Δευτέρα, 12 Μαρτίου 2012

Sing/Song


Καλησπέρα σας! Τι κάνετε, πως είστε?! Ελπίζω ΤΕΛΕΙΑ! :D

Μια βδομάδα ακόμα ξεκίνησε και μια ΝΕΑ στήλη στο blog μας εμφανίστηκε!
Το όνομα της είναι Sing/Song..!
Θα μου πείτε τι είναι αυτό, θα σας εξηγήσω αμέσως..!
Το Sing/Song θα περιέχει τραγούδια με τους στίχους τους και εγώ θα τους σχολιάζω!
Αν το τραγούδι που επέλεξα έχει και video clip θα σχολιάζω κι αυτό..!

Η στήλη θα εμφανίζετε κάθε Δεύτερα και Πέμπτη στις 21:00 το βράδυ και κάθε Παρασκεύη στις 17:00 το απόγευμα με διαφορετικά τραγούδια!

Φτάνει με την πολυλογία όμως! Πάμε να δούμε πιο τραγούδι έχουμε για σήμερα!


ΣΤΟΙΧΟΙ:

Μου λες πως δεν αισθάνεσαι
το ίδιο, σαν πρώτα
μου λες "συγγώμη", χαιρετάς
και κλείνεις την πόρτα
κι εγώ ένα ερείπιο σωστό
ένα μονάχα θα σου πω..

Έχει ο καιρός γυρίσματα
δυο όψεις έχουν όλα τα νομίσματα
δε θα 'μαι εγώ, θα 'ναι η ζωή
που θα ραγίσει την καρδιά σου σαν γυαλί
έτσι ακριβώς όπως μου το 'κανες κι εσύ

Μην κάνεις, σε παρακαλώ
πως δήθεν σε νοιάζει
έγινε τώρα το κακό
κι αυτό δεν τ' αλλάζει
έχω πνιγεί στο δάκρυ μου
μα, έννοια σου, αγάπη μου

Έχει ο καιρός γυρίσματα
δυο όψεις έχουν όλα τα νομίσματα
δε θα 'μαι εγώ, θα 'ναι η ζωή
που θα ραγίσει την καρδιά σου σαν γυαλί
έτσι ακριβώς όπως μου το 'κανες κι εσύ

ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ:

Βλέπουμε ξεκάθαρα πως οι στοίχοι του τραγουδιού της Δέσποινας -που αγαπάμε πολύ- είναι από μια πληγωμένη γυναίκα!
Βέβαια, μπορούμε να πούμε πως εκεί που λέει " Έχει ο καιρός γυρίσματα δυο όψεις έχουν όλα τα νομίσματα " αναφέρετε και στην κατάσταση του σήμερα -αν κάποιος θέλει να εμβαθύνει λίγο πιο πολύ-..

Όσο για το πρόσφατο video clip της (το οποίο βγήκε την ημέρα της γυναίκας, καθόλου τυχαίο λοιπόν) βλέπουμε διάφορες πληγωμένες γυναίκες, και η αιτία (?) Η ΣΧΕΣΗ ΤΟΥ!!

Προσωπικά εμένα το video clip με έκανε να ανατριχιάσω ολόκληρη!
Συγχαρητήρια λοιπόν Δεσποινάκι!

Έμεις τα λέμε πάλι την Πέμπτη στις 21:00!

Φιλία πολλά και να ζείτε την κάθε στιγμή πριν γίνει ανάμνηση...! ;)

4 σχόλια:

Anna είπε... at 12 Μαρτίου 2012 - 9:12 μ.μ.

Teleia h kainourgia stili! :) Mpravoo!

Ανώνυμος είπε... at 12 Μαρτίου 2012 - 9:27 μ.μ.

despoinara!!!!!girismata theiko!!!

Ανώνυμος είπε... at 12 Μαρτίου 2012 - 9:46 μ.μ.

ΕΙΝΑΙ ΘΕΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ ΚΑΙ Η ΑΠΟΛΥΤΗ ΕΛΛΗΝΙΔΑ ΣΤΑΡ <3

Ανώνυμος είπε... at 13 Μαρτίου 2012 - 11:12 π.μ.

Έχει ο καιρός γυρίσματα
δυο όψεις έχουν όλα τα νομίσματα
δε θα 'μαι εγώ, θα 'ναι η ζωή
που θα ραγίσει την καρδιά σου σαν γυαλί
έτσι ακριβώς όπως μου το 'κανες κι εσύ
stixara!!!!!

Δημοσίευση σχολίου

 

Followers

Δημοφιλείς αναρτήσεις