Τρίτη, 15 Μαΐου 2012

Andre@s the..NightWriter



Γεια σας....
Ακόμα μια Βδομάδα είμαστε εδώ και φυσικά έχω και σήμερα guest!!!!
Πρόκειται για την.....Μαρία!!!!{the M file}

-Μαρία καλησπέρα!!!!!
-Καλησπέρα Ανδρέα !!

Καταρχάς πες μας τι πιστεύεις για τις εκλογές και γενικά για το μέλλον της χώρας...???
Εκλογές? Χα! Το μόνο που έχω να πω είναι ότι πλέον με την Χρυσή Αυγή θα φοβόμαστε να μαυρίσουμε το Καλοκαίρι!! 
 AΓΑΠΗΜΕΝΟ ΣΟΥ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΚΑΙΡΟ??
 Αγαπημένο τραγούδι τον τελευταίο καιρό, χμμμμ είναι διάφορα, δυστυχώς δεν μπορώ να διαλέξω μόνο ένα! Για παράδειγμα, το Sway των The Kooks, το κλασικό Kiss me των sixpence none the richer όπως επίσης το Closing Time και το Chemistry των Semisonic είναι μερικά απ τα κομμάτια που παίζουν μόνιμα στο mp3 μου τις τελευταίες μέρες.
ΒΛΕΠΕΙΣ ΚΑΘΟΛΟΥ TV???ΚΑΙ ΑΝ ΝΑΙ ΠΕΣ ΜΑ ΤΙ ΒΛΕΠΕΙΣ??
 Τηλεόραση δεν βλέπω πολύ, αν την ανοίξω θα είναι μόνο για να δω αν υπάρχει κανα καλό τραγουδάκι ή εκπομπή στο MTV.
ΒΙΒΛΙΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ ΓΕΝΙΚΑ Η ΟΧΙ???
Για να πω την αλήθεια, είναι λίγο περίεργη όσο αναφορά τα βιβλία, πρέπει να είμαι υπερβολικά ενθουσιασμένη με κάτι για να κάνω τον κόπο να το διαβάσω μέχρι το τέλος. Τα περισσότερα βιβλία που έχω πιάσει να διαβάσω καταλήγω να μην τα τελειώνω ποτέ γιατί έχω βαρεθεί ήδη από την μέση! Γι αυτό τον λόγο δεν τα προτιμώ ιδιαίτερα… 
ΕΣΥ ΕΧΕΙΣ ΑΡΧΙΣΕΙ ΝΑ ΤΡΩΣ ΠΑΓΩΤΑ Η ΟΧΙ ΑΚΟΜΑ ???
Παγωτά έχω αρχίσει να τρώω και μάλιστα το πρώτο που έφαγα για φέτος ήταν στην εκδρομή που είχαμε πάει με το σχολείο στο Ναύπλιο! 
ΤΙΣ ΕΧΕΙΣ ΔΕΙ ΤΙΣ ΣΤΗΛΕΣ ΤΟΥ BLOG,ΦΑΝΤΑΖΟΜΑΙ....ΠΟΙΑ ΣΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΠΙΟ ΠΟΛΥ????
 Ναι έχω διαβάσει τις στήλες και έχω να πω ότι η αγαπημένη μου είναι του Γιώργου. Κάνει πολύ όμορφη αφήγηση ιστορία!!…ανυπομονώ για την συνέχεια! 
ΠΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΒΙΒΛΙΟ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΚΑΙΡΟ ΚΑΙ ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΤΑΙΝΙΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΔΕΙ...???
Το τελευταίο βιβλίο που είχα διαβάσει το είχα παρατήσει στη μέση και ήταν πριν κανα χρόνο, αλλά δεν μπορώ να θυμηθώ τον τίτλο. Μου το είχαν δανείσει μάλιστα,Απ την άλλη, η τελευταία ταινία που είδα ήταν ο Spiderman (όλη την τριλογία) και μπορώ να πω ότι με έχει ενθουσιάσει όλο το κλήμα και το στυλ των σούπερ ηρώων!

-Μαρια σε ευχαριστω πολυ!!!!
-Εγω ευχαριστω!!!!

__________________________________________________________________________________
ΠΟΛΥ ΓΕΛΙΟ.....
___________________________________________________________________________________
Ποιος δεν θυμάται το αδύναμο κρίκο???όχι τον κανονικό με την Ακρίτα τον.... άλλο......χαχαχα










ΑΥΤΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΣΗΜΕΡΑ!!!!
ΕΜΕΙΣ ΤΑ ΞΑΝΑΛΕΜΕ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!!!!!!!


By andrik

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε... at 15 Μαΐου 2012 - 10:34 μ.μ.

xaxa...theos o misti!!!!den xortenw na ta vlepw

Ανώνυμος είπε... at 15 Μαΐου 2012 - 10:41 μ.μ.

exw liwsei me ta video!!!!!!!!!

Ανώνυμος είπε... at 16 Μαΐου 2012 - 12:55 π.μ.

to the m file kathe pote vgainei gt to exe xasei???

andrik είπε... at 16 Μαΐου 2012 - 9:38 π.μ.

exei stamatisei tot he m file ,tha epistrepsei omws kapia stigmi....pros to paron sinexise na mas diavazeis!!!!!

Δημοσίευση σχολίου

 

Followers

Δημοφιλείς αναρτήσεις