Κυριακή, 28 Οκτωβρίου 2012

Passion Time



Τη μια στιγμή ο Κώστας και η Έλενα χαλάρωναν στην παραλία και την επόμενη έκαναν καυτό σεξ παρακολουθώντας ένα αισθησιακό στριπτίζ.

Η σανγκρία φταίει. 
Πώς αλλιώς να εξηγήσω το γεγονός ότι βρέθηκα να κάνω το πιο καυτό σεξ της ζωής μου στην καμπίνα ενός sex shop; Εντάξει, μου αρέσει η περιπέτεια, αλλά αυτό ήταν πέρα από κάθε όριο. Ήταν τολμηρό και πάρα πολύ βρόμικο, αλλά μου άρεσε τρελά.

Ο Κώστας ήταν ο ιδανικός σύντροφος: κούκλος, με τέλειο σώμα, φοβερός στο κρεβάτι, με άψογο χιούμορ και πάθος για τα ταξίδια. Και επιπλέον πιστός. 
Με δυο λόγια, ήταν το κάτι άλλο. 
Δουλεύαμε και οι δυο στις πωλήσεις, αλλά γνωριστήκαμε σ' ένα κλαμπ. Δύο χρόνια μετά και η σεξουαλική μας ζωή ήταν ακόμα δυναμίτης. Αυτή τη φορά με είχε πάει σε ένα πολύ απομονωμένο θέρετρο στις ισπανικές ακτές για ένα Σαββατοκύριακο ηλιοθεραπείας, κρασιού και φυσικά άφθονου σεξ.

Την Κυριακή είχα ήδη χαλαρώσει και είχα πάρει το τέλειο χρώμα. Δύο μέρες ξαπλωμένη στον ήλιο, με τον Κώστα να με αλείφει λάδια, με είχαν κάνει άλλον άνθρωπο. 
Πιστέψτε με, αν δεν ήταν αυτό και η σανγκρία, ποτέ δε θα κατέληγα στην καμπίνα ενός sex shop!

H παραλία ήταν σχεδόν έρημη εκείνο το κυριακάτικο πρωινό. Είχαμε κατέβει μετά από ένα πλούσιο πρωινό στο ξενοδοχείο και αποφασίσαμε να πιούμε κάτι. 
Ευτυχώς, ο σερβιτόρος του μπαρ της πλαζ τριγύριζε ανάμεσα στους λουόμενους και έπαιρνε παραγγελίες -και φιλοδωρήματα, όπως παρατήρησε ο Κώστας-, οπότε παραγγείλαμε μια τεράστια κανάτα σανγκρία.

Φορούσα μονοκίνι και έκανα ηλιοθεραπεία topless. 
Γρήγορα τελειώσαμε τη σανγκρία και, ως εκ θαύματος, ο πονοκέφαλος μου εξαφανίστηκε. Ο ήλιος έκαιγε και ο Κώστας άλειψε λίγο ακόμη λάδι στην πλάτη μου, φτάνοντας μέχρι τους μηρούς. Πάντα ερεθίζομαι όταν το κάνει αυτό. 
Εκείνη τη φορά κοίταξε τριγύρω μήπως μας έβλεπε κανείς, και ειδικά ο σερβιτόρος. Όμως εκείνος είχε γυρίσει στο μπαρ και οι λίγοι λουόμενοι ήταν ξαπλωμένοι στις ψάθες τους. 'Ετσι, ο Κώστας γλίστρησε τα δάχτυλά του μέσα στο μαγιό μου και τα πέρασε πάνω απ' την κλειτορίδα μου.

Η αίσθηση με διαπέρασε σαν ηλεκτροσόκ. 
Αν το ξενοδοχείο μας ήταν πιο κοντά, θα πηγαίναμε κατευθείαν στο δωμάτιο για σεξ. 
Με αυνάνισε για σχεδόν ένα λεπτό. 
Εγώ κρατούσα τα μάτια μου ανοιχτά για να μπορώ να θαυμάζω ταυτόχρονα την παραλία και τη θάλασσα. 
Ήταν εξωπραγματικό. Ήμουν πολύ κοντά στον οργασμό και θα είχα τελειώσει με τα μάτια ανοιχτά -για πρώτη φορά- όταν ο σερβιτόρος αποφάσισε να μας επισκεφτεί. Φυσικά. Μάλλον είχε καταλάβει τι γινόταν και είπε να πάρει λίγο μάτι. Ή μπορεί να ήθελε να μας ξαναγεμίσει την κανάτα χαζεύοντας τα στήθη μου. 
Ήθελα να τον σκοτώσω.

Ο Κώστας ξάπλωσε λίγο περίεργα μπρούμυτα και μου είπε: «Γρήγορα, πες μου για την εφορία». Ήμουν τόσο ερεθισμένη, που έπρεπε να κάνω κάτι, οπότε φόρεσα το πάνω μέρος του μαγιό και έπεσα στη θάλασσα για να δροσιστώ.

Πέρασαν μερικά λεπτά μέχρι να μπορέσει ο Κώστας να σηκωθεί. 
Με πλησίασε και μου έδωσε ένα μεγάλο φιλί. 
Πάνω απ' τον ώμο του, έβλεπα την παραλία. Όλοι ήταν ξαπλωμένοι και ο σερβιτόρος είχε εξαφανιστεί - κανείς δε μας πρόσεχε. 
Το νερό ήταν λίγο πάνω απ' τη μέση μας. 
Η στύση του Κώστα εμφανίστηκε ξανά σε όλο της το μεγαλείο.

Έσκυψα, παραμέρισα το μαγιό και ο Κώστας μπήκε αμέσως μέσα μου. 
Ήταν τόσο ξαφνικό και με γέμισε τόσο πολύ, που για μια στιγμή έχασα τον κόσμο γύρω μου. Απ' την παραλία μάλλον φαινόμασταν σαν ένα ζευγάρι που αγκαλιάζεται. 
Κάτω απ' το νερό όμως το πέος του γλιστρούσε μέσα-έξω, πάνω στην κλειτορίδα μου, και με ξετρέλαινε. Δεν μπορούσα να πιστέψω ότι κάναμε σεξ μπροστά σε τόσο κόσμο.

Στην αρχή το πήγαινε απαλά, αλλά σιγά σιγά άρχισε να επιταχύνει, μέχρι που φτάσαμε να ανεβοκατεβαίνουμε μέσα στο νερό. Ήμουν πια τρομερά ερεθισμένη, αλλά ανησυχούσα ότι κάποιος θα καταλάβαινε τι κάναμε. Γι' αυτό τον έσπρωξα πέρα, έφτιαξα το μαγιό μου και βγήκα στην παραλία, ενώ ο Κώστας περίμενε να πέσει η στύση του.

Είμαι σίγουρη ότι, αν το φτάναμε ως το τέλος, δεν θα είχα καταλήξει στο sex shop. 
Καθώς όμως γυρίζαμε στο ξενοδοχείο μέσα απ' τα δρομάκια της πόλης, ήμουν ακόμα ερεθισμένη και έτοιμη για όλα. 
Όταν λοιπόν είδαμε το sex shop, μπήκαμε αμέσως μέσα.

Είχε μια μικρή είσοδο με ταμπέλα «Sex Shop» στα αγγλικά. Με τον Κώστα συχνά μπαίνουμε σε τέτοια μέρη για να κάνουμε πλάκα.

Δεξιά από την είσοδο υπήρχαν αρκετές μικρές καμπίνες. Μια πόρτα ήταν ανοιχτή και μπορούσα να δω την οθόνη που λειτουργούσε με κέρματα. Παραδέχομαι πως η ιδέα να το κάνουμε εκεί μέσα με ερέθισε πολύ. Ήταν το πρώτο μέρος που είχα δει όλη μέρα όπου θα μπορούσαμε να κάνουμε σεξ - δεν με ένοιαζε για την ταινία. Προσπεράσαμε γελώντας και ανεβήκαμε στο κυρίως κατάστημα.

Ρίξαμε μια ματιά στα ερωτικά βοηθήματα. Δεν υπήρχε κανείς άλλος στο μαγαζί και ένιωσα ότι έπρεπε να αγοράσουμε κάτι. Διάλεξα ένα μίνι δονητή που άρεσε και στον Κώστα.

Κατεβαίνοντας, ξανακοίταξα τις καμπίνες. Αυτή ήταν η ευκαιρία μιας ζωής - δε νομίζω πως θα το ξανάκανα ποτέ. Ήταν μάλλον μικρές, αλλά χωρούσαμε. Κανείς άλλος δε φαινόταν τριγύρω. Δεν μπόρεσα να αντισταθώ και του ψιθύρισα: «Πάμε;».

Η καμπίνα ήταν τόσο μικρή, που έπρεπε να στριμωχτώ για να κάτσω στην αγκαλιά του. Κλιματισμός; Καμία σχέση. 'Εβραζε, αλλά ήμασταν και οι δυο πολύ ερεθισμένοι. Για μια στιγμή μας έπιασαν τα γέλια. Ο Κώστας κλείδωσε την πόρτα, έβαλε ένα κέρμα στη σχισμή και αρχίσαμε να βλέπουμε την ταινία.

Δε συμπαθώ τις πορνοταινίες, και αυτή ήταν όλα φόρα-παρτίδα. 
Αλλά σ' αυτή την καμπίνα και με τη στύση του Κώστα να με πιέζει κάτω απ' το σορτσάκι, οι σκηνές με ερέθιζαν πραγματικά. Ήταν καυτό, βρόμικο σεξ και μου άρεσε. Είχαμε κάνει κάθε είδους σεξ στο παρελθόν, αλλά αυτό ήταν αλήθεια κάτι εντελώς καινούριο.

Σήκωσα τη φούστα μου, παραμέρισα το μαγιό και ο Κώστας γλίστρησε μέσα μου, αυνανίζοντάς με ταυτόχρονα. Ήταν η πιο συναρπαστική, αξέχαστη σεξουαλική εμπειρία της ζωής μου. Η ταινία ξαφνικά κόπηκε και ο Κώστας, ενώ ήταν ακόμα μέσα μου, άρχισε να ψαχουλεύει στις τσέπες του για κέρματα. Όταν η ταινία ξανάρχισε, ήξερα ότι θα τελείωνα πολύ γρήγορα. Τελείωσα όντως πολύ δυνατά και μάλλον με πάρα πολύ θόρυβο.

Ο Κώστας χρειάστηκε λίγο ακόμα και τον βοήθησα κάνοντάς του στοματικό. Τελείωσε κι εκείνος με ένα πολύ δυνατό βογκητό.
Μείναμε εκεί, μούσκεμα στον ιδρώτα και στριμωγμένοι σαν σαρδέλες, αλλά απόλυτα ευτυχισμένοι. Η ταινία συνεχιζόταν ακόμα κι εγώ κρατούσα στο χέρι μου το τσαντάκι με το δονητή.

Δε μου είχε περάσει απ' το μυαλό να το ακουμπήσω κάτω. Δεν ήθελα να μας δει κανείς να βγαίνουμε από την καμπίνα μαζί, οπότε βγήκε πρώτος ο Κώστας κι εγώ τον ακολούθησα. Απ' έξω ακριβώς στεκόταν ένας μεσήλικας Ισπανός που μας χαμογέλασε. Δεν κοίταξα πίσω να δω αν υπήρχε καμία τρύπα στην πόρτα, αλλά ήταν σαφές ότι του είχαμε προσφέρει δωρεάν ακουστική απόλαυση. 
Ντραπήκαμε και οι δυο πάρα πολύ και φτάσαμε σχεδόν τρέχοντας στο ξενοδοχείο.

Δυστυχώς, με τον Κώστα χωρίσαμε ένα χρόνο αργότερα για λόγους που δεν είχαν σχέση με το σεξ. Ποτέ όμως δεν ξεχάσαμε εκείνη τη μέρα στην παραλία. Φτάσαμε τόσο κοντά στον οργασμό τόσες φορές μέσα στη μέρα που, όταν τελικά τελείωσα, ήταν ο πιο εκρηκτικός οργασμός που είχα ζήσει ποτέ. Ακόμα ερεθίζομαι όταν το σκέφτομαι και πιστεύω ότι το ίδιο ισχύει και για εκείνον. 

Καλο βραδυ απο μενα! Θα τα πουμε ξανα την αλλη Κυριακη!
Ονειρα, γλυκα! ;)

By Panagiota

πηγη: Cosmopolitan

1 σχόλια:

Ανώνυμος είπε... at 5 Νοεμβρίου 2012 - 5:38 μ.μ.

ok htan idiaitera entoni h istoria sou ....
alla xwris plaka pou ta skeftese auta
einai PRAGMATIKA TELIES OI I STORIES SOU!!!!!!!!!!!!!!!!
konstantina<3

Δημοσίευση σχολίου

 

Followers

Δημοφιλείς αναρτήσεις