Πέμπτη, 29 Μαρτίου 2012

Sing/Song


Καλησπέρα αγαπημένοι μου φίλοι!

Το σημερινό τραγούδι με εκφράζει απόλυτα εδώ και 3 μέρες!


ΣΤΟΙΧΟΙ:

Ένα φιλί σου αναζητώ
Για ένα φιλί σου ξενυχτώ
Μη μου ζητάς να ξεπεράσω όσα ζήσαμε ως εδώ
Μη προσπαθείς,δεν θα αλλάξω,θα σε θέλω όσο μπορώ.

Κάθε μέρα για 'μας τους δυο
Ένα χαμόγελο ένα αστείο
Μια αγάπη δίχως αντίο
Ζεσταίνει την καρδία σένα κόσμο κρύο
Όπου και αν ψάξω δε βρίσκω άλλη
Με ένα σου χάδι πετάω πάλι
Έλα κοντά μου αγκάλιασε με,κράτησε με,φίλησε με..

Είσαι ότι έψαχνα να βρω
Κάθε ελπίδα που είχα να ερωτευτώ
Δωσ'μου το χέρι σου και νιώσε τον χτύπο του σε θέλω,σ'αγαπω
Κανε με να ανέβω πιο ψηλά
Πλησίασε με κράτησε με πιο σφιχτά
Φιλα με να ξεκλειδώσεις την καρδιά
Φιλα με,κάτι καινούργιο ξεκίνα
Φιλα με..

Ο κόσμος γύρω μας πλέον αλλάζει
Δεν φοβάμαι,δεν με τρομάζει
Δεν θα αφήσω λεπτά χαμένα
Ότι θέλεις θα το κάνω για σένα
Αντίπαλός μας μόνο ο χρόνος
Την αγκαλιά σου,σβήνει ο πόνος
Μη μ' αφήνεις,κράτησε με,άγγιξε με,αγάπησε με..

Είσαι ότι έψαχνα να βρω
Κάθε ελπίδα που είχα να ερωτευτώ
Δωσ'μου το χέρι σου και νιώσε τον χτύπο του σε θέλω,σ'αγαπω
Κανε με να ανέβω πιο ψηλά
Πλησίασε με κράτησε με πιο σφιχτά
Φιλα με να ξεκλειδώσεις την καρδιά
Φιλα με,κάτι καινούριο ξεκίνα
Φιλα με..

Είσαι ότι έψαχνα να βρω
Κάθε ελπίδα που είχα να ερωτευτώ
Δωσ'μου το χέρι σου και νιώσε τον χτύπο του σε θέλω,σ'αγαπω
Κανε με να ανέβω πιο ψηλά
Πλησίασε με κράτησε με πιο σφιχτά
Φιλα με να ξεκλειδώσεις την καρδιά
Φιλα με,κάτι καινούριο ξεκίνα
Φιλα με..

Είσαι ότι έψαχνα να βρω
Κάθε ελπίδα που είχα να ερωτευτώ
Δωσ'μου το χέρι σου και νιώσε τον χτύπο του σε θέλω,σ'αγαπω
Κανε με να ανέβω πιο ψηλά
Πλησίασε με κράτησε με πιο σφιχτά
Φιλα με να ξεκλειδώσεις την καρδιά
Φιλα με,κάτι καινούριο ξεκινά
Φιλα με,
Φιλα με

ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ:

Ναι οκ..! Είναι υπέροχο! Δε μ' αρέσουν οι VEGAS, αλλά το τραγούδι αυτό κάτι μου έχει κάνει, άσχετα αν δε ζω κάτι από αυτά που λέει το τραγούδι αυτή την περίοδο..
Όμως πολλά μπορούν να μας ανεβάσουν ψηλά, πολλά μπορούν να αρχίσουν απ' την αρχή!
Αν θέλουμε μπορούμε να αλλάξουμε όλη μας την ζωή μονό με μια απόφαση μας...

Δε ξέρω τι με έπιασε αλλά σήμερα σας γράφω ο,τι πραγματικά νιώθω...

ΟΛΟΙ ΕΧΟΥΜΕ ΑΓΑΠΗ ΜΕΣΑ ΜΑΣ ΚΑΠΟΙΟΙ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΤΗΝ ΜΟΙΡΑΣΤΟΥΝ ΜΕ ΚΑΠΟΙΟΝ ΠΟΥ ΝΑ ΑΞΙΖΕΙ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ....!

Το video clip είναι όμορφο, γλυκό, τρυφερό...!
Μακάρι να ζήσουμε ΟΛΟΙ μας κάτι τέτοιο...!

Sorry για σήμερα..!

Τα λέμε πάλι αύριο...!

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

Followers

Δημοφιλείς αναρτήσεις