Δευτέρα, 22 Οκτωβρίου 2012

Passion Time



Όταν η Γιούλη είδε τον Χρήστο ντυμένο με τη σέξι στολή του, της ήταν αδύνατο να του αντισταθεί...


Όταν η κολλητή μου στο γραφείο, η Εύη, μου πρότεινε να οργανώσουμε ένα πονηρό πάρτι μασκέ με θέμα «σχολικός χορός στην ντίσκο» για τα 30ά της γενέθλια, συμφώνησα αμέσως. 
Ήξερα ότι στην αρχή θα ένιωθα κάπως αμήχανα. Δεν ήξερα καλά ούτε τον άντρα της, τον Χρήστο, ούτε τους υπόλοιπους φίλους τους. Όταν θα τους έβλεπα όμως ντυμένους με τα σέξι ρούχα του χορού, ο πάγος σίγουρα θα έσπαγε.

Με την Εύη δουλεύαμε στην ίδια διαφημιστική εδώ και δύο χρόνια. 
Εγώ είμαι μελαχρινή και αδύνατη, ενώ εκείνη ξανθιά και με καμπύλες. Και οι δύο όμως είχαμε την ίδια αίσθηση του χιούμορ και είχαμε περάσει πολλές τρελές βραδιές με μεθύσια στο wine bar κοντά στο γραφείο. 
Μια τέτοια βραδιά η Εύη μου είχε εξομολογηθεί ότι και εκείνη και ο Χρήστος είχαν απατήσει αρκετές φορές ο ένας τον άλλο. 
O Χρήστος, μου είχε πει, ήταν πολύ ελκυστικός - όπως κι εκείνη άλλωστε. Άσε που δεν άφηνε ευκαιρία να πάει χαμένη. Μου είχε πει ότι ο άντρας της ήταν ωραίος με τρόπο πολύ αρρενωπό, ότι ήταν από τους άντρες που δεν θέλεις να σε ρίξουν, αλλά τελικά καταφέρνουν και το κάνουν. 
Υποσχέθηκα λοιπόν κι εγώ στον εαυτό μου ότι θα τον απέφευγα τη βραδιά του πάρτι.

Η στολή μου κατέληξε να είναι πάρα πολύ τολμηρή - γόβες στιλέτο, μακριές κάλτσες, μικροσκοπική φούστα και λευκό πουκάμισο που αποκάλυπτε πολύ ντεκολτέ. 
Ως τελευταία πινελιά, είχα πιάσει τα μαλλιά μου κοτσιδάκια και είχα ζωγραφίσει στο πρόσωπο μου μερικές φακίδες με το μολύβι των φρυδιών. 
Θα ερχόταν μαζί και ο φίλος μου, ο Χάρης, που είχε ντυθεί διευθυντής, με μακριά μαύρη καμπαρντίνα. Με τον Χάρη ήμασταν πέντε χρόνια μαζί και τον αγαπούσα τρελά. 
Το σεξ μαζί του δεν ήταν ποτέ συναρπαστικό, ήταν όμως τρυφερό και χαλαρό.

Το πάρτι ήταν γεμάτο κόσμο που δεν ήξερα. Η ατμόσφαιρα όμως ήταν φανταστική, σε έκανε να θες να μιλήσεις με τους πάντες για τις στολές τους. 
Ύστερα από μερικά ποτήρια κρασί, η Εύη μας έκανε ζευγάρια με αγνώστους για να παίξουμε παιχνίδια.

Εγώ ήμουν ζευγάρι με τον Χρήστο - ίσως να σκέφτηκε ότι μαζί μου ο άντρας της θα ήταν ασφαλής. 
Πόσο λάθος έκανε!

Η σπίθα άναψε από την πρώτη στιγμή που είδαμε ο ένας τον άλλον. 
Ούτως ή άλλως ο Χρήστος ήταν κούκλος, αλλά το ριγέ σακάκι, η λυμένη γραβάτα, τα ανακατεμένα μαλλιά και η πονηρή λάμψη στο βλέμμα τον έκαναν πραγματικά ακαταμάχητο. 
Το κρασί είχε αρχίσει να κάνει τη δουλειά του κι εγώ απολάμβανα το ρόλο της σέξι μαθητριούλας.

Στο πρώτο παιχνίδι έπρεπε να ενώσεις μέλη του σώματος σου με τα αντίστοιχα του παρτενέρ σου. Οι παραμορφώσεις που προέκυπταν ήταν ξεκαρδιστικές, αλλά κάθε φορά που με άγγιζε ο Χρήστος το μόνο που μπορούσα να σκεφτώ ήταν ότι τον θέλω. Αισθανόμουν ενοχές και απέναντι στον Χάρη και απέναντι στην Εύη, αλλά δε μου 'χε ξανατύχει ποτέ να θέλω τόσο πολύ να κάνω σεξ με κάποιον.

Κάποια στιγμή εκείνος μου πρότεινε να βγούμε στον κήπο για ένα τσιγάρο.

Ήξερα ότι αν ήθελα να δώσω ένα τέλος σ' αυτή την ιστορία έπρεπε να το κάνω επιτόπου. Αν έβγαινα μαζί του έξω, θα το προχωρούσα ένα βήμα παραπάνω. Αν πήγαινα, θα εξαπατούσα και τον Χάρη και την Εύη. 
Ένιωθα τρομερά διχασμένη. Θα πλήγωνα τους δύο πιο δικούς μου ανθρώπους – ίσως και να τους έχανα. 
Ήμουν όμως ήδη απίστευτα υγρή και η επιθυμία μου ξεπερνούσε κάθε λογική. Ήθελα να νιώσω τον Χρήστο μέσα μου. Ήθελα να με κάνει να τελειώσω.

Καθίσαμε σ' ένα τοιχάκι στον κήπο και ξαφνικά έσκυψε και με φίλησε. Έκλεισα τα μάτια και άνοιξα ελαφρά τα πόδια μου, περιμένοντας ν' απλώσει το χέρι του και να με αγγίξει. Εκείνος όμως σηκώθηκε όρθιος και είπε δυνατά: «Πώς πάει; Ξεμείναμε από ποτό;». Γύρισα αμέσως και είδα την Εύη να μας πλησιάζει.

Η καρδιά μου χτυπούσε τρελά από το φόβο. Αν η Εύη είχε βγει μερικά δευτερόλεπτα αργότερα, θα έπιανε τον Χρήστο να με αυνανίζει. Αν πάντως είχε υποπτευθεί κάτι, δεν το άφησε να φανεί, μόνο κάθισε μαζί μας για ένα τσιγάρο.

Μπήκα ξανά στο σπίτι, νηφάλια ξαφνικά και με τρομερές ενοχές. Τώρα όμως ήθελα ακόμη περισσότερο τον Χρήστο. 
Όταν γυρίσαμε σπίτι με τον Χάρη, κάναμε απίστευτο σεξ, μόνο που φαντασιωνόμουν πως το έκανα με τον Χρήστο. 
Ήλπιζα ότι θα ξεχνούσα τον άντρα της κολλητής μου, αλλά δεν μπορούσα με τίποτα. Αυνανιζόμουν κάθε μέρα μ' εκείνον στο μυαλό μου. 
Ύστερα από δύο εβδομάδες, όταν η Εύη έφυγε για ένα σεμινάριο, βρέθηκα σε μια απίστευτη ψυχολογική κατάσταση. Είπα μέσα μου ότι εάν έκανα σεξ με τον Χρήστο, θα έδινα ένα τέλος σ' αυτή την αγωνία, θα κατάφερνα να αποτοξινωθώ.

Του άφησα ένα μήνυμα, όπου του έλεγα ότι είχα κάτι χαρτιά να δώσω στην Εύη και αν θα μπορούσα να περάσω από το σπίτι να τα αφήσω. 
Αν με ήθελε κι αυτός, θα μου απαντούσε.

Και μου απάντησε. 
Πέρασα ολόκληρη την ημέρα στο γραφείο φτιάχνοντας με το μυαλό μου ιστορίες για το τι θα μπορούσε να συμβεί. Είχα ερεθιστεί πάρα πολύ. 
Μέχρι να φτάσω σπίτι του, είχα ήδη κάνει τη μισή διαδρομή ως τον οργασμό. 
Αρχίσαμε να φιλιόμαστε με το που έκλεισε πίσω μου η πόρτα.

Τα ζεστά, δυνατά χέρια του με χάιδευαν παντού, στο στήθος κι ανάμεσα στα πόδια.
Ύστερα άρχισε να με αυνανίζει δυνατά. Δε με είχαν αγγίξει ποτέ ξανά με τόση ένταση, η αίσθηση όμως ήταν τέλεια κι εγώ έφτασα αμέσως σε οργασμό, εκεί, στο χολ της Εύης!

Ο Χρήστος ξεκούμπωσε το παντελόνι του. 
Γονάτισα και του έκανα στοματικό. 
Πίστευα ότι θα συνεχίζαμε με σεξ, όμως κι ο Χρήστος ήταν εξίσου κοντά με μένα στον οργασμό και τελείωσε πάρα πολύ γρήγορα και πάρα πολύ δυνατά.

Άρχισε να με φιλάει ξανά και να αυνανίζεται μέχρι να έρθει και πάλι σε στύση. 
Με γύρισε από την άλλη πλευρά και μπήκε μέσα μου από πίσω, πιάνοντάς με δυνατά από το στήθος. Η αίσθηση τους πέους του μέσα μου ήταν τρομερά ερεθιστική, με αποτέλεσμα να φτάσω αρκετές φορές σε οργασμό. 
Για να είμαι ειλικρινής, το γεγονός ότι αυτό που κάναμε ήταν τόσο βρόμικο, τόσο ανήθικο, έκανε ακόμη καλύτερη την όλη εμπειρία.

Δυστυχώς, οι φόβοι μου επαληθεύτηκαν. 
Μία φορά με τον Χρήστο δεν ήταν αρκετή. 
Τους επόμενους έξι μήνες κάναμε σεξ σε ξενοδοχεία, σε μπαράκια, στο αυτοκίνητο, όπου και όποτε βρίσκαμε ευκαιρία. Το γεγονός ότι όλα γίνονταν πίσω από την πλάτη της Εύης και του Χάρη ανέβαζε κατακόρυφα την ένταση. 
Την Εύη την έβλεπα κάθε μέρα στη δουλειά και όποτε την κοιτούσα ένιωθα ανάμεικτα συναισθήματα - ενοχή και έξαψη. Το σεξ με τον Χρήστο ήταν σαν ναρκωτικό, έκρηξη αδρεναλίνης,  εθισμός. 
Δεν είχε καμία σχέση με έρωτα, ήταν απλώς ένα πάθος. 
Το ήξερα πως ήταν λάθος αυτό που έκανα και ότι με τον τρόπο μου θα πλήγωνα κόσμο, αλλά δεν μπορούσα με τίποτα να σταματήσω.

Και τότε συνέβη το αναπόφευκτο. 
Ένας φίλος του Χάρη μας είδε σε ένα μπαράκι έξω από την πόλη και του το πρόλαβε. Εκείνος έπαθε απίστευτο σοκ, αλλά πίστευα ότι τα πράγματα θα ήταν καλύτερα για όλους αν δεν το μάθαινε η Εύη. Και πράγματι, ο Χρήστος υποχώρησε και αποφάσισε να μείνει μαζί της - και δείχνουν πολύ ευτυχισμένοι. 
Κάνω ακόμα παρέα με την Εύη, αλλά αποφεύγω να συναντιόμαστε πολύ συχνά, επειδή φοβάμαι ότι μπορεί να εμφανιστεί ο Χρήστος και να με παρασύρει πάλι στο κρεβάτι του.

Για κάποιον περίεργο λόγο ο Χάρης αποφάσισε να μη με χωρίσει. 
Μάλιστα η σχέση μας έχει βελτιωθεί πολύ μετά απ' αυτή την ιστορία. 
Του είπα ότι άρχισα να κοιμάμαι με τον Χρήστο επειδή αναζητούσα τον ενθουσιασμό που έλειπε από τη σχέση μας.

Παραδέχτηκε ότι είχαμε πέσει σε τέλμα και από τότε είναι εμφανές ότι έχουμε ξαναβρεί το παλιό μας πάθος.

Φεύγουμε μαζί τα Σαββατοκύριακα, σε πονηρές εξορμήσεις, κάνουμε φανταστικό σεξ και για πρώτη φορά είμαστε πολύ ανοιχτοί και ειλικρινείς μεταξύ μας. 
Δε μετανιώνω για ό,τι έκανα, κάθε άλλο: χαίρομαι που συνέβη. 

Το παραστράτημά μου μου χάρισε το πιο συγκλονιστικό σεξ της ζωής μου και έδωσε στη σχέση μου τη νέα πνοή που τόσο είχε ανάγκη.

Καλο βραδυ παιδακια μου και ονειρα γλυκα! ;)

By Panagiota..

πηγη: Cosmopolitan

5 σχόλια:

Ανώνυμος είπε... at 24 Οκτωβρίου 2012 - 10:10 π.μ.

apisteyti istoria!!!!!theloume ki alles
*rania

Panagiotoula Pz είπε... at 24 Οκτωβρίου 2012 - 2:12 μ.μ.

Ευχαριστω πολυ να σαι καλα! Καθε Κυριακη στις 12 το βραδυ θα βγαινει η στηλη! Φιλια!

Ανώνυμος είπε... at 25 Οκτωβρίου 2012 - 3:03 π.μ.

O Xaris na fantasto epitides egine to koroido tis istorias pou anexetai h gynaika tou na trwei kseno p***** kai kala antimetopizontas to orima kai san ananeosi tou pa8ous, gia na exei h istoria happy end. Etsi?
gt sr kiolas, an itan mia sxesi 5 xronwn de 8a to afine etsi auto gt 8a ton ksanaprodosei! dld akomi ki apo tin allagi sti sxesi tous meta 8a eprepe na katalavene pos to pa8os ananeo8ike eksetias enos allou antra ousiastika. ti pramata einai auta. 8a prepei na nio8ei poly ypodeesteros meta apo auto. na vlepi efialtes me ti ginaika tou kai ton allon antra mazi. ki omos!!!!
episis h agapi me to kairo ginete va8ia kai ktitiki opote to simperasma einai pos autoi oi 2 exoun rixes sxeseis pou vasizontai sto poso kalo sex kanoun. tromeroi anu8rwpoi! kalitera na xorizan! loll plk kano re gmt pola ipa, egrafa xoris na vlepo oti nane
giannis

Panagiotoula Pz είπε... at 25 Οκτωβρίου 2012 - 10:04 μ.μ.

Τι να σου πω κι εγω! Ρωτα τον! χαχα ;)

Και δεν εγραψες πολλα! Μια χαρα τα ειπες, γι'αυτο υπαρχουν τα σχολια Γιαννη μου!! :))

Ανώνυμος είπε... at 5 Νοεμβρίου 2012 - 5:08 μ.μ.

PANAGIOTOULA M EISAI 8EA EINAI TELEIA H ISTORIA SOU
KAL8E KURIAKH 8A GRAFEIS KAINOURGIES ISTORIES????
KONSTANTINA <3

Δημοσίευση σχολίου

 

Followers

Δημοφιλείς αναρτήσεις