Παρασκευή, 16 Μαρτίου 2012

Sing/Song


Μια γλυκεία καλησπέρα σε όλους σας!
Παρασκευή σήμερα, η πιο τέλεια μέρα της εβδομάδας.!
Σήμερα επέλεξα ένα πανέμορφο τραγούδι με υπέροχους στοίχους και με ένα video clip που μας αγγίζει όλους..!

Πάμε να δούμε πιο είναι αυτό.



ΣΤΟΙΧΟΙ:

Αυτό που μου συμβαίνει
φοβάμαι τόσο να το πω
καρδιά μου πληγωμένη
ας είναι αλήθεια αυτό που ζω
Αγάπη να΄ναι αληθινή
αιτία να΄ναι κι αφορμή
σ΄αυτά τα μάτια που κοιτώ
τον έρωτα να βρω

Αν είσαι ένα αστέρι
που φως θα φέρει στην άδεια μου ζωή
ποτέ μη σβήσεις ποτέ να μη μ΄αφήσεις
ποτέ να μη χαθεί η αγάπη αυτή
Μα όνειρο αν είσαι τα φώτα σβήσε
στα όνειρα να ζω
μη ξημερώσει ποτέ να μη τελειώσει
μέσα μου μείνε να σ΄αγαπώ

Στο δρόμο το δικό μου
τα πάντα ήταν σκοτεινά
ποτέ τα όνειρά μου
δε θα΄χαν γίνει αληθινά
Μα τώρα είσαι εδώ εσύ
και έχω ξαναγεννηθεί
το τέλος κι η αρχή μου
ζωή μου είσαι εσύ


ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ:

Πραγματικά δεν έχω λόγια γι'αυτό το γλυκό τραγούδι του Νίκου Βέρτη..!
Είναι τόσο γλυκό, τόσο ερωτικό με την αθώα πλευρά του έρωτα..
Μας περιγράφει ο,τι νιώθουμε κάθε φορά που είμαστε ερωτευμένοι.!
Ουσιαστικά, μας μιλάει για τον άνθρωπο που έψαχνε τόσο καιρό και μετά από πολλές "μαχαιριές" τελικά κατάφερε να βρεί τον πραγματικό έρωτα..!
Πιστεύω πως είναι το πιο συγκινητικό τραγούδι για φέτος..!

Το video clip αντιπροσωπεύει την αγάπη σε όλες τις ηλικίες που περνάμε..
Απεικονίζει την αγάπη χωρίς εμπόδια και προβλήματα, με αλληλοσεβασμό και έναν μεγάλο έρωτα που τους ενώνει τόσα χρόνια..! Είναι στοργικό και γλυκό..!

Μακάρι να είναι όλα τόσο όμορφα από 'δω και πέρα για όλους μας..!

Να έχετε ένα υπέροχο βράδυ Παρασκευής ο,τι κι αν κάνετε!
Τα λέμε πάλι την Δευτέρα, φιλιά σε όλους..!


by...panagiota

3 σχόλια:

Lilaki είπε... at 16 Μαρτίου 2012 - 5:09 μ.μ.

ki gw ayto pisteyw...!!!!!

Ανώνυμος είπε... at 16 Μαρτίου 2012 - 5:11 μ.μ.

vertisssssss..agapwwwww

Ανώνυμος είπε... at 16 Μαρτίου 2012 - 7:57 μ.μ.

makari na htan o erwtas panta ki apo tous 2 to idio dynatos!!

Δημοσίευση σχολίου

 

Followers

Δημοφιλείς αναρτήσεις