Τρίτη, 23 Οκτωβρίου 2012

Song & Talk



Καλησπέρα καλησπέρα! 
Πως είστε!? 
Εγώ, μόλις μπήκα στο σπίτι, θυμήθηκα πως είναι Τρίτη και πρέπει να γράψω μια στήλη και για σήμερα! 

Είπα λοιπόν να σας βάλω να ακούσετε ένα παλιό άλλα διαχρονικό κομμάτι και να σας μιλήσω για την βροχή την οποία μισώ -όταν είμαι έξω τουλάχιστον-.

Λατρεύω αυτή την εποχή, το τσουχτερό κρύο, τα κασκόλ, τα γάντια τα πάντα, έκτος από την βροχή! Δε ξέρω γιατί αλλά από μικρή δε μου άρεσε πότε να βρέχει και αν είμαι έξω!

Πριν λίγο ερχόμουν σπίτι από την σχολή και όπως διάβαζα το βιβλίο μου μέσα στο λεωφορείο βλέπω να ρίχνει μια ξαφνική μπόρα που με νευρίασε!

Όταν ήταν να κατέβω στη στάση μου, ευτυχώς δεν έβρεχε και ξαφνικά, λίγο ήθελα ακόμα να φτάσω σπίτι, πιάνει ξανά αυτή η μπόρα!

Ευτυχώς είχα ομπρέλα! :P

 Βρέχει που βρέχει λοιπόν, ας βρέξει και κανέναν άντρα που λέει και το τραγούδι μας!
:P

Καλό απόγευμα από μένα!
Θα τα πούμε την άλλη Τρίτη!
Φιλία!

by Panagiota


0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

Followers

Δημοφιλείς αναρτήσεις