Παρασκευή, 26 Οκτωβρίου 2012

The "M" File




Ωραία … και από το απόλυτο τίποτα, στο απόλυτο τρέξιμο… έχει περάσει μόνο μια βδομάδα και ήδη νιώθω χώμα! Η Αθήνα είναι πολύ κουραστική… και τόσος κόσμος… πφφφφ… και αυτό το μετρό!! Πιο αυτοκτονική μουσική δεν έχουν να βάλουν? Δηλαδή να ξυπνάς πρωί, να κοιμάσαι όρθιος, να έχεις δουλειά/σχολή και ένα κάρο προβλήματά και από πάνω να ακούς αυτή την μουσική! Φταίω εγώ μετά που θα πέσω στις ράγες??

Ο κόσμος δεν είναι καλά… δεν ξέρω τι συμβαίνει αλλά για κάποιο λόγο συναντάω όλο τρελούς στο λεωφορείο! Χτες ένας τύπος καθόταν απέναντί μου και προσπαθούσα να καταλάβω αν μιλάει στο κινητό ή αν μιλάει μόνος του! Τελικά τραγούδαγε… σήμερα το μεσημέρι ο από πίσω μου τραγούδαγε το «who let the dogs out» επειδή έτυχε να δει έναν σκύλο στο πεζοδρόμιο. Βασικά δεν ξέρω μπορεί να ήταν και ο ίδιος τρελός με χτες. Το χειρότερο όμως… να έχεις πονοκέφαλο και η διπλανή σου να παίζει με τα κλειδιά της λες και είναι κομπολόι!!!! Κυρά μου σταμάτααααα!!!

Ο πονοκέφαλος γίνεται χειρότερος… προσπαθώ να κοιμηθώ αλλά νιώθω τόσο υπερένταση που νομίζω ότι θα εκραγώ! Βασικά και γιατί να κοιμηθώ, αφού όταν ξυπνάω νιώθω χειρότερα με τα όνειρα που βλέπω. Βαρέθηκα και αυτή την παράνοια. Σοβαρά. Τα τελευταία βραδιά ειδικά εμφανίζεται παντού… και γω προσπαθώ να του μιλήσω… άλλες φορές με αγνοεί, άλλες πάλι κάθεται να με ακούσει αλλά εγώ καταλήγω να λέω τις ίδιες αηδίες. Απ την άλλη κάποιες φορές συμβαίνει κάτι και γίνομαι ρεζίλι, και αυτός εκεί, δεν λέει τίποτα, απλά φεύγει… Ξυπνάω και η υπόλοιπη μέρα συνεχίζει να είναι βαρετή… τα ίδια και τα ίδια…….

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

Followers

Δημοφιλείς αναρτήσεις