Πέμπτη, 13 Σεπτεμβρίου 2012

Andre@s the nightwriiter....


 
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΑΣ!!!
Ελπίζω να είστε όλοι καλά!!!!

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 Οσο τα χρονια θα περνουν.......
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Μου λείπει το σχολειο!!!
Και ας έχουν περάσει μονο 2 χρόνια που εχω τελειώσει....
Ο λόγος που μου λείπει ειναι σίγουρα επειδή δεν εχω αρχίσει ακομα στην νεα σχόλη μου!!!!
Αλλα θα ήθελα να ξυπνήσω αύριο και να πηγαίνω 1 Λυκείου!!!η και γυμνάσιο...Δεν εχει σημασία
Μου λείπει το ολο πακέτο οχι οι συμμαθητές,Διότι κρατάω επαφές με αρκετούς!!!!
ΕΙΡΩΝΕΙΑ.......
Οταν πηγαίναμε λέγαμε αντε να τελειώσουμε,αντε να παει 2 και ποιος ξυπνάει στις 7 αυριο,
Και αλλα τετοια...
Οταν τελειώνει χαιρόμαστε!!!
Θα μου περάσει σίγουρα οταν αρχίσει η σχόλη μου!!!!
Σίγουρα όμως θα αποτελεί μια ωραια ανάμνηση,
Οσο τα χρόνια θα περνούν.....

---------------------------------------------------------------------------------------------------------
relaxing time.......
------------------------------------