Παρασκευή, 27 Απριλίου 2012

Sing/Song




Καλησπεραααααα! Παρασκευη σημερα και σας εχωωωωωω:


ΣΤΟΙΧΟΙ:

Το ξεκινήσαμε αργά
Δε θέλαμε πάρα πολλά
Μετά την πρώτη τη βραδιά
Μου λές με βλέπεις φιλικά

Μια βραδιά δε φτάνει ναι
Βλέπεις σε χρειάζομαι
Είσαι αυτό που θέλω, σου θυμίζω
θέλω εμένα να με θες
Κι ό,τι ζήταγες εχθές
Βλέπεις τα όνειρά μου δε θα σβήσω
Ένα βράδυ, ένα βράδυ, ένα βράδυ

Σε θέλω αποκλειστικά
Να σε κρατάω αγκαλιά
Να ξέρεις πως δεν είναι αργά
Να πάμε αγάπη μου ψηλά

Μια βραδιά δε φτάνει ναι
Βλέπεις σε χρειάζομαι
Είσαι αυτό που θέλω, σου θυμίζω
θέλω εμένα να με θες
Κι ό,τι ζήταγες εχθές
Βλέπεις τα όνειρά μου δε θα σβήσω
Ένα βράδυ, ένα βράδυ, ένα βράδυ

Μια ευκαιρία σου ζητώ
Να φύγουμε,να πάμε μακριά
Σ' ένα νησί,στον ουρανό
Από τα αστέρια πιο ψηλά

ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ:

Ναι ναι, STAN!
Ειναι πλεον ο πιο αγαπημενος τραγουδιστης των μικρων ηλικιων, ετσι εχω καταλαβει τουλαχιστον και πιστευω πως του αξιζει.!

Μιλαγα με τον δημιουργο του Blog και μου ελεγε πως και σ'αυτον αρεσει οπως και σε πολλα αγορια, ετσι ειπε..! Χα χα χα! Θα συμφωνησω μαζι του, μεσα σε ενα μηνα τα views του video clip ειναι 788686! Οκ ξερω, θα πουν μερικοι πως πιο μεγαλοι τραγουδιστες σε ενα μηνα εχουν περισσοτερα views, θα συμφωνισω, απλα θεωρω πως ειναι καινουργιο προσωπο στο τραγουδι και τα παει αρκετα καλα.!

Και στο video clip ειναι κουκλακι! Ναι το παραδεχομαι μ'αρεσει πολυ ο ΣΤΑΝ και σαν τραγουδιστης και σαν αγορι, ειναι το στυλ μου! ΧΑ ΧΑ ΧΑ!
Τελος παντων δε μας νοιαζει αυτο, αλλα το τραγουδακι του!
Το video clip λοιπον ειναι ο,τι λενε οι στιχοι του τραγουδιου! Ο ΣΤΑΝ κινηγαει την ομορφη κοπελα που πρωταγωνιστει στο video clip για να την κανει να καταλαβει πως την χρειαζεται και "ενα βραδυ" δε του φτανει.!

Αχορταγος ο ΣΤΑΝ μας!

Παντα επιτυχιες και να συνεχισει ετσι το ευχομαι!

Εμεις θα τα πουμε παλι την Πεμπτη, ως τοτε να περνατε καλα!
Φιλια σε ολους!

1 σχόλια:

Ανώνυμος είπε... at 27 Απριλίου 2012 - 5:22 μ.μ.

♥♥S♥♥T♥♥A♥♥N♥♥

Δημοσίευση σχολίου

 

Followers

Δημοφιλείς αναρτήσεις