Passion Time


Η στήλη θα αποτελείται από διάφορες ιστορίες Σεξ που έχουν γίνει πραγματικότητα !

Όταν ένας επιβάτης με άγγιξε μέσα στο σκοτάδι, δεν μπόρεσα να πω «όχι», κι  ας  ήμουν η αεροσυνοδός...

Ήταν μια πτήση-κόλαση! 

Δώδεκα ώρες από Λονδίνο για Λος 'Αντζελες και κάθε τόσο κάποιος επιβάτης να γκρινιάζει.
Όταν πια κάθισα στον πάγκο μου για να πάρω μια ανάσα, το σεξ ήταν το τελευταίο πράγμα που είχα στο μυαλό μου...

Στη δουλειά μου το φλερτ είναι εντελώς απαγορευμένο. Πρέπει να είσαι πάντα απόλυτα επαγγελματίας. Από την άλλοι, μερικοί ωραίοι άντρες στο σκάφος αν μη τι άλλο κάνουν την πτήση λίγο πιο ενδιαφέρουσα.

Τον τύπο τον εντόπισα από την πρώτη στιγμή. 
Ήταν μόνος του και καθόταν στη θέση 34 - τελείως Μπραντ Πιτ. 
Μου φάνηκε Αμερικανός, με τα κοντά, ξανθά μαλλιά του, το τζιν και το κατάλευκο μπλουζάκι του. 
Γύρω στα 30, υπέθεσα. 
Παρήγγειλε τζιν με τόνικ και άφθονο πάγο με υπέροχη καλιφορνέζικη προφορά.

Σερβίραμε τα ποτά και το πρώτο γεύμα πριν αρχίσουν οι αναταράξεις –όχι υπερβολικά δυνατές, αλλά αρκετές για να κάνουν αρκετούς επιβάτες να χάσουν το χρώμα τους. 
Όχι όμως και τον... Μπραντ. 
Τον ρώτησα αν θα ήθελε ένα ακόμη ποτό. 
Με κοίταξε πάνω από την εφημερίδα του, μου πρότεινε το ποτήρι του και μου χάρισε ένα χαμόγελο που έγραφε πάνω "σεξ" με μεγάλα γράμματα. 
Έχω μάθει να παραμένω ψύχραιμη και αποτελεσματική στο σκάφος, αλλά ο τύπος ήταν τόσο όμορφος που δεν μπόρεσα να μην του ανταποδώσω το σέξι χαμόγελο.

Η τακτοποίηση των αποσκευών ήταν αρκετή για να τον βγάλω απ' το μυαλό μου. 
Τέσσερις ώρες αργότερα, ο No 1 (ο υπεύθυνος προσωπικού) μου είπε να κάνω ένα δίωρο διάλειμμα. 
Πέρασα από τη θέση 34 και παρατήρησα ότι ο "Μπραντ" δεν ήταν εκεί. 
Όταν έφτασα στον πάγκο μου ήμουν τόσο κουρασμένη, που ένιωθα τα μάτια μου να κλείνουν.

Είχα μιλήσει με το πλήρωμα στις άλλες θέσεις και ήξερα ότι κανείς άλλος δεν είχε διάλειμμα. 
Το μόνο που ήθελα ήταν να βγάλω τη στολή μου, να ξαπλώσω στην κουκέτα και να κοιμηθώ σαν πουλάκι.

Ήμουν ήδη στον τρίτο ύπνο όταν άκουσα ένα θόρυβο που έμοιαζε με βαριά ανάσα. 
Στην αρχή νόμισα πως ήταν κάποιος ήχος του αεροπλάνου. 
Μετά από λίγο όμως τον άκουσα ξανά. 
Κάποιος κουνιόταν στην κουκέτα από πάνω μου. 
Φαντάστηκα ότι επρόκειτο για κάποιο συνάδελφο που πέταγε με την πτήση μας για διακοπές και είχε τρυπώσει στο δωμάτιο για να ξαπλώσει.

Ήμουν πολύ κουρασμένη για να ασχοληθώ και δεν μπορούσα να δω μέσα στο σκοτάδι, οπότε έπεσα ξανά για ύπνο. 
Ο θόρυβος όμως με κρατούσε ξύπνια. 
Η βαριά ανάσα γινόταν όλο και πιο δυνατή και ρυθμική, ενώ τώρα άκουγα και αναστεναγμούς. 
Όποιος και να 'ταν, σίγουρα καλοπερνούσε.

Να ήταν κάποιος που αυνανιζόταν ή ένα ζευγάρι που έκανε έρωτα; 
Δεν μπορούσα να καταλάβω. 
Ό,τι κι αν συνέβαινε, το να ακούω κάποιους άλλους να κάνουν έρωτα ήταν πολύ ερεθιστικό. 
Και τότε θυμήθηκα τον "Μπραντ" της θέσης 34. 
Δεν ήταν στο κάθισμά του όταν πέρασα από εκεί. 
Μήπως ήταν εκείνος; 
Μήπως ήξερε κάποια στην άλλη θέση; 
Να είχε τρυπώσει εκεί μέσα;

Το χέρι μου γλίστρησε αυτόματα ανάμεσα στα πόδια μου και άρχισα να φαντασιώνομαι τον "Μπραντ" πάνω μου. 
Ίσως να έκανα φασαρία - νόμιζα πως ήταν πολύ απασχολημένοι για να το παρατηρήσουν. Όποιος και να ήταν πάντως, αμέσως κατέβηκε από το πάνω κρεβάτι και χώθηκε στο δικό μου.

Ήμουν τόσο απορροφημένη από τη φαντασίωση μου, που τον τράβηξα κοντά μου. 
Ήταν απλά υπέροχος. 
Είχε κοντά μαλλιά όπως ο "Μπραντ" και τέλειο, καλογυμνασμένο σώμα. 
Φιληθήκαμε στο στόμα με πάθος και άρχισε να μου χαϊδεύει την κλειτορίδα όλο και πιο γρήγορα, ενώ έτριβε ένα παγάκι στις θηλές μου. 
Η στύση του ήταν μικρή και κατάλαβα ότι είχε φτάσει σε οργασμό πριν έρθει σε μένα. 
Αυτό μου ερχόταν κουτί - σήμαινε ότι το μόνο που είχα να σκεφτώ ήταν ο εαυτός μου.

Εκείνος φιλούσε και χάιδευε τις θηλές μου, ενώ εγώ συνέχιζα τη φαντασίωση. 
Καθώς το παγάκι έλιωνε, ανατρίχιαζα ολόκληρη από ηδονή. 
Η αίσθηση του να με χαϊδεύει ένας άγνωστος ήταν απίστευτη.

Δεν ήθελα να φτάσω σε οργασμό. 
Ήθελα αυτή η αίσθηση να διαρκέσει για πάντα, αλλά δεν μπορούσα και να κρατηθώ. 
Όταν πια τελείωσα, το συναίσθημα ήταν τόσο έντονο που το ένιωσα σε κάθε μυ του σώματος μου. 
Ο άγνωστος ανέβηκε ξανά στο πάνω κρεβάτι χωρίς να πει λέξη. 
Ήμουν τόσο χαλαρή, που με πήρε αμέσως ο ύπνος.

Το επόμενο πράγμα που θυμάμαι είναι ο ήχος του ξυπνητηριού μου. 
Τι είχα κάνει; 
Τι θα γινόταν αν εκείνος ήταν ακόμα εκεί; 
Σύντομα κατάλαβα πως το πάνω κρεβάτι ήταν άδειο, όμως κάποιος κοιμόταν στο κάτω κρεβάτι απέναντι.

Ντύθηκα, φρεσκαρίστηκα και αναρωτήθηκα πώς στην ευχή θα αντιμετώπιζα τους επιβάτες. 
Προσπάθησα να θυμηθώ αν είχα δει όλα τα μέλη του πληρώματος πριν πάω στην αίθουσα ανάπαυσης, αλλά δεν ήμουν σίγουρη. 
Μήπως ήταν κάποιος απ' αυτούς; 
Σ' αυτή την περίπτωση τουλάχιστον δε θα είχα πρόβλημα με τους επιβάτες. 
Είχα κάνει όμως το διάλειμμά μου την ώρα που παιζόταν η ταινία, οπότε το υπόλοιπο πλήρωμα θα είχε πολλή δουλειά.

Κανείς στις άλλες θέσεις δεν έδειξε το παραμικρό καθώς περνούσα. 
Μέχρι που ήρθε η δύσκολη ώρα να επιστρέψω στη δική μου θέση. 
Το πλήρωμα ετοιμαζόταν για έναν ακόμη γύρο ποτών με το καροτσάκι κι εγώ πήρα το διάδρομο του "Μπραντ". 
Εκείνος διάβαζε πάλι ήρεμα την εφημερίδα του. 
"Μήπως θα θέλατε ακόμη ένα ποτό, κύριε;" τον ρώτησα εντελώς τυπικά.

Εκείνος χαμογέλασε -με το ίδιο, γεμάτο υπονοούμενα, χαμόγελο που είχα δει και νωρίτερα- και απάντησε: "Ένα τζιν με τόνικ, παρακαλώ, με άφθονο πάγο. Σας αρέσει ο πάγος, έτσι δεν είναι;".....

Τα σχόλια δικά σας! ;)

Καλό βράδυ από μένα! Και όνειρα απονήρευτα! ;)

By Panagiota

πηγη: Cosmopolitan

Σχόλια

Δημοσίευση σχολίου