Πέμπτη, 25 Οκτωβρίου 2012

Andre@s the NightWriter



ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ!!ΞΑΦΝΙΚΟ ΚΡΥΟ..ΑΡΓΗΣΕ ΑΛΛΑ ΗΡΘΕ Ο ΧΕΙΜΩΝΑΣ!!!
Καινούργια αρχή!!!!
Αυτη την εβδομάδα άρχισε η σχολή μου και προς το παρόν μονο καλά εχω να πω!!!
Ελπιζω να συνεχίσει ετσι!!
Εχω  ήδη γνωρίσει αρκετά παιδιά και οι καθηγητές είναι πολυ καλοί(προς το παρόν)
Εντομεταξυ την προηγουμένη εβδομάδα ειχα παει για αιμα....
Ειχα να παω 3 χρόνια ....
Η βελόνα πλησίαζε το χερι μου..φφφ,ξαφνικό φούσκωμα,Η νοσοκόμα λεει παρε βαθιά ανάσα και ....αυτο ηταν!!!!χαχαχχαα
Έδωσα το αίμα μου και οι εξετάσεις μου ηταν πολύ καλές!!!!
Σήμερα σας εχω πολυ εικόνα γιατι δεν είχα χρόνο για μεγάλο κείμενο......
Τα λεμε Next Week.....MAYBE..

---------------------------------------------------------------------------------------------------------
RELAXING TIME
--------------------------------------------------------------------------------------------------------













By Andrik

4 σχόλια:

FLORA GIA είπε... at 26 Οκτωβρίου 2012 - 12:12 π.μ.

Οι φωτογραφίες σου όλα τα λεφτά. Α π ί θ α ν ε ς...

andrik είπε... at 26 Οκτωβρίου 2012 - 12:15 π.μ.

Ειναι!!!!σε ευχαριστω παρα πολυ για το σχολιο ΦΛΩΡΑ...

Ανώνυμος είπε... at 26 Οκτωβρίου 2012 - 10:45 π.μ.

apisteytes pragmatika oles oi eikones..tha s pire xrono opote mprabo sou,,,,*rania

andrik είπε... at 26 Οκτωβρίου 2012 - 1:30 μ.μ.

oxi k poli!!!alla se eyxaristw!!!

Δημοσίευση σχολίου

 

Followers

Δημοφιλείς αναρτήσεις