Τρίτη, 4 Σεπτεμβρίου 2012

Sing/Song



Καλησπεραααα! Καλό μήνα!
Σιγα σιγα αρχίζουμε παλι να ερχόμαστε στους ρυθμούς μας, και να φεύγουμε από το ξέγνοιαστο καλοκαίρι που περάσαμε μερικοί.!

Τρίτη σήμερα και το Sing/Song είναι πάλι κοντά σας.!

Παμε να δουμε τι εχουμε για σημερα..


ΣΤΙΧΟΙ:


Δυο μέρες μόνο
Να σε κρατάω αγκαλιά
Δυο μέρες μόνο
Να σ' έχω δίπλα μου ξανά
Για λίγο μόνο.

Δυο μέρες μόνο
Σ' ένα ταξίδι-αστραπή
Να ξεδιπλώνω
Να παίρνει ανάσα η ζωή
Για λίγο μόνο.

Για τόσο μόνο
Φως να γεμίζουν οι στιγμές
Να λάμπουν μες στο χρόνο
Όλο το σώμα μου να ζει
Για σένα μόνο
Δυο μέρες μόνο.

Δυο μέρες μόνο
Να συνηθίζει το κορμί
Και εγώ να λιώνω
Έπειτα μόνο τη φωνή σου
Ν' ανταμώνω.

Δυο μέρες μόνο
Όσο μια βόλτα διαρκεί
Για τόσο μόνο
Όλη η ζωή μου
Αυτή η στιγμή
Δυο μέρες μόνο.

ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ:

Η Απίστευτη Δήμητρα Γαλανή, ερμηνεύει το υπέροχο τραγούδι "Δυο μερες μονο" απο την ομώνυμη σειρά του Χριστόφορου Παπακαλιατη "Δυο μερες μονο" !

Οσοι εχουν δει εστω και δυο, τρια επεισόδια απο αυτη τη σειρα θα καταλάβουν πολυ καλα γιατι ταιριάζει τοσο πολυ αυτο το τραγουδι στη συγκεκριμένη τηλεοπτική σειρα!

Οι στιχοι του ειναι ενας κι ενας..
Ταιριάζει σε άτομα με σχέσεις παροδικές, αλλά και γεμάτες παθός..
Σε σχέσεις με έντονα συναισθήματα κι από τις δυο πλευρές..

Το video clip εχει στιγμιότυπα απο την σειρα και την Δήμητρα Γαλανή να αποθεώνει το refren του τραγουδιού!

Υπεροχο σε ολα του αυτο το κομματι!!

Εμεις θα τα πουμε ξανα την αλλη Τριτη!
Να ειστε ολοι καλα!

by..Panagiota

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

Followers

Δημοφιλείς αναρτήσεις