Παρασκευή, 16 Νοεμβρίου 2012

Dark Stories..


 
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΑΣ............
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
H ΓΙΑΓΙΑ.........

Αληθινή ιστορία που συνέβη σε γνωστή μου. Ήταν κάποτε μια γυναίκα που γύριζε από την δουλειά της και πήγε στο παρκινγκ όπου είχε αφήσει το αμάξι της. Εκεί είδε να την περιμένει μια γριούλα έξω από το αμάξι. Η γριά την ρώτησε που πήγαινε και η κοπέλα απάντησε στην Κηφισιά. Η γριούλα είπε πως πήγαινε και αυτή εκεί και αν μπορούσε να την πάρει μαζί της. Εκείνη συμφώνησε. Στη διαδρομή η γυναίκα έστρεψε το κεφάλι της και έκπληκτη είδε το χέρι της γριάς να μοιάζει με αντρικό επειδή είχε τρίχες. Συνέχισε να οδηγάει και από τον καθρέφτη κοίταξε καλύτερα την γριά και είδε πως κάτω από την μαντίλα της ήταν αντρικό πρόσωπο. Λίγα μέτρα πιο κάτω υπήρχε ένα φανάρι. Η γυναίκα κατατρομαγμένη έπεσε επίτηδες πάνω στον μπροστινό της και κατέβηκε γρήγορα από το αμάξι να καλέσει την αστυνομία. Μόλις είχε φτάσει η αστυνομία η γριά είχε εξαφανιστεί. Στον έλεγχο του αμαξιού οι αστυνομικοί βρήκαν στο μπροστινό κάθισμα ένα μαχαίρι και στο πορτ μπαγκάζ ένα τσεκούρι. Η γριά τελικά ήταν δολοφόνος τον οποίο έψαχνε η αστυνομία καιρό.


---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
  H ΙΣΤΟΡΙΑ ΜΙΑΣ ΜΑΝΑΣ......

 Είχα γεννήσει το παιδάκι μου με καισαρική και 3 ημέρες ήμουν στην κλινική. Εκείνο το βράδυ ακούω το όνομα μου και πετάγομαι. Βλέπω μια κόκκινη σκιά να βγαίνει από την κούνια του παιδιού. Λέω όνειρο θα ήταν. Εν τω μεταξύ εγώ σταύρωνα κάθε βράδυ το παιδί μου. Περνάνε 3 μήνες στο σπίτι πλέον κάποιο βράδυ ξανακούω το όνομα μου και ξανά πετάγομαι. Ξανά βλέπω την κόκκινη σκιά να βγαίνει από την κούνια του παιδιού μου. Εκείνη την ώρα ακούω μια φωνή “μη σταυρώνεις μωρή το παιδί”, 3 φορές μου το είπε. Εγώ φυσικά ταράχτηκα. Το επόμενο πρωί πήγα σε κάποιον παπά και του είπα τι έγινε. Το διάβασε το παιδί και έφυγα. Το ίδιο βράδυ ενώ κοιμόμουν με θάμπωσε ένα έντονο άσπρο φως. Κοιτάζω στο παράθυρο και είδα έναν άνθρωπο ντυμένο στα άσπρα (στεκόταν πισώπλατα και δεν είδα πρόσωπο) πάντως τα μαλλιά του φτάνανε μέχρι τον ώμο και γύρω του είχε μια λάμψη που με έκανε να νιώσω γαλήνη και ηρεμία.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

POIA APO TIS 2 SAS ARESE PIO POLI
i giagia
I istoria tis manas
Create your own poll

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε... at 17 Νοεμβρίου 2012 - 1:17 π.μ.

gamates k oi 2!!!!!!!!!

Ανώνυμος είπε... at 17 Νοεμβρίου 2012 - 1:16 μ.μ.

e den itan k poli tromaktikes alla ok!!!!!!!!

Δημοσίευση σχολίου

 

Followers

Δημοφιλείς αναρτήσεις