Παρασκευή, 14 Σεπτεμβρίου 2012

Dark stories..



ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΑΣ...
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ΙΣΤΟΡΙΑ ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΑΣ....


Πριν 2 χρόνια καθόμουν ένα μεσημέρι μαζί με την αδερφή μου στο δωμάτιο μου, με κλειστή την πόρτα, και ακούγαμε μουσική. Ταυτόχρονα στην κουζίνα ήταν οι γονείς μου οι οποίοι έτρωγαν. Ξαφνικά εκεί που καθόμασταν με την αδερφή μου βλέπουμε την πόρτα να ανοίγει και ένα χέρι με ένα κόκκινο μανίκι να κρατά το χερούλι και στη συνέχεια να κατευθύνεται προς το δωμάτιο των γονιών μου. Για μια στιγμή παγώσαμε και οι δυο αλλά μετά σκέφτηκα ότι ίσως ήταν η μητέρα μου και δεν είδα καλά. Για αυτό και αμέσως μετά πήγα στο δωμάτιο των γονιών μου για να δω τι συμβαίνει και όπως το περίμενα… δεν είδα κανέναν/ έτρεξα προς την κουζίνα και ρώτησα τους γονείς μου αν άνοιξαν αυτοί την πόρτα και μου είπαν όχι. Τους είπα αμέσως τι έγινε, στην αρχή δεν με πίστεψαν αλλά μετά η μητέρα μου άναψε ένα λιβάνι και εδώ παιδιά ήταν η αποκορύφωση, όταν άρχισε να λιβανίζει άρχισαν να σπάνε όλα τα υαλικά που είχαμε στο σπίτι. Πάθαμε όλοι σοκ. Είχαμε μείνει άφωνοι. Σε ποιόν να το λέγαμε αυτό; Θα μας έλεγαν τρελούς οικογενειακώς. Από τότε η μητέρα μου φωνάζει συνέχεια παπά στο σπίτι για να κάνει ευχέλαιο. Ειλικρινά εύχομαι να μην σας συμβεί ποτέ κάτι τέτοιο.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΙΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΣΤΕΛΝΕΤΕ ΣΥΝΕΧΙΣΤΕ ΝΑ ΜΑΣ ΒΟΗΘΑΤΕ ΣΤΕΛΝΟΝΤΑΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΤΟ ΕΜΑΙΛ ΜΑΣ theacity@hotmail.com
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ΚΡΑΣΙ???.......ΜΠΑ ΟΧΙ

 Ένα ζευγάρι μετακόμισε σε ένα καινούργιο σπίτι. Καθώς έψαχναν στο κελάρι βρήκαν ένα βαρέλι αρκετά βαρύ. Μόλις άνοιξαν την στρόφιγγά του, χύθηκε από μέσα ένα πολύ γλυκό και κόκκινο υγρό το οποίο άρχισαν να πίνουν τακτικά. Κάποια στιγμή τελείωσε αλλά το βαρέλι ήταν ακόμα ασυνήθιστα βαρύ και έτσι αποφάσισαν να το ανοίξουν. Μέσα ανακάλυψαν το πτώμα του προηγούμενου επιστάτη του σπιτιού…

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ΤΟ ΓΡΑΜΜΑ....

 Ήταν ένα παιδί και καθώς έπαιζε στη γειτονιά του σταματάει ένα αυτοκίνητο δίπλα του. Τότε ανοίγει το παράθυρο ένας άντρας και ρωτάει το παιδί αν θέλει 20 ευρώ. Το παιδί όπως ήταν φυσικό απάντησε θετικά. Τότε ο άντρας του λέει να πάει ένα φάκελο σε ένα σπίτι που ήταν εκεί κοντά και μετά να έρθει να πάρει τα 20 ευρώ. Το παιδί πήρε το φάκελο και άρχισε να κατευθύνεται προς το σπίτι. Τότε η γιαγιά του παιδιού, που είχε δει όλο το σκηνικό, του φωνάζει να έρθει κοντά της. Το παιδί πάει με το φάκελο στη γιαγιά του, και η γιαγιά ανοίγει το φάκελο για να δει τι έγραφε. Το γράμμα έγραφε: Πάρτε του τα νεφρά, το συκώτι και τη καρδιά. Όπως καταλαβαίνετε το παιδί σώθηκε τη τελευταία στιγμή.
 --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ΠΟΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ 3 ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΠΙΟ ΠΟΛΥ?????




5 σχόλια:

Ανώνυμος είπε... at 15 Σεπτεμβρίου 2012 - 12:29 π.μ.

I 2 GAMAEI!!!!

Neli είπε... at 15 Σεπτεμβρίου 2012 - 1:30 π.μ.

Παναγίτσα μου ,αληθινά ειναι αυτα καλε? και είναι και αγρια μεσάνυχτα,αντε να κοιμηθεις τωρα.

andrik είπε... at 15 Σεπτεμβρίου 2012 - 9:37 π.μ.

kapia nai einai alithina!!!!

Tina Pippo είπε... at 15 Σεπτεμβρίου 2012 - 1:36 μ.μ.

Πιστεύω την 3η.. Πραγματικά πιστεύω πως μπορεί να έχει συμβεί!
Τώρα να πίνουν οι άλλοι από ξένο βαρέλι, και να μην καταλάβουν κιόλας.. για την πρώτη δεν το συζητώ!!
Καλό σ/κο!!

andrik είπε... at 15 Σεπτεμβρίου 2012 - 2:11 μ.μ.

exeis ena dikio!!!kalo s/k k se esena!!

Δημοσίευση σχολίου

 

Followers

Δημοφιλείς αναρτήσεις