Τρίτη, 8 Μαΐου 2012

Andre@s The..Nightwriter



Γεια σας....
Εγιναν λοιπον και οι εκλογες,Τα αποτελεσματα βγηκαν αλλα φως δεν βλεπουμε και τωρα τι πρεπει να γινει????να ξανακουμε εκλογες αρχες ιουνιου η να περιμενουμε μπας και συνεργαστουν????κανεις δεν ξερει................
-------------------------------------------------------------
Στη σημερινη στηλη εχω καλεσμενη την.......Χρυσα!!!!που γραφει τη στηλη the A cinema

XΡΥΣΑ  ΚΑΤΑΡΧΑΣ ΠΕΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΟΥ ΣΤΟ THE A CITY...
Ειμαι αρκετα ενθουσιασμενη που υστερα απο αρκετο διαστημα απουσιας επεστρεψα στη παρεα του The A City.Νιωθω πιο ανανεωμενη και ετοιμη απο ποτε!
ΠΕΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΟ THE A CINEMA
Προκειται για μια νεα στηλη,η οποια αφορα τις ταινιες της εβδομαδας.Πριλαμβανει δηλαδη τις υποθεσεις,τους πρωταγωνιστες και φυσικα τα τρειλερ της καθε ταινιας!Ελπιζω να αρεσει στο κοινο!
ΠΩΣ ΚΡΙΝΕΙΣ ΤΑ ΕΚΛΟΓΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ???
Για να ειμαι ειλικρινης περιμενα μια τετοιου ειδους αναμπουμπουλα!Ο κοσμος εινα αγανακτισμενος με τη πολιτικη ηγεσια και πλεον δεν δισταζει να το κρυψει!Το θεμα ειναι απο εδω και περα τι γινεται...
ΕΙΝΑΙ ΣΤΙΓΜΕΣ Η ΚΛΕΜΜΕΝΑ ΟΝΕΙΡΑ???Η ΤΠΤ ΑΠΟ ΤΑ 2??
Δεν παρακολουθω καμια απο τις δυο απογευματινες σειρες.Αν ομως εχω χρονο θα κατσω να παρακολουθησω τα "Κλεμμενα Ονειρα" διοτι μου αρεσει αρκετα ο Αλεξανδρος Σταυρου!
ΠΡΩΙΝΟ ΑΝΤ1 Η ΠΡΩΙΝΟ ΜΟΥ???Η ΚΑΝΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ 2????
ΜΕΣΗΜΕΡΙΑΝΗ ΜΕΛΕΤΗ Η ΕΛΕΝΗ Η ΚΑΝΕΙΣ ZAPPING???
ΑΠΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΕΣ???
Απο πρωινες εκπομπες προτιμω το τη παρεα του Ant1 και φυσικα λετρευω την Ελενη Μενεγακη γιατι ειναι αυθεντικη!'Δεστε τους" δν χανω ποτε!Γελαω με τη ψυχη μου!Ειναι καταπληκτικη παρεα και μου κρατανε καλη συντροφια,εστω και απο τη τηλεοραση.
ΠΟΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΒΛΕΠΕΙΣ???ΒΑΣΙΛΙΑΔΕΣ,ΤΟ ΑΜΑΡΤΗΜΑ ΤΗΣ ΜΗΤΡΟΣ ΜΟΥ,ΠΙΣΩ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ,ΜΕ ΛΕΝΕ ΒΑΓΓΕΛΗ,ΚΛΙΝΙΚΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ
Πλεον απο βραδινες σειρες παρακολουθω μονο τους "Βασιλιαδες".Περναει ευχαριστα η ωρα μ με το συγκεκριμενο σηριαλ!
ΑΠΟ ΒΡΑΔΙΝΕΣ????BLACK OUT,OIKOΓΕΝΕΙΑ ΤΗΣ ΣΥΜΦΟΡΑΣ,ΠΑΜΕ ΠΑΚΕΤΟ,ΟΜΟΡΦΟΣ ΚΟΣΜΟΣ,ΚΑΨΕ ΤΟ ΣΕΝΑΡΙΟ,ΟΛΑ 12,ΒΡΑΔΥ,ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΕΣ ΚΛ.Π
Οταν προλαβαινω βλεπω "BLAC OUT".Εχει αρκετο γελιο.Το μονο που θα αλλαζα ειναι η παρουσιαστρια.Συνηθως ομως,βλεπω "Οικογενεια της Συμφορας".Τη λατρευω!
ΕΣΥ ΕΧΕΙΣ ΑΡΧΙΣΕΙ ΝΑ ΤΡΩΣ ΠΑΓΩΤΑ Η ΟΧΙ ΑΚΟΜΑ ???
Απο τελη Μαρτη εχω ξεκινησει.Τα παγωτα ειναι η αδυναμια μου.Το παραδεχομαι!
ΒΙΒΛΙΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ ΓΕΝΙΚΑ Η ΟΧΙ???
Γενικοτερα διαβαζω.Δεν ειμαι βιβλιοφαγος αλλα αν βρεθει στα χερια μ ενα καλο βιβλιο θα το διαβασω.
ΑΠΟ ΤΟ BLOG ΤΙ ΔΕΝ ΧΑΝΕΙΣ???ΔΗΛΑΔΗ ΟΚ ΛΟΓΙΚΟ ΝΑ ΜΗΝ ΤΑ ΠΡΟΛΑΒΑΙΝΕΙΣ ΟΛΑ,ΟΛΟΙ ΤΡΕΧΟΥΜΕ ΤΙΣ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΕΣ..ΑΛΛΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΤΗΛΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΧΑΝΕΙΣ ΚΑΙ ΑΝ ΟΧΙ ΓΕΝΙΚΑ ΤΙ Σ ΑΡΕΣΕΙ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΣΤΟ BLOG???
Προσπαθω να "παρακολουθω" ολες τις στηλες!Η αγαπημενη μου ειναι το Sing/Song.

ΩΡΑΙΑ ΧΡΥΣΑ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ!!!!
Eγω ευχαριστω...
ΧΡΥΣΑ ΛΟΙΠΟΝ...ΜΕ THE A CINEMA ΚΑΘΕ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΣΤΙΣ 3

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ΑΣΤΕΙΕΣ ΑΤΑΚΕΣ ΑΠΟ ΣΕΙΡΕΣ ΤΙΣ TV ΠΟΥ ΕΜΕΙΝΑΝ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ....
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------










ΑΥΤΟ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΓΙΑ ΣΗΜΕΡΑ!!!!ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΤΡΙΤΗ...
ΜΕΧΡΙ ΤΟΤΕ ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΑΙΣΙΟΔΟΞΟΙ ΚΑΙ ΝΑ ΛΕΤΕ ΟΤΙ ΟΛΑ ΘΑ ΠΑΝΕ ΚΑΛΑ.......




By Andrik

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

Followers

Δημοφιλείς αναρτήσεις