Τετάρτη, 18 Ιανουαρίου 2012

The A night...(nighters Blog Banner)



Καλησπέρα..


Είμαι χαρούμενος που κάθε Τέταρτη θα είμαστε μαζί.Μέσα από εδώ θα εκφράζουμε ανησυχίες και σκέψεις!
Σήμερα επέλεξα να μιλήσω για ένα θέμα,που έχει προβληματίσει πολύ εμένα και τους φίλους μου τελευταία,σχετικά με τα ''πρέπει'' της καθημερινότητας.


Ας πούμε,''πρέπει να κάνεις το τάδε για να είσαι αρεστός...'',''πρέπει να κάνεις εκείνο γιατί είσαι νέος και οι νέοι έτσι κάνουν...''


ΕΕ λοιπόν όχι μάγκες!ΔΕΝ υπάρχουν πρέπει σε τέτοια θέματα!Μέσα από τους σχολικούς και,κυρίως,τους πανεπιστημιακούς κύκλους παρατηρούμε το φαινόμενο της απόλυτης μαζοποίησης στην οποία οι νέοι οδηγούνται για να νιώθουν cool και φυσιολογικοί.


Για παράδειγμα,βγαίνουν και ξενυχτούν σε,δήθεν μουράτα και high class,μαγαζιά με ένταση καπνούς και μουσική στο τέρμα καταπιέζοντας πολλές φορές τον εαυτό και την προσωπικότητα τους μόνο και μόνο για να μην θεωρηθούν τα nerd της παρέας και για να νιώσουν πως ζουν σαν φυσιολογικοί νέοι καθώς η κυρίαρχη ιδεολογία,μέσα στην οποία μεγαλώνουμε και ανατρεφόμαστε,έχει πολύ συγκεκριμένα όρια περί του αποδεκτού και του normal.


Μιλώ βέβαια από εμπειρία καθώς κι εγώ(αλλά και οι φίλοι μου)έπεσα στη συγκεκριμένη ''λούπα'',να καταπιέσω δηλαδή των εαυτό μου με άτομα που εξαρχής δεν ταίριαζα,αλλά και να απομακρύνω ανθρώπους που ήταν αληθινοί φίλοι αλλά δεν ανταποκρίνονταν στα παραπάνω χαρακτηριστικά,που όμως εγώ με αυτούς ταιριάζω γιατί έχω τα ίδια ενδιαφέροντα και απόψεις αλλά και κοινές εμπειρίες.Ευτυχώς όμως την τελευταία στιγμή συνήλθα και έβαλα τα όρια μου!


Κατέληξα λοιπόν στο εξής συμπέρασμα!
''Το φυσιολογικό για τον κάθε άνθρωπο είναι αυτό που τον ευχαριστεί και που τον κάνει να νιώθει καλά και να είναι ο εαυτός του.Πότε μην πιεστείτε λοιπόν φίλοι μου κάνοντας κάτι που ΔΕΝ σας εκφράζει μόνο και μόνο στο φόβο ότι είστε ξενέρωτοι  και δεν ζείτε σαν νέοι.Πρέπει να ξέρετε ότι μεγαλώνοντας δεν θα είστε σε προνομιακή θέση έχοντας να θυμάστε ότι ζήσατε ''ξεσαλώνοντας'' ενώ δεν το επιθυμούσατε.Το ευτυχές θα είναι να θυμάστε πως δώσατε το χρόνο σας σε αυτούς που αγαπούσατε και κάνατε αυτά που σας άρεσαν και σας έκαναν να νιώθετε ευτυχισμένοι''


Τέλος για να μην περάσει κάποιος στο άλλο άκρο... όλα χρειάζονται αλλά με μέτρο!Το μέτρο όμως,όπως έλεγε και ο Αριστοτέλης,δεν είναι ένα για όλους,αλλά ο καθένας προσαρμόζει τη ''χρυσή τομή'' της ζωής του ανάλογα με το χαρακτήρα,τις απόψεις και τα ''θέλω'' του!


Αυτά για απόψε.Ελπίζω να μη σας κούρασα.Τα λέμε την άλλη εβδομάδα!

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

Followers

Δημοφιλείς αναρτήσεις