Τρίτη, 9 Οκτωβρίου 2012

Song & Talk



Καλησπέρα παιδάκια μου!
Πως είστε?
Ελπίζω τελειααααα!

Άλλη μια Τρίτη έφτασε και εγώ είμαι εδώ για να πάρω μια συνεντευξη από τον συντάκτη του blog μας Γιώργο!


Παναγιώτα: Καλησπέρα Γιώργο! Πως είσαι?
Γιώργος: Καλά.

Π: Πολύ ενθουσιασμός βλέπω! :P Τέλος πάντων ας προχωρήσουμε στο θέμα μας!
Γ: Ναι, καλό θα ήταν!

Π: Γιατί επέλεξες αυτό το τραγούδι να παίζει όσο διαβάζουν την στήλη?
Γ: Επειδή πιστεύω πως είναι πολύ όμορφο και ο Nick Cave  με την ερμηνεία του πάντα καταφέρνει να με συγκινεί όσο κανένας άλλος!

Π: Πολύ ωραία! Σκέφτεσαι να ετοιμάσεις κάποιο καινούργιο σενάριο φέτος?
Γ: Ναι, δουλεύω σε ένα καινούργιο σενάριο και είμαι ενθουσιασμένος με αυτό ως τώρα!

Π: Από που εμπνεύστηκες για το φετινό σενάριο και γιατί?
Γ: Από ένα τραγούδι του Tom Waits που λέγεται "Bad as me". Λέει για την κοινή "φύση του κακού" που διακρίνει δυο άτομα.

Π: Μμμ! Πολύ ενδιαφέρον μου ακούγεται! Πιστεύω πως θα γίνει άλλη μια επιτυχία του blog μας! 
Ας φύγουμε όμως από αυτό το θέμα! Για πες μου, πως περνάς τον ελεύθερο σου χρόνο?
Γ: Μ'αρεσει πολύ να γράφω μουσική στο πιάνο και στίχους για φανταστικές ιστορίες!

Π: Τέλεια! Χάρηκα που μου έδωσες την ευκαιρία μέσα από την συνέντευξη μας να σε γνωρίσουν καλύτερα οι αναγνώστες μας!
Γ: Όχι, εγώ χάρηκα πιο πολύ!

Π: :) Καλό βράδυ και καλή συνέχεια στην ιστορία σου!
Γ: Να 'σαι καλά! Καλή συνέχεια και σε σένα!
ΠΣ'ευχαριστώ πολύ!

Εμείς θα τα πούμε πάλι την Τρίτη!
Φιλία πολλά!

By Panagiota

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

Followers

Δημοφιλείς αναρτήσεις