Σάββατο, 13 Οκτωβρίου 2012

MusicMani@



Η Κe$ha στο νέο της album υπόσχεται να μας ανεβάσει την διάθεση! Ξεκινάει με μια sexy φωτογράφιση...



Στην συνέντευξη της στο περιοδικό VIBE, η Ke$ha αποκαλύπτει τα σημαντικότερα στοιχεία του νέου της album "Warrior" που θα κυκλοφορήσει στις αρχές Δεκεμβρίου

Ke$ha Covers 'Vibe'

Η νεαρή pop star μίλησε για τους κοντινότερους συνεργάτες της, όπως ο will.i.am και ο Wayne Coyne ενώ αποκάλυψε και  έναν στίχο που έχει γράψει, ενδεικτικό της διάθεσης της: Haters gonna hate / And this is all we got and then it’s gone / So call us the crazy ones / We gonna keep on dancing till the dawn.” Φαίνεται πως και η Ke$ha ασχολείται υπερβολικά για τους haters, καθως στην συνέντευξη της αποκάλυψε πως για αρκετό καιρό ένοιωθε τύψεις για την επιτυχία της!.



Είπε: "Στο πρώτο μου album, ένα μεγάλο μέρος του κοινού έκανε συνεχώς επιθέσεις προς το μέρος μου, μου έπριζαν τα "balls" κάθε μέρα, προσπαθούσαν να με κάνουν να νοιώσω ότι είμαι ένα σκ@@το! Έψαξα όμως στον εαυτό μου και διαπίστωσα ότι δεν κάνω τίποτα κακό.Ίσα ίσα που είναι σουπερ θετικό. Όταν μπορείς να αλλάξεις την διάθεση του κόσμου προς το καλύτερο, με ένα τραγούδι τρεισίμισι λεπτών, γιατί λοιπόν να μην προσπαθήσω να διατηρήσω την θετική μου ενέργεια και το κέφι μου;"Haters gonna hate!






Το νέο Τραγούδι του Justine Bieber ft Nicki Minaj και το Ολοκαίνουριο Video Clip !







Αυτή την εβδομάδα στο Billboard ( 13 Οκτωβρίου 2012 ) 







Νικήτρια στο The A City Battle για αυτή την εβδομάδα είναι η Nelly Furtado με ποσοστό 100% !!!!!!!!!! 




Nelly Furtado - 100%
Demi Lovado - 0%






0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

Followers

Δημοφιλείς αναρτήσεις