Πέμπτη, 13 Οκτωβρίου 2011

TOP STORIES



Καλησπέραα!!!!!Πέμπτη σήμερα,και οδεύουμε προς το τέλος και αυτής της εβδομάδας.Τα νέα είναι πολλά,και πάμε να τα δούμε...

Όσο έχω φωνή.....

Το πολυαναμενόμενο rockumentary που μας αποκαλύπτει τη ζωή της Άννας Βίσση, έκανε πρεμιέρα στον Alpha.
Η Άννα Βίσση καθισμένη στο σαλόνι του σπιτιού της παρακολουθεί μαζί μας την ιστορία της ζωή της "και ο Θεός βοηθός", είπε πατώντας το play στο dvd. Ένα ταξίδι πίσω στο χρόνο με πρωταγωνίστρια τη ζωή της διάσημης τραγουδίστριας.

Τα πρώτα χρόνια στην Κύπρο, οι γονείς, τα αδέρφια, το ψέμα που ξεκίνησε την καριέρα της, ο ερχομός στην Αθήνα, οι πρώτοι έρωτες, ο Νίκος, η Σοφία, το διαζύγιο.


Δείτε τα σημαντικότερα αποσπάσματα:




Βέβαια,όπως είναι λογικό,υπήρξαν και αντιδράσεις.Σε άλλους άρεσε πάρα πολύ αυτό,καθώς όπως υποστήριξαν,μπόρεσαν να γνωρίσουν καλύτερα την Άννα Βίσση.Μέσα σε αυτούς και η Ελεονώρα Μελέτη.Ωστόσο,υπήρξαν και κάποιοι άλλοι,όπως η Άντζελα Δημητρίου,που δήλωσαν ότι ήταν λάθος να γίνει κάτι τέτοιο.
Αν θέλετε τη γνώμη μου,μια τραγουδίστρια τέτοιου βεληνεκούς,όπως η Άννα Βίσση,δεν έχει την ανάγκη για τέτοιου είδους προγράμματα,τα οποία ξεγυμνώνουν την προσωπική ζωή του καθένα..

Η ίδια,απαντάει σε αυτό και δηλώνει ότι ρισκάρει περισσότερο να χάσει παρά να κερδίσει από την εκπομπή.

Κάθε άνθρωπος θέλει να λέει ιστορίες από τη ζωή του όταν ξέρει ότι υπάρχει ακροατήριο. Το έχει ανάγκη. Κι αυτή η εκπομπή είναι η ιστορία της δικής μου ζωής, όπως τρέχει αυτή τη στιγμή. Ούτε νιώθω ότι εκτίθεμαι - εφόσον γνωρίζω ότι η κάμερα γράφει απεναντί μου αλλά όποτε θέλω λέω¨stop¨,ούτε ότι ξεπουλάω την προωπική μου ζωή. Απλώς αφηγούμαι κόμματια της. Από τη στιγμή που όλοι έχουν μια εκδοχή του τι είναι η ΄Αννα Βίσση , πως ζει, πως περνάει, τι αισθάνεται, τι τρώει και τι την τρώει, και τη δημοσιεύουν αυτή την εκδοχή, γιατί να μη δημοσιεύσω κι εγώ τη δική μου για μένα, τώρα που τη ζω; Αν ένα ρεπορτάζ για τη ζωή μου πουλάει , γιατί να μην είμαι εγώ ή ιδία ο ρεπόρτερ στην τελική; Έχω κάθε δικαίωμα και το βρίσκω πολύ πιο funky, ευχάριστο και ψυχοθεραπευτικό, αν θες, από το να φτάσω 90 χρονών, να αγκαζάρω ένα δημοσιογράφο και να του υπαγορέψω μια βιογραφία με πικρίες από το παρελθόν


Την ώρα της προβολής του πρώτου επεισοδίου, η Άννα Βίσση βρισκόταν στο κατάμεστο από κόσμο DC club σε μια ειδική προβολή την οποία ακολούθησε τραγούδι live από την τραγουδίστρια. Μεταξύ άλλων, παραβρέθηκαν οι: Φώτης Σεργουλόπουλος, Κατερίνα Ζαρίφη, Νίκος Γκάνος, 48 ώρες, REC.

Και αν αναρωτιέστε πόση τηλεθέαση έκανε το rockumentary,να σας απαντήσω,ότι αν και το παρακολούθησε πολύς κόσμος,δεν κατάφερε να νικήσει τα τούρκικα σίριαλ,με αποτέλεσμα να τερματήσει τρίτο στην κατάταξη,στο σύνολο.Στο νενανικό κοινό όμως,άγγιξε την πρωτιά,με 25,3%.
Συγκεκριμένα:

Έρωτας και τιμωρία:24,9%
Πειρασμός:19,5%
Όσο έχω φωνή:17%

Η Άννα Βίσση στην Ελένη.

Χθες το μεσημέρι,με αφορμή την πρεμιέρα του rockumentary ''Όσο έχω φωνή'',η Άννα Βίσση βρέθηκε στην εκπομπή Ελένη,και έδωσε μια άκρως αποκαλυπτική συνέντευξη στην Ελένη Μενεγάκη.

Δείτε τα βίντεο:






Πέγκυ Ζήνα:Βγήκε χθες το μεσημέρι από το μαιευτήριο.




Χθες το μεσημέρι βγήκε από το μαιευτήριο Ρεα,όπου έφερε στην κόσμο την κορούλα της η Πέγκυ Ζήνα. Η γνωστή τραγουδίστρια χαρούμενη και ευδιάθετη έφυγε για το σπίτι της μαζί με την κόρη της και τον σύζυγό της Γιώργο Λύρα.Το ζευγάρι ήταν πολύ ενθουσιασμένο με την έλευση της μικρής που θα την ονομάσουν Ηλέκτρα και θα την βαφτίσει ο Ηλίας Ψινάκης. Η Πέγκυ δεν σταμάτησε να χαμογελά και να λέει πόσο ευλογημένη νιώθει που έγινε μητέρα. Η ίδια κρατούσε μια τεράστια ανθοδέσμη και είχε στο πλευρό της τον γυναικολόγο - μαιευτήρα της Τρύφωνα Λαϊνά.


Ωστόσο, η ίδια δεν αναφέρθηκε στον θάνατο του αγαπημένου της πατριού, που έφυγε από τη ζωή τη Δευτέρα και προσπάθησε να κρύψει τη λύπη της και να αφοσιωθεί στην κορούλα της. Βέβαια, σύμφωνα με πληροφορίες, η Πέγκυ στενοχωρήθηκε πολύ από αυτήν την απώλεια, αλλά έχει στο πλευρό της τον σύζυγό της που την στηρίζει. Σύμφωνα με πηγή, ο ίδιος ο Γιώργος Λύρας φαίνεται να είπε πως θα φανούν δυνατοί και “θα το ξεπεράσουν και αυτό”.
Τις μέρες που ήταν στο μαιευτήριο την επισκέφτηκαν συγγενείς και φίλοι.Ανάμεσά τους,ο νονός Ηλίας Ψινάκης,ο Δημήτρης Μητροπάνος και ο Λούκας Γιώρκας.





Παπαρίζου:Είμαι καλά!Δεν μου λείπει τίποτα από τη ζωή μου.




Λίγους μήνες μετά της ξαφνική της αναχώρηση για τη Σουηδία, η Έλενα επέστρεψε πιο ανανεωμένη από ποτέ και κάνει καινούργια σχέδια για την προσωπική και επαγγελματική της ζωή.

Η αλήθεια είναι ότι ξεκουράστηκα. Το χρειαζόμουν. Είμια πάρα πολύ καλά, είδα τους ανθρώπους που αγαπώ, έζησα πολλές ώρες με την οικογένειά μου, ευχαριστήθηκα πολύ όλες αυτές τις όμορφες στιγμές και τις χάρηκα ιδιαίτερα... Ήδη έχω φύγει δυο βδομάδες από τους δικούς μου και μου λένε στο τηλέφωνο ότι τους λείπω πολύ!”, αποκάλυψε η Έλενα Παπαρίζου στο περιοδικό “People”.
Παράλληλα, η γνωστή τραγουδίστρια αποκάλυψε πως είναι πολύ ήρεμη αυτήν την περίοδο και δεν της λείπει τίποτα: “Είμαι πάρα πολύ καλά! Αν κάτι μου λείψει, θα το ζητήσω και όποιος θέλει το προσφέρει, όποιος δεν θέλει δεν το προσφέρει
Ακόμη, η Έλενα δήλωσε πως αυτό που ονειρεύεται για τον εαυτό της είναι να είναι ευτυχισμένη. “Το όνειρό μου για το μέλλον είναι να συνεχίσω να είμαι ευτυχισμένη και να εξακολουθώ να είμαι καλά... Θα έλεγα πως είμαι χαρούμενη. Πάνω απ’ όλα έχω την υγεία μου και εύχομαι να είναι όλοι οι άνθρωποι καλά”, είπε.
Τέλος, για τα επόμενα επαγγελματικά της σχέδια παραδέχτηκε πως έχει δεχτεί πρόταση για την κριτική επιτροπή του Dancing on ice και μέσα στις επόμενες μέρες θα έχει αποφασίσει ποια θα είναι τα επόμενα επαγγελματικά της βήματα.

Πρωινό Ant1.

Έγινε χθες η παρουσίαση του Πρωινού,είδαμε όλη την ομάδα μαζί και από Δευτέρα θα τους δούμε και στην τηλεόραση.

Οι παρουσιαστές έκαναν κάποιες δηλώσεις,σήμερα..

Συγκεκριμένα:

Γιώργος Παπαδάκης:
Μιλώντας στο Star όταν ρωτήθηκε αν θέλει η εκπομπή να είναι πρώτη απάντησε:
«Βεβαίως θέλω. Να πετύχει, να πάει καλά, να έχει αποτελέσματα. Αυτή η ενιαία ζώνη αποτελεί μια καινούρια πρόταση. Και μοιραία αυτό αποτελεί και μια μορφή ανταγωνισμού. Γιατί εάν είσαι πρώτος, κάποιος άλλος θα είναι δεύτερος ή εάν εσύ είσαι δεύτερος, κάποιος άλλος θα είναι πρώτος.» Δείχνει μάλιστα αρκετά αισιόδοξος και πιστεύει πως ο κόσμος θα ανταποκριθεί.
Επιπλέον παραδέχτηκε πως κοιτάει τα νούμερα και αυτοί που λένε πως δεν τα κοιτάνε είναι αυτοί τα βλέπουν πρώτοι από όλους.









Χρήστος Φερεντίνος:
«Είμαι έτοιμος για την πρεμιέρα αλλά έχω άγχος. Θα προσπαθήσω να είμαι αυθόρμητος και ειλικρινής. Να είμαι συγκεντρωμένος για να μπορώ να είμαι όσο καλύτερος μπορώ» δήλωσε ο παρουσιαστής στο Made in Star. Όταν ρωτήθηκε αν έχει άγχος για το αν θα προσαρμοστεί στο πρωινό απάντησε με ειλικρίνεια «ναι». Πάντα όπως είπε έχει το άγχος της προσαρμογής και αυτό είναι κάτι εντελώς καινούριο.
Όσον αφορά τη σχέση του με τη Σίσσυ Χρηστίδου είπε πως είναι πλέον «παντρεμένοι» τηλεοπτικά και ότι τη συμπαθεί πάρα πολύ. Πιστεύει πως θα ταιριάξουν και θα βγει ένα ωραίο αποτέλεσμα.

Σίσσυ Χρηστίδου:
«Δεν χτύπησα καμιά πόρτα μόνη μου. Είχα μιλήσει με τον Alpha, είχαμε συμφωνήσει στα οικονομικά, είχα δεχτεί μείωση μισθού αλλά δεν ήξεραν σίγουρα αν θα συνεχιζόταν η εκπομπή» Η πρόταση από τον Ant1 ήρθε στις αρχές Σεπτεμβρίου και ενώ ακόμα ο Alpha δεν της είχε ξεκαθαρίσει αν η εκπομπή θα συνεχιστεί. «Όταν πια συναντήθηκα με τα στελέχη του Alpha και μου πρότειναν να συνεχίσω στην εκπομπή, εγώ είχα ήδη αποδεχτεί την πρόταση του Ant1» δηλώνει.
«Η αγωνία μας όλο το καλοκαίρι αφορούσε το αν θα έχω δουλειά, όχι σε ποια εκπομπή θα πρωτοπάω» αποκαλύπτει η παρουσιάστρια και ξεκαθαρίζει ότι της είναι πολύ δύσκολο να αλλάζει κανάλια και συνεργάτες αλλά η πρόταση του Ant1 ήταν πολύ δελεαστική. Τώρα εύχεται να πάνε όλα καλά και να αρέσει το αποτέλεσμα στον κόσμο.

Κατερίνα Ζαρίφη:
Το πρωινό είναι ουσιαστικά η ζώνη που έμαθα στην τηλεόραση. Είμαι πολύ χαρούμενη, γιατί πάω σε γνωστά εδάφη. Μπαίνω σε μια παρέα που γνωρίζω πολύ καλά. Έχω άλλη ασφάλεια. δηλώνει.
Όσον αφορά το ρόλο της στην εκπομπή λέει με χιούμορ «Είμαι όπως οι βοηθητικές ρόδες στο ποδήλατο. Βοηθητικές μεν, σημαντικές δε για να μην χάσεις τα δόντια σου! Οι άνθρωποι, όμως, που είναι μαέστροι στην ορχήστρα είναι ξεκάθαρα και πεντακάθαρα ο Χρήστος και η Σίσσυ».

Βανδή-Κοκκίνου-Καραφώτης:Αναχώρησαν για την Αμερική.

«Θύματα» των απεργιακών κινητοποιήσεων έπεσαν η Δέσποινα Βανδή, η Έλλη Κοκκίνου και ο Κώστας Καραφώτης!Οι τρεις τραγουδιστές ξύπνησαν πρωί πρωί για να ταξιδέψουν στον Καναδά, αφού έχουν προγραμματισμένη συναυλία! Εξαιτίας όμως των λευκών απεργιών της air France οι τρεις τραγουδιστές παρέμειναν στο αεροδρόμιο «Ελευθέριος Βενιζέλος» πάνω από μία ώρα.Τελικά αναχώρησαν για την Αμερική,με ενδιάμεσο σταθμό το Παρίσι...Οι συναυλίες τους ξεκινάνε αύριο,ενώ στη χώρα μας αναμένεται να επιστρέψουν στις 22 Οκτωβρίου.




Λάουρα Νάργες:Το σέξυ κορίτσι του Θέμου

Η συμπαθέστατη Ελληνογερμανίδα Λάουρα Νάργες,που την γνωρίσαμε από το So you think you can dance,στη συνέχεια την είδαμε στο Mad,αλλά και στην εκπομπή Escape,θα βρίσκεται στο πλευρό του Θέμου Αναστασιάδη.


Δέχτηκε προτάσεις από πολλές εκπομπές,αλλά τελικά την κέρδισε ο Θέμος Αναστασιάδης και το Όλα.
Για τον Θέμο Αναστασιάδη και τον Βαγγέλη Περρή δήλωσε:
Είναι τέλειοι και οι δύο πραγματικά! Έχουν πολύ χιούμορ και είναι σωστοί επαγγελματίες! Τα σπάνε! (γέλια) Το σημαντικότερο είναι ότι νιώθω ότι μ'έχει αγκαλιάσει κι αυτή η ομάδα κι αισθάνομαι πολύ ωραία! Πιστεύω πως έχω να μάθω πολλά από εκείνους!
Επίσης,είπε πως δεν έχει καθόλου άγχος,αλλά ίσως της έρθει το βράδυ πριν ξεκινήσουν..

Δείτε το τρέιλερ:




Αυτό ήταν και για σήμερα.Θα τα ξαναπούμε αύριο Παρασκευή.
Φιλιά!!

By Menia

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

Followers

Δημοφιλείς αναρτήσεις