Τρίτη, 2 Οκτωβρίου 2012

Song & Talk



Καλησπερα καλησπερα!
Τι μου κανετε?
Ναι ναι, εγω ειμαι η Παναγιωτα!
Η κοπελα που εγραφε το Sing/Song!
Μονο που αφησαμε το Sing/Song για να αρχισουμε το Song & Talk!

Τις μερες που περασαν σας ειχαμε μπερδεψει αρκετα διοτι αλλαζαμε ωρες και μερες!
Προς το παρον θα κρατησουμε την μερα Τριτη και ωρα κατα τις 3 με 4!

Η στηλη μου θα περιεχει ενα τραγουδακι που θα ακουτε μολις αρχιζεται να την διαβαζετε και δικες μου σκεψεις πανω στο τραγουδι ή σχετικες μ'αυτο!


Σιγουρα ολοι εχετε νιωσει αυτο που λεει το τραγουδι που ακουτε!

Μεσα σε ολους εσας το εχω νιωσει κι εγω! 
Η αγαπη αργει και συνηθως οταν φτανουμε δεν ειναι εκει!
Καλο θα ειναι λοιπον να μην χανουμε ευκαιριες με ατομα που νομιζουμε πως δε μας αξιζουν!
Ολοι για να φτασουμε στο τελειο περναμε παντα απο κατι κατωτερο...!

Εχω χασει πολλα ατομα γι'αυτο το λογο, και παντα σκεφτομαι πως επελεξα το λαθος!

Σιγουρα θα το εχετε παθει κι εσεις! 
Ετσι? 
Θα ηθελα να μου πειτε την γνωμη σας!
Ας πουμε, για τους ανεκπληροτους ερωτες! 
Ποια ειναι η δικη σας γνωμη!?

Εγω μολις σαν την ειπα...

Να εχετε ενα υπεροχο απογευμα!
Θα τα πουμε ξανα την Τριτη!
Φιλιααααα και περιμενω! ;)

by...Panagiota


0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

Followers

Δημοφιλείς αναρτήσεις