THE A NIGHT (NightersBlogBanner)



Και μετά το καλοκαίρι τι?...

Καλησπέρα φίλοι μου!
Επέστρεψα (''και ποιος νοιάζεται ρε φίλε''θα μου πείτε αλλά πρέπει κάπως να αρχίσω).Οι διακοπές τελείωσαν και όλοι οι συντάκτες του blog μαζέψαμε δυνάμεις και θα σας κάνουμε και φέτος την καλύτερη παρέα.Εδώ είμαι λοιπόν κι εγώ και κάθε Τετάρτη θα μιλάμε για διάφορα,όπως και πέρσι.Επίσης θα τα λέμε και φέτος κάποια σαββατοκύριακα μέσα από το ''THE A CITY NEWS'' (εναλλάξ με Andrik και Menia), αλλά και κάθε μήνα μέσα από το ''THE A NIGHT-Stories Edition'',μία μηνιαία εκδοχή της στήλης όπου θα διαβάζετε ιστορίες μυστηρίου.Τέλος θέλω να ευχαριστήσω πολύ όσους ψηφίσατε το THE A NIGHT στα βραβεία του blog το καλοκαίρι. Δεν κέρδισε κάποιο βραβείο ωστόσο η στήριξη μετράει...

Και πάμε στα δικά μας...

Επιστρέψαμε λοιπόν από τις διακοπές και είμαι σίγουρος ότι δεν υπάρχει καλύτερος τρόπος να αρχίσω τη χρονιά από το να πούμε για την κατάθλιψη μετά τις διακοπές!
Το καλοκαίρι έχει κάτι ονειρικό από μόνο του!Όταν επιστρέφουμε στη βάση μας νιώθουμε λες και ο,τι ζήσαμε ήταν μία παρένθεση,ένα όνειρο και η επιστροφή στην καθημερινότητα μοιάζει αβάσταχτη!ΛΑΘΟΣ!

Η κάθε εποχή έχει την ομορφιά της.Καταρχάς το καλοκαίρι συχνά γνωρίζουμε κόσμο...νέους φίλους,έρωτες ή ο,τι άλλο.Εάν αυτοί μεταφερθούν και στην καθημερινότητά μας έχει καλώς.Εάν όμως κάτι τέτοιο δεν γίνεται,κανένας λόγος δεν υπάρχει να νιώθετε θλίψη!Κρατήστε τις στιγμές που ζήσατε σαν κάτι όμορφο και ξεχωριστό και,με ορμητήριο αυτές τις εμπειρίες,ξεκινήστε και πάλι την καθημερινότητα σας με χαμόγελο και αισιοδοξία.

Και να πούμε και για την καθημερινότητα...Η επιστροφή στη δουλειά ή στο σχολείο,εκτός από τα κακά, έχει και τα καλά της!Βλέπετε φίλους και συναδέλφους,μοιράζεστε τις εμπειρίες σας,κάνετε και σχέδια για το χειμώνα. Ακόμα και την ίδια τη δουλειά προσπαθήστε να τη δείτε με χαρά και όρεξη.Κάντε πλάνα της νέας χρονιάς και ξεκινήστε μία καινούργια δραστηριότητα ή αξιοποιήστε ωραία τον ελεύθερο χρόνο σας με βόλτες με φίλους.

Αν και είναι ακόμα Σεπτέμβρης, θα σας βοηθήσει πολύ η σκέψη της ανανέωσης που φέρνει ο χειμώνας...Όταν σιγά σιγά φοράμε ζεστά ρούχα, πίνουμε ζεστό καφέ, ανάβουμε τζάκι και αράζουμε στο σπίτι παρέα με φίλους βλέποντας ταινίες ή παίζοντας επιτραπέζια.

Είναι τόσο ωραίος ο χειμώνας και έχει τόσο ξεχωριστές στιγμές που είναι κρίμα να μην τις χαιρόμαστε.!
Γι αυτό να θυμάστε ότι το φθινόπωρο δεν σηματοδοτεί το τέλος του καλοκαιριού αλλά την έναρξη μιας εξίσου θαυμάσιας και δημιουργικής περιόδου!

Να θυμηθείτε στο πρώτο φθινοπωρινό,βροχερό απόγευμα, να πάρετε ένα αγαπημένο σας πρόσωπο και να πάτε σε μία ήσυχη καφετέρια να απολαύσετε ροφήματα και να μιλήσετε!Θα είναι και γαμώ!

Αυτά για απόψε....ήμουν λίγο ψαρωμένος αλλά πέρασαν και 3 μήνες!

Τα λέμε την άλλη Τετάρτη και κάθε Τετάρτη!

Καληνύχτα παίδες!



By David



Σχόλια

  1. Μια χαρά τα λες! Και καθόλου ψαρωμένο δεν σε βρίσκω!! Κι εγώ δεν βρίσκω τον λόγο γιατί να στενοχωριόμαστε που έφυγε το καλοκαίρι!! Ο Χειμώνας είναι πολύ καλύτερος! Και δεν έχει και ζέστη!! χαχαχα!
    Καλό σου βράδυ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα!Σ'ευχαριστώ πολύ.Ναι κι εμένα ο χειμώνας μου αρέσει περισσότερο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Α γεια σου ,εγώ είμαι φαν του Χειμωνα και με βρίσκεις σε όλα σύμφωνη,πιό ομορφος και παρείστικος ειναι ο Χειμώνας ,καλά να τον περάσουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλησπέρα!Ευχαριστώ πολύ!Καλά θα τον περάσουμε σίγουρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου