Πέμπτη, 4 Οκτωβρίου 2012

Andre@s the NightWriter..




ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΑΣ!!!

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Γνωρίστε τους Συντάκτες του Blog.....
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Σήμερα έχω μαζί μου την Mενια!!!
Μια απο τις πιο πετυχημένες συντάκτριες,Η Μενια εχει περάσει απο αρκετές στήλες και σχεδόν απο όλες τις ώρες,Φυσικά πήγε σε όλες τέλεια!!!!
Φαίνεται όμως οτι πλέον βρήκε αυτο που θέλει να κάνει στο The A city.....
Και αυτο είναι το Top Stories και το the A city news....
----
-Μενια καλησπέρα
-Καλησπέρα.
-Δεν ειναι πολύ ωραία εδω?,Κοίτα πως ρουφάει η θάλασσα τον ήλιο!!!
-Πραγματικά,Είναι υπέροχο....
--------------------------------------------------------------------------
 ΖΩΔΙΟ:Ανήκω στα ευαίσθητα ψαράκια!!!!!!Ιχθύς λοιπόν!
ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΧΡΩΜΑ:Πετρόλ
ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΦΑΓΗΤΟ:Μακαρονάδα!!!!!!
ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΓΛΥΚΟ:Προφιτερόλ
ΧΟΜΠΙ:τραγούδι,περπάτημα
ΟΜΑΔΑ:Σαν τις γριές και εγώ Εθνική Ελλάδος.
------------------------------------------------------------------------
ΚΡΙΝΕ ΜΑΣ ΤΙΣ ΣΤΗΛΕΣ ΤΟΥ BLOG..
Sing and talk:Δροσερή στήλη και με πρωτότυπη θεματολογία.
The A night:Πολυ ενδιαφέρουσα στήλη και μου αρέσει περισσότερο τώρα με τις πινελιές ανανέωσης του David.
The A city news:ενημέρωση απο το The A city..Κάτι που χρειάζεται σε ένα blog..
The M file:Άλλη μια προσωπική στήλη με πολύ ενδιαφέρον.Μου αρέσει ο τρόπος γραφής της Μαρίας..

EXEΙΣ ΚΑΝΕΙ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΕΣ ΣΕ ΣΤΗΛΕΣ ΚΑΤΑ ΚΑΙΡΟΥΣ,ΠΟΙΑ ΞΕΧΩΡΙΖΕΙΣ???
Η συνεργασία που ξεχωρίζω είναι αυτή στο Menia's option.Ήταν κάτι που μου άρεσε και το απολάμβανα,παρέα φυσικά με τον David..
ΣΤΑ THE A CITY AWARDS ΚΕΡΔΙΣΕΣ 2 ΒΡΑΒΕΙΑ.ΠΩΣ ΣΟΥ ΦΑΝΗΚΕ ΑΥΤΟ???
 Χάρηκα πολύ για τα 2 βραβεία που πήρα.Ευχαριστώ για ακόμα μια φορά τους αναγνώστες του blog.
ΓΙΑ ΠΙΟ ΛΟΓΟ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΤΗΝ ΣΤΗΛΗ ΣΟΥ???
 Θα πρότεινα σε κάποιον να διαβάσει τη στήλη μου αν θέλει να ξεχαστεί με τα καμώματα των σταρ.
ΠΟΙΑ ΣΤΗΛΗ ΕΙΝΑΙ Η ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΣΟΥ(ΟΧΙ ΔΙΚΕΣ ΣΟΥ) Η ΤΕΛΟΣ ΠΑΝΤΩΝ ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ Η ΚΑΙ ΤΑ 2???
 Δεν μπορώ να διαλέξω ποια είναι η αγαπημένη μου στήλη,γιατί κάθε μια έχει κάτι ξεχωριστό.
ΚΑΘΕ ΠΟΤΕ ΒΓΑΙΝΕΙ Η ΣΤΗΛΗ ΣΟΥ???
 Η στήλη μου βγαίνει κάθε Δευτέρα μεσημέρι!!!!!

-ΜΕΝΙΑ Σε ευχαριστώ πολυ για τη σημερινή σου παρουσία!!!
-Σε ευχαριστώ και εγώ πολύ...

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Relaxing Time
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------







-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Διακοσμητης και ετσι.....
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Μου άρεσε πάντα να αλλάζω θέση στα πράγματα,Ειδικά του δωματίου μου!!!Φαντάζομαι και σε αρκετούς απο εσας...
Θέλω γνώμες για κατι νέο που εχω σκεφτεί,
Θα αγοράσω ρολόγια και θα τα στήσω κάπως ετσι,

 
Τα μισά απο αυτα θα βάλω εγω.Έτσι?
Παριζιάνικο στυλ λένε οτι είναι αυτο...
Σαν αγόρι που ειμαι μου ,Θέλω να δώσω ενα πιο ώριμο? στυλ...
Βέβαια το δωμάτιο δεν ειναι δικο μου,Το μοιράζομαι
Άλλα εμείς μιλάμε για την δική μου πλευρά!!!!!
θέλω να μου πείτε αν σας αρέσει η ιδεα μου,
Αν οχι,Πείτε μου καμία δiκια σας!!!!


Αυτα....Τέλος και για σήμερα!!!
Τα ξαναλέμε την επόμενη εβδομάδα....
Να είστε ολοι καλα και παντα αισιόδοξοι,Να μην χαλάτε την ζαχαρένια σας για το παραμικρό
See you next week....


By Andrik
 

3 σχόλια:

Summertime Blues είπε... at 5 Οκτωβρίου 2012 - 2:00 π.μ.

τόσα ρολόγια δε θα χαλάνε τον τόπο;

andrik είπε... at 5 Οκτωβρίου 2012 - 9:40 π.μ.

Δεν θα παρω απο αυτα που χαλανε τον κοσμο...
Σε ευχαριστω για το σχολιο!!!!

Ανώνυμος είπε... at 6 Οκτωβρίου 2012 - 2:28 μ.μ.

ola ta rologia kanoyn fasaria! valta kalutera se kapoio living room..

Δημοσίευση σχολίου

 

Followers

Δημοφιλείς αναρτήσεις