Παρασκευή, 13 Ιουλίου 2012

Sing/Song ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΤΗΛΗ ΓΙΑ ΦΕΤΟΣ! ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ!



Μόλις γύρισα από την βραδια των βραβείων μας.!

ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΝΕΑ ΣΤΗΛΗ!
WoW..!

Σας ευχαριστώ ΌΛΟΥΣ, μέσα από τα βάθη της καρδίας μου που με στηρίξατε και δώσατε αυτό το βραβείο στην στήλη μου!

Τελευταία στήλη σήμερα!
Ήθελα να γράψω ένα ευχαριστώ σε όλους -είτε έπαιρνα βραβείο είτε όχι- είχα σκοπό την τελευταία μου στήλη να την γράψω την ήμερα των βραβείων μας!

Και για να μην ξεχνάμε το ρολό του Sing/Song θα σας βάλω ένα τραγουδάκι για να σας αποχαιρετήσω με τον τρόπο που μονό εμείς εδώ στο Sing/Song ξέρουμε!



ΝΑ ΈΧΕΤΕ ΈΝΑ ΥΠΈΡΟΧΟ ΚΑΛΟΚΑΊΡΙ, ΓΕΜΆΤΟ ΜΕ ΚΑΙΝΟΎΡΓΙΑ ΠΡΌΣΩΠΑ, ΚΑΙΝΟΎΡΓΙΕΣ ΕΜΠΕΙΡΊΕΣ ΚΑΙ ΠΟΛΎ ΠΟΛΎ ΠΟΛΎ ΞΕΦΆΝΤΩΜΑ!

Τα φίλια μου σε ΟΛΟΥΣ ΣΑΣ!

Καλό Καλοκαίρι !

by..Panagiota

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε... at 14 Ιουλίου 2012 - 10:50 π.μ.

stan!!!!!!!!!!

MaRia'S LiFeTiMe είπε... at 20 Ιουλίου 2012 - 11:26 π.μ.

Καλημερα,καλοριζικο το blog!Βαλε στο profil σου το συνδεσμο σου,να σε βρισκουν ευκολα.Εγω εφαγα τον κοσμο να βρω σχολιο σου για να γραφτω αναγνωστρια σου,αλλοι μπορει να μην το ψαχνουν τοσο κι ετσι χανεις φιλους.Καλο καλοκαιρι!!!

Panagiotoula Pz είπε... at 27 Ιουλίου 2012 - 2:30 μ.μ.

πως θα το βαλω αυτο? ευχαριστω που μου το ειπες! :)

Δημοσίευση σχολίου

 

Followers

Δημοφιλείς αναρτήσεις