Τρίτη, 10 Απριλίου 2012

Sing/Song


Καλησπέρα!

Εκτάκτως σήμερα η στήλη μας γιατί είναι και Άγιες Μέρες, τι να γίνει.! :)

Πάμε να δούμε το ολοκαίνουργιο video clip του Πάνου Καλλίδη..!


ΣΤΟΙΧΟΙ:

Δεν το περίμενα από σένανε ποτέ
Πως θα'παιρνες τόσο ψηλά τον αμανέ.
Σ'αγάπησα γι'αυτό κι εσύ με τιμωρείς,
Μ'αγάπη μου άκουσε να δεις.

Παραγνωριστήκαμε
Θάρρος πήρες παραπάνω
Παραγνωριστήκαμε
Την υπομονή μου χάνω
Παραγνωριστήκαμε
Κι έχω να σου πω ένα μόνο:
Τέρμα ως εδώ
Παρ'το αλλιώς ή πάρε δρόμο.

Την καλοσύνη μου γι'αδυναμία πήρες.
Ξέρω πολύ καλά από τέτοιους χαρακτήρες
Θέλεις να ανέχομαι δε θέλεις να αντιδράσω
Μα λυπάμαι που θα στη χαλάσω.

ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ:

Πάνος Καλλίδης λοιπόν με ολοκαίνουργιο video clip και ένα τραγούδι για να καταλάβει ο σύντροφο σας πως τελειώσατε οριστικά..!
Σε τέτοιο κλίμα βαδίζει τώρα τελευταία ο τραγουδιστής δε ξέρουμε το λόγο βέβαια αλλά του πάει!
Οι στίχοι του Φοίβου βεβαίως βεβαίως που υπέροχοι!

Πάρε δρόμο λοιπόν και μη ξαναγυρίσεις!

Όσο για το ολοκαίνουργιο video clip ο τραγουδιστής θέλει να εμπεδώσουμε ΚΑΛΆ τους στίχους του τραγουδιού διότι μας τους πασάρει παντού!
Όμορφος ο Πάνος, με ένα πολύ χαρούμενο κλίμα στο video clip του που σε ανεβάζει από την πρώτη στιγμή!

Πάντα τέτοια Πανό μου!

Εμείς θα τα πούμε πάλι την Τρίτη 17 Απριλίου !
Καλή Ανάσταση εύχομαι σε όλους, να είστε καλά και να βιώσετε όσο μπορείτε περισσότερο τις μέρες της Μεγάλης Εβομάδας!

by... Panagiota

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

Followers

Δημοφιλείς αναρτήσεις