Παρασκευή, 23 Μαρτίου 2012

Sing/Song


 



Καλησπέρα σε όλους! Παρασκευουλα σήμερα!

..Και σας έχω.. :


ΣΤΟΙΧΟΙ:


Έχω αγαπήσει χωρίς να μ' αγαπήσουν
ξέρω κι εσύ πως μια απ' εκείνες ήσουν
που την καρδιά μου τελικά θα μου ραγίσει
κάνω πως ο Θεός λοιπόν θα σε φωτίσει

Ε και τι έγινε, που ήρθες κι εσύ για να κάψεις
ό,τι απέμεινε, κοντά σου ήξερα από την αρχή
τι θα μου ξημέρωνε, λοιπόν τώρα τι περιμένεις
άντε τέλειωνε, τέλειωνε, τέλειωνε, τέλειωνε

Έχω περάσει τόσα που δε θυμάμαι
γι' αυτό και πλέον τίποτα δε φοβάμαι
τι να μας πεις κι εσύ, μωρό μου, τώρα
κι άσε άλλη μια περαστική για εμένα μπόρα

Ε και τι έγινε, που ήρθες κι εσύ για να κάψεις
ό,τι απέμεινε, κοντά σου ήξερα από την αρχή
τι θα μου ξημέρωνε, λοιπόν τώρα τι περιμένεις
άντε τέλειωνε, τέλειωνε, τέλειωνε, τέλειωνε

ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ:

ΝΑΙ ΝΑΙ! Νίκος Οικονομόπουλου!
Ένα παιδί που ξεκίνησε σταθερά, με αργά βήματα και με την υπέροχη φωνή του να μας ταξιδεύει!
Ε και τι έγινε μας λέει ο αγαπημένος τραγουδιστής!
Μετά από τόσα που έχει περάσει -στο τραγούδι αναφέρομαι πάντα προειδοποιεί την κοπέλα -φίδι- αυτή η φόρα πως ξέρει τι θα συμβεί..

Πολύ δυναμικό τραγούδι, αλλά δυστυχώς δε μπορώ να πω το ίδιο και για το video clip...
Κάτι δε μ'αρέσει στον Νίκο στο video clip..
Τον θεωρώ λίγο ψυχρό, ενώ το τραγούδι είναι πολύ δυναμικό, το video clip δεν είναι τόσο καλό..
Δε πειράζει όμως, ο Νίκος μας να 'ναι καλά..!

Καλό Σαββατοκύριακο τα λέμε πάλι την Δευτέρα!

by...Panagiota

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

Followers

Δημοφιλείς αναρτήσεις