Andre@s the Nightwriter....


Καλησπερα σας...
Αρχισαν οι δουλειες,Οι σχολες και οσονουπο τα σχολεια..
Αλλα μην πτοουμαστε..ΑΙΣΙΟΔΟΞΙΑ!!!!!
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ΟΙ ΜΙΚΡΟΙ ΜΟΥ ΦΙΛΟΙ....
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Παντα ειχα πολλοί καλες σχέσεις με παιδάκια ηλικίας 2-12 ετων...
..Και στο σπιτι αν είχαμε καλεσμένους με μωράκι,εγω έπαιζα με το μωράκι,
Γενικότερα τα τελευταία 2 χρονια ολοι μου λενε να γινω νηπιαγωγός,Δίχως ομως να καταλαβαίνουν οτι ειναι κατα κρατος γυναικείο επάγγελμα..ειναι?
ΟΙ μητέρα μου εχεις πολλες φιλες που έχουνε μικρα παιδάκια και θα σας πω κατι
δεν ειμαι ψώνιο,Ομως με λατρεύουν ολα.....
Παράδειγμα...
Μια φιλη της μαμας μου που εχει 4 παιδια..3 κορίτσια και ενα αγόρι μένει πολυ κοντά στο δικο μας σπίτι και οταν περνάω εξω απο το σπίτι ειτε για απλο περπάτημα,Ειτε για να βγω για βόλτα ,Δεν ξέρω πως αλλα κάθε φορά με τρομάζουν με την έννοια οτι πετάγονται και φωνάζουν:ΑΝΔΡΕΑ ΓΕΙΑ!!!!
Επίσης μου εχει πει και η μανα τους οτι μου εχουν αδυναμία....
ΤΑ ΑΓΑΠΩ ΚΑΙ ΕΓΩ.....Μ ΑΡΕΣΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΑΚΙΑ ΚΑΙ ΑΣ ΕΙΜΑΙ ΜΟΝΟ 19.......
Υπάρχει και ενα  κοριτσάκι 6 χρονών που μένει δίπλα μας και τυχαίνει να το εχει βάπτιση η θεια μου οποτε καθε τρεις και λιγάκι ειναι στο σπιτι μας....Αυτο το μικρο και αν το αγαπω!!!!
Οποτε με βλέπει περνει φορα και αρχίζει να τρέχει μπρος τα επανω μου για να την παρω αγκαλιά η αλλιώς αγαλια που λεει και η ιδια και να την παω βολτα.....
Αυτοι ειναι οι μικροί μου φίλοι!!!!!
ΕΣΕΙΣ ΤΑ ΑΓΑΠΑΤΕ ΤΑ ΠΑΙΔΑΚΙΑ......???
ΕΧΕΤΕ ΜΙΚΡΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ????

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
..........MY TV..............
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


ΑΠΟ ΤΑ ΠΙΟ ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ ΜΟΥ ΣΙΡΙΑΛ...
ΓΕΛΑΣΤΕ ΜΕ ΕΝΑ ΜΙΚΡΟ BEST....




ΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΘΥΜΑΤΑΙ ΤΗΝ ΓΙΑΓΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΣΙΡΙΛΑ --ΜΠΑΜΠΑ ΜΗΝ ΤΡΕΧΕΙΣ-- ΠΟΥ ΕΡΙΧΝΕ ΚΑΝΤΙΛΙΑ??....ΑΠΟΛΑΥΣΤΕ ΤΗΝ!!!!!



Ο ΛΑΖΑΡΟΣ ΗΤΑΝ ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΙΟ ΑΣΤΕΙΟΥΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΕΣ ΣΕ ΣΙΡΙΑΛ..ΣΤΗΝ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΗ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΤΟ ΕΙΣΑΙ ΤΟ ΤΑΙΡΙ ΜΟΥ....


---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
The A cinema.....
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Την προηγουμενη βδομαδα πηγα και ειδα το

the dark knight rises
Eχω να πω οτι πρεπει να πατε να το δειτε ολοι!!!!
Απιστευτη ταινια!!!!!
ΑΞΙΖΕΙ.......
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


ΑΥΤΟ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΓΙΑ ΣΗΜΕΡΑ!!!!
Ραντεβου την αλλη Εβδομαδα,Μεχρι τοτε αισιοδοξια και Αγιος ο θεος!!!!


By Andrik


Σχόλια

  1. Γειά σου Αντρέα.
    Είσαι και συ παιδάκι ακόμη γι αυτό σου αρέσουν τα παιδάκια.
    Όμως να ξέρεις ότι όσο μεγαλώνεις τόσο πιο πολύ θα τα πηγαίνεις καλά μαζί τους, όταν δε έρθει η ώρα να έχεις δικά σου καλά ...... δεν το συζητάμε......
    Όσο για τα σήριαλ που σου αρέσουν, ναι έχουν πολύ γούστο, εγώ θα συμπλήρωνα και το "Δύο ξένοι" για τον εκρηκτικό χαρακτήρα της Χρυσούλας Διαβάτη ως Φλωράνς ή Φλώρα και της Ντίνας Κώνστα ως Ντένη Μαρκορά ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κι εγώ τα πηγαίνω καλά με τα παιδάκια!! Ανιψάκια, βαφτιστήρια, όλα κοντά μου τρέχουν και τα προσέχω!! Εγώ για δασκάλα πήγαινα αλλά κάπου στην πορεία.. στράβωσε το πράγμα!! χαχα! Καλό βράδυ να έχεις!! Και να συνεχίσεις να αγαπάς τα παιδιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. flora!!!exeis dikio k nai dio xenoi xreiazontai!!!!apla epidi tous evala stin proigoumeni stili,eipa na min tous valw kai twra!!!!tina elpizw na stravwse gia kalo!!!!sas eyxaristw k tis 2 gia ta sxolia!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλημέρα στην παρέα, δεν νομίζω να έχει να κάνει με την ηλικία Φλώρα μου, γιατί και εγώ λάτρευα και λατρεύω τα παιδάκια όλου του κόσμου και ας είμαι 38 και ας έχω και δικό μου παιδί.
    Ανδρέα το επάγγελμα του νηπιαγωγού δεν νομίζω να είναι γυναικείο επάγγελμα απλά έτυχε να το επιλέγουν πολλές γυναίκες. Καλή επιτυχία σε ότι κάνεις, μικρό αγόρι!! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Dimitra kai egw etsi pisteyw telika gia ayto to eppagelma..se eyxaristw poli..thx k gia to sxolio!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλημέρα Ανδρέα,το ότι αγαπάς τα παιδιά σημαίνει ότι έχεις πολύ καλή καρδιά,κςι ότι κάποια στιγμή θα γίνεια ένας άριστος πατέρας,πάντως εμένα η καλύτερη μου είναι να πιάνω κουβέντα με παιδάκια που είναι σε ηλικία που μπορείς να κάνεις συζήτηση μαζίτους,εκεί ακούς απίστευτα πράγματα χαχαχαχα,νάσαι καλά και ν αγαπάς τα παιδιά ,είναι ότι πιο υγιές για τον κάθε άνθρωπο,καλή συνέχεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μόνο Ανδρέα μου πολύ θα σε παρακαλέσω γράφε Ελληνικά αν μπορείς,έχουμε τόσο ομορφη γλώσσα και γραφή γιατι να την χάσουμε?Ίσως σε ζορίσει λίγο αλλά θα σου αρέσει μετά.Καί οπως πολύ σωστα είδα κάπου γραμένο το εξης ωραίο αφου λεει ο Αγγλος δε γραφει "χαου αρ γιου" εσυ γιατί γράφεις "ti kaneis"Αυτά και συγγνώμη για την παρέμβαση...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. neli σε ευχαριστω πολυ!!!!
    exoume tin omorfoteri glwssa....apla se sxolia k tetoia protimo na apantaw grigora k etsi protimw greeklish...provlima tha itan na egrafa k tin stili m k greeklish...axxaxa exeis dikio omws....eyxaristw gia to sxolio!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Και γιατί βρε Αντρέα να απαντάς γρήγορα? ποιός σε βιάζει? γράψτα Ελληνικά κι ας αργείς,δες πόσο πιό όμορφα φαίνονται τα Ελληνικά δίπλα στα γκρίκλις,καλό απόγευμα.Και όλα αυτα τα γράφω με φιλική διάθεση ,συγγνώμη και πάλι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ma s eipa dikio exeis!!!!den parexigw...fenontai poli kalitera...alla den mporw na mpainw apo to pc m sinexeia k mpainw apo to laptop p den exei ellinika..esy tha m peis p na to gnwrizeis????se eyxaristw poli k gia ta sxolia k gt diavazeis tin stili m!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου