Πέμπτη, 5 Απριλίου 2012

Sing/Song


Καλησπέρα σε ΟΛΟΥΣ!


Μια μέρα έμεινε για την αγαπημένη μας σε όλους Παρασκευή!

Μέχρι τότε όμως πάμε να δούμε την ολοκαίνουργια ΠΑΟΛΑ!


ΣΤΟΙΧΟΙ:

Δε θέλω να επιστρέψεις
κι άλλες χαρές να μου κλέψεις
πλήρωσα τα σφάλματά σου
όμως έμαθα

Ξέχασε το όνομά μου
σβήσε τα τηλέφωνά μου
δε θέλω άλλες συγνώμες
κι άλλα ψέμματα

Να μ' αφήσεις ήσυχη θέλω
κι αν υπάρχεις πια να μην ξέρω
ξέχνα με ζω για μένανε

Να μ' αφήσεις γιατί κοντά σου
τη ζωή μου μες στη φωτιά σου
έλιωσες όμως τέλειωσες

Δε θέλω άλλο να κλάψω
ούτε εσένα να αλλάξω
ζήσε με τις ενοχές σου
και τα λάθη σου

Πέρασα δύσκολα βράδια
απ' την καρδιά σου την άδεια
είναι πληγή που δεν κλείνει
η αγάπη σου

Να μ' αφήσεις ήσυχη θέλω
κι αν υπάρχεις πια να μην ξέρω
ξέχνα με ζω για μένανε

Να μ' αφήσεις γιατί κοντά σου
τη ζωή μου μες στη φωτιά σου
έλιωσες όμως τέλειωσες

ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ:

ΠΑΟΛΑ ΦΩΚΑ! Αυτό τα λέει όλα!
Η γυναίκα έχει μια αυθεντική λαϊκή φωνή, είναι κούκλα και μόλις στα 27 χρόνια της έχει κάνει μεγάλες επιτυχίες!
"Να μ'αφησεις ήσυχη θέλω" μας λέει η αγαπημένη μας Πάολα που όπως είπε και σε συνέντευξη της, σε πολλές γυναίκες ταιριάζει αυτό το τραγούδι!!
"ξέχνα με, ζω για μένανε." ο καλύτερος στίχος κατά τη γνώμη μου, ποια γυναίκα δε το λέει αυτό μετά από έναν χωρισμό ή γενικά!
Οι γυναίκες πλέον είναι ανεξάρτητες, και το συγκεκριμένο τραγούδι είμαι σίγουρη πως εκφράζει πολλές!

Όσο για το video clip που βγήκε πριν λίγες μέρες, μόνο ένα σχόλιο που τα λέει όλα θα κάνω..
Όποιος και να σκηνοθέτησε το video clip, όποιος και να έκανε τα μαλλιά, το μακιγιάζ ή την επιμέλεια των ρούχων, η ουσία είναι μια..! Το video clip το κάνει η Πάολα, οι κινήσεις της, οι εκφράσεις της, οι αντιδράσεις της..
Πραγματικά είναι ένα αριστούργημα, μονό και μονό γιατί έχουμε την ευκαιρία να τη δούμε σε ένα video clip ξανά και ξανά και ξανααααα...!
Η γυναίκα που καταφέρνει να συνδυάσει την αυθεντικότητα της κοπέλας της διπλανής πόρτας, με το ταλέντο να γεμίζει μαγαζιά ασφυκτικά είναι και πάλι κοντά μας...

Ήταν ένα σχόλιο ενός μέλους σε ένα κανάλι και μου έκαναν εντύπωση τα λόγια του γιατί έχει δίκιο! Τυχαίνει να έχω γνωρίσει την Πάολα και ομολογώ πως είναι έτσι ακριβώς!

Καλό βράδυ φίλοι μου!
Θα τα πούμε πάλι αύριο! Φιλία!


by... Panagiota

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

Followers

Δημοφιλείς αναρτήσεις