Τρίτη, 21 Αυγούστου 2012

Sing/Song




Καλησπέρα παιδάκια μου! Και πάλι κοντά σας με το Sing/Song!

Προτελευταία Τρίτη του Αυγούστου και εγώ είμαι εδώ για να σας χαρίσω άλλη μια νέα στήλη του Sing/Song και κάθε Τρίτη θα με βρίσκετε εδώ πίστη στο ραντεβού μας..!

Πάμε να δούμε τι έχουμε για σήμερα!


ΣΤΙΧΟΙ:


Τους ανθρώπους της ζωής μου
κάθισα να τους μετρήσω
τους παρόντες, τους απόντες
κάνα δυο περαστικούς.
Όσους ήρθαν για να μείνουν
όσους έφυγαν πριν γίνουν,
τους κοινόχρηστους, τους ξένους,
τους πολύ προσωπικούς.

Και μου βγαίνουν πάντα λίγοι
ή μου βγαίνουνε πολλοί
κι είναι η μοναξιά που επείγει
ο,τι με μελαγχολεί.
Και μου βγαίνουν πάντα λίγοι
ή μου βγαίνουνε πολλοί
σ' ένα μέτρημα που ανοίγει
την παλιά μου την πληγή.

Τους ανθρώπους της ζωής μου
θα ' θελα να τους κρατήσω...
Τα αγρίμια, τους αγγέλους
και τους πιο κανονικούς.
Όσους άφησαν σημάδι
όσους πήρε το σκοτάδι,
τους εκείνους, τους τυχαίους
τους πολύ προσωπικούς.

Και μου βγαίνουν πάντα λίγοι
ή μου βγαίνουνε πολλοί
κι είναι η μοναξιά που επείγει
ο,τι με μελαγχολεί.
Και μου βγαίνουν πάντα λίγοι
ή μου βγαίνουνε πολλοί
σ' ένα μέτρημα που ανοίγει
την παλιά μου την πληγή.

Άνθρωποι μόνοι που άφησαν σκόνη
φιλίες και αγάπες που πήραν οι δρόμοι
κλεμμένοι, κρυμμένοι, κρυφά δανεισμένοι
τυχαίοι, γενναίοι, δειλοί , φοβισμένοι
δικοί μου και ξένοι, λαμπροί και θλιμμένοι
σε σχέσεις, σε σπίτια καλά κλειδωμένοι.
Χαρούμενοι, άσχετοι, συνεπιβάτες
Μποέμ καλλιτέχνες, παιδιά με γραβάτες.
Εχθροί μου και φίλοι, μικροί και μεγάλοι
που δίνουν με μέτρο, που κάνουν σπατάλη.
Αγάπες που έμοιαζαν να 'χουν αξία
και άλλες που ξέμειναν στη χειραψία
Φτωχοί συγγενείς που σερβίρουν τα έτοιμα
οι λογικοί κι όσοι ζουν με το αίσθημα.
Οι λογικοί κι όσοι ζουν με το αίσθημα
Οι λογικοί κι όσοι ζουν με το αίσθημα...
Όσοι ζουν με το αίσθημα....
Φοβάμαι...πως χάνω το μέτρημα....

ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ:

Νατασσα Μποφιλιου!
Πραγματικά υπέροχο τραγούδι, το ακούς και ανατριχιαζεις γιατί μέσα από τα τραγούδια της αυτή η κοπέλα θέλει να σου περάσει μηνύματα!

Μουσική, Θέμης Καραμουρατίδης - Στίχοι, Γεράσιμος Ευαγγελάτος
Το κομμάτι κυκλοφόρησε με τον δίσκος, Εισιτήρια Διπλά το 2010.!

Αυτά τα τρία ταλαντούχα παιδιά είναι αχώριστα! Ίσως να μην τα γνωρίζετε αλλά γι'αυτο είμαι εγώ εδώ για να σας γνωρίσω τη νέα γενιά των καλλιτεχνών στο έντεχνο τραγούδι.!

Όπως είπα πιο πάνω, με κάθε τραγούδι της Νατασσας ανατριχιαζεις από τα πρώτα δευτερόλεπτα!
Τα τραγούδια που ερμηνεύει είναι μέσα από την ζωή βγαλμένα και γι'αυτο τον λόγο έχει τόσο φανατικό κοινό και όχι μόνο βεβαία !

Μπορούμε να πούμε πως το video clip είναι φτιαγμένο ειδικά γι'αυτο το τραγούδι! Βλέπουμε την Νατασσα να προχωράει στους δρόμους της Αθήνας και σαν φόντο πίσω από εκείνη να υπάρχουν περαστικοί, αυτοκίνητα και γενικά άνθρωποι που περνούν και χάνονται.!

Υπέροχο τραγούδι Νατασσα!

Εμείς θα τα πούμε πάλι την άλλη Τρίτη!
Ωστόσο να περνάτε καλά και να είστε πιστοί στο ραντεβού μας!

by..Panagiotoula

2 σχόλια:

Leviathan είπε... at 21 Αυγούστου 2012 - 2:51 μ.μ.

Πραγματικά υπέροχο!! Καλο μεσημέρι εύχομαι!!

Panagiotoula Pz είπε... at 27 Αυγούστου 2012 - 1:03 μ.μ.

Χαιρομαι που σ'αρεσει.!! :)

Δημοσίευση σχολίου

 

Followers

Δημοφιλείς αναρτήσεις