτόμουν με αγωνία πώς θα το προχωρούσα παραπέρα. Ύστερα εκείνος είπε: «Υπάρχει ένα πάρκινγκ λίγο πιο κάτω. Θα σας ακολουθήσω μέχρι εκεί, για να βεβαιωθώ ότι το αμάξι είναι εντάξει». 
Σε δέκα λεπτά ήμασταν εκεί. 
Κάθε δευτερόλεπτο που περνούσε ερεθιζόμουν και πιο πολύ. 
Έκανα στην άκρη σε ένα ερημικό σημείο του πάρκινγκ, περιμένοντας να με χαιρετήσει και να φύγει, αλλά αυτός πάρκαρε δίπλα μου. 
Δεν μπορούσε να μου δώσει καλύτερη αφορμή.


Βγήκα έξω, χτύπησα το τζάμι του και είπα: «Εντάξει λοιπόν, ας δούμε τα εργαλεία σου». Ακούγεται χαζό, αλλά γελούσαμε πολύ με τέτοια φρικτά υπονοούμενα. Εκείνος χαμογέλασε και γλίστρησε στο διπλανό κάθισμα για να μπορέσω να μπω. 
Δεν έχασα χρόνο με λόγια - τον φίλησα κατευθείαν. 
Το σεξ ήταν πολύ γρήγορο και παθιασμένο. 

Φιληθήκαμε με δύναμη κι εκείνος γλίστρησε τα δάχτυλά του κάτω απ' τη φούστα μου χαϊδεύοντάς μου την κλειτορίδα και σπρώχνοντας το μεσαίο του δάχτυλο μέσα μου -παράδεισος. 
Εγώ τον αυνάνιζα με μανία. Κάναμε και οι δύο πολύ θόρυβο. 
Δεν είχε σκοτεινιάσει ακόμα, οπότε μπορούσαν άνετα να μας δουν, αλλά δε με ένοιαζε καθόλου. 
Όταν πλησίαζα στον οργασμό, έσκυψα και του έκανα στοματικό. 
Τον έφερα στο χείλος του οργασμού με τη γλώσσα μου κι εκείνος με τράβηξε πάνω του για να κάνουμε άγριο, καυτό σεξ στο μπροστινό κάθισμα. 
Εγώ αυνανιζόμουν με δύναμη μ' εκείνον μέσα μου, μέχρι που τελειώσαμε μαζί μέσα σε βογκητά.


Ύστερα φιληθήκαμε για πολλή ώρα, μ' εμένα ακόμα πάνω του – ντρεπόμουν τρομερά να σηκωθώ και να τον αντικρίσω! 
Το σεξ ήταν τέλειο, αλλά ένιωθα εντελώς τσούλα. Τι θα σκεφτόταν για μένα; Του είπα «Κοίτα, δεν τα συνηθίζω αυτά» κι εκείνος απάντησε: «Μην ανησυχείς, ούτε κι εγώ. θα είναι η καινούρια πολιτική εξυπηρέτησης πελατών». Μου είπε ότι έπρεπε να γυρίσει στη δουλειά, αλλά μου έδωσε το σταθερό και το κινητό του και με έβαλε να υποσχεθώ ότι θα του τηλεφωνούσα. Φοβόμουν ότι μου είχε δώσει τα τηλέφωνα μόνο και μόνο από ευγένεια, αλλά βγήκαμε για ένα ποτό και έξι μήνες αργότερα είμαστε ακόμα μαζί. 
Το σεξ μεταξύ μας είναι απίστευτο, αν και δεν το έχουμε ξανακάνει στο γερανό από τότε.
Οι άλλοι ξέρουν ότι γνωριστήκαμε στη δουλειά, αλλά δεν έχουν ιδέα πως τον αποπλάνησα στην άκρη του δρόμου....!




[ H αποψινη ιστρορια ειναι αφιερωμενη εξαιρετικα στον Γιαννη ... ;) ]

Καλο βραδυ να εχετε και ονειρα γλυκα και απονιρευτα! 
;)

by Panagiota


πηγη: Cosmopolitan

Σχόλια

  1. Re Panagiota eisai teleia ....
    thn latrepsa thn istoria
    kai einai afieromenh kai ston Giannh .........:D

    kai pws akrivws perimeneis na einai aponipeuta ta oneira twn paidiwn .......
    konstantina <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μωρο μου, μπηκες τελικα ε ?

    Χαιρομαι που σου αρεσεεεεεε!

    Αφιερωμενη εξαιρετικα σε εκεινον.... :$ <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ..kalo to blog sas alla paraeinai hardcore to artho ayto....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΑΠΟ ΠΑΝΩ.......
    ΕΑΝ ΔΕΝ ΣΑΣ ΑΡΕΣΕΙ ΤΟ BLOG ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟ ΔΙΑΒΑΖΕΤΕ ΟΚ??????
    Η ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ ΚΟΥΡΑΖΕΤΕ ΚΑΙ ΞΟΔΕΥΕΙ ΑΡΚΕΤΟ ΧΡΟΝΟ ΓΙΑ ΝΑ ΓΡΑΨΕΙ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΤΕ ΛΟΙΠΟΝ ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΠΙΟ ΕΥΓΕΝΙΚΟΙ!!!!!!!!!
    ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΥΛΑ ΜΟΥ ΜΗΝ ΑΚΟΥΣ ΚΑΝΕΝΑΝ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΕΣ ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΟΥ!!!!!!!!! <3
    konstantina<3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μωρο μου γλυκο! Σ'ευχαριστω παρα πολυ!

    ΚΑΙ ΝΑΙ, ΠΕΛΟΝ ΕΧΩ ΤΟΝ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΔΙΚΗΓΟΡΟ <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου