Τρίτη, 11 Οκτωβρίου 2011

TOP STORIES



Καλησπέρααα!!!!Τρίτη σήμερα,μπαίνουμε σιγά σιγά στους ρυθμούς μας,και φυσικά δεν ξεχνάμε τη λατρεμένη showbiz...

Ας ξεκινήσουμε:

Πρώτο και με διαφορά το Πρωινό mou..

Τι τηλεθέαση είχε το «Πρωινό Mou» στην πρεμιέρα;Η πρωινή ψυχαγωγική εκπομπή του MEGA τερμάτισε πρώτη και με διαφορά -όπως ήταν αναμενόμενο- την χθεσινή ημέρα. Με το "Πρωινό ΑΝΤ1" να λείπει από την μάχη, τα πράγματα ήταν εύκολα για την Φαίη Σκορδά και τον Γιώργο Λιάγκα, με τη ΝΕΤ, το ALTER και το ΣΚΑΙ να αποδεικνύονται εύκολοι αντίπαλοι.

33,8% ήταν ο γενικός μέσος όρος τηλεθέασης του "Πρωινού mou" και ακολούθησαν: "ΣΚΑΙ Τώρα" με 13,7%, "Εδώ και Τώρα" με 13,5% και "Συμβαίνει Τώρα" με 9,4%. Στο νεανικό κοινό το "Πρωινό mou" κινήθηκε ακόμα υψηλότερα φτάνοντας ακόμα και στο 43,3%!

Δείτε αναλυτικά την τηλεθέαση:


Ξεκίνησαν τα γυρίσματα του Fabulous...

Να μεταμορφώσει τους άνδρες που επιθυμούν να αλλάξουν εμφάνιση και τρόπο ζωής αναλαμβάνει φέτος η Fabulous ομάδα. Ηλίας Ψινάκης, Τρύφωνας Σαμαράς και Λάκης Γαβαλάς κλέβουν τις εντυπώσεις με τις ατάκες τους κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων.

Η κάμερα του Star τους εντόπισε και ιδού:





Και τώραα....Nonora's Time!!!

Μου έλειψε το κορίτσι μου,αλλά σήμερα θα το τιμήσω!!!

Θα ξεκινήσω από τη σημερινή της εκπομπή,στην οποία εξέφρασε την επιθυμία να γίνει....παράνυμφος!!!!Ναι!!Ναι!!!(Αφού δεν το βλέπει να γίνεται νυφούλα,ας γίνει παράνυμφος!!!)

Συγκεκριμένα:
Τις τελευταίες μέρες, κατά τη διάρκεια της «Πρωινής Μελέτης», παρουσιάζονται στην εκπομπή ενότητες με χρηστικά θέματα, λόγω οικονομικής κρίσης.

Το πρωί της Τρίτης, σειρά είχε η προβολή ενός site μέσω του οποίου οι γυναίκες που θέλουν να ανέβουν σύντομα τα σκαλιά της εκκλησίας, μπορούν να αγοράσουν νυφικά σε πολύ χαμηλές τιμές. Μάλιστα, οι ενδιαφερόμενες εκτός από τα νυφικά, μπορούν να αγοράσουν φορέματα για την κουμπάρα ή τα παρανυφάκια, οπότε η Ελεονώρα Μελέτη,εξέφρασε την επιθυμία να ντυθεί παρανυφάκι:

«Αχ! Θέλω να ντυθώ παρανυφάκι στο γάμο της Τζωρτζέλας» είπε γελώντας η 33χρονη οικοδέσποινα της εκπομπής, για να πάρει την απάντηση της συνεργάτιδάς της: «Είναι τόσο γλυκό!».


Και προχωράω στο twitter,και συγκεκριμένα στα tweets της Νονόρας,σχετικά με αυτό που είπε ο Βενιζέλος,ότι γυρνάμε στο 2004..

Αποκαλώντας τον υπουργό Μπένι,το κορίτσι μου έγραψε τα εξής:

  • Βενιζελος: πισω στο 2004: δουλευω στο αλτερ. Κανω βιντεο για την εκπομπη της μαριας σινιορη,ειμαι καστανη,κ δινω κατατακτηριες ψυχολογιας.

  • Επισης το 2004 ειχα πτυχιο, μεταπτυχιακο, επαρκεια σε 4 ξενες γλωσσες κ επαιρνα 680 ευρω μεικτα, μπενι...κ διδασκα γαλλικα για εξτρα...

  • Επισης μπενι, το 04 δεν ειχα ακομα διοριστει! Τρια χρονια αναμονη. Βεβαια θα ειχα αποφοιτησει νωριτερα αν δεν εχανα 6αμηνο απο καταληψεις.

  • Γιατι τελικα μπενι, εκει που θελω να καταληξω ειναι οτι στο μπουρδελο αυτο καποια πραγματα δεν αλλαζουν ποτε!

  • Τελος μπενι, σημερα, το πτυχιο αχρηστο γιατι ειμαι πρωινατζου, μιλαω τελεια "γαλλικα",δεν διοριστηκα ποτε, σου μιλαω κ με γραφεις και....

  • Μηπως τελικα γυρισουμε στο... 03;;τα παμε καλυτερα μ αυτον τον αριθμο! Καθε μερα αυτα παιρνουμε! Μπενι, σκεψου το!

  • Εδω μπενι, ειναι το 2004.. Καπου διασκεδαζω πινοντας pina collada. Σημερα το ποτο αυτο λεγεται: πεινα κωλαρα.

jv0y.jpg


  • Εδω μπενι, ποζαρω διπλα σε μια κουφαλα, στη βυζιτσα! Ειναι η μονη κουφαλα που εχω φωτο. Εσεις ολοι, μου ξεφυγατε.


ksefg.jpg

  • Τελος μπενι, αν οντως παμε για κουρεμα στο χρεος, προτεινω τον hair stylist πανο καλλιτση. Εκανε το κοντο μου μοδα.

Το κορίτσι μου είχε οίστρο χθες το βράδυ!!!!Να 'σαι καλά Νονόρα μου!!!!

Παπαρίζου:Η απάντησή της για το Dancing on Ice..

Στην κάμερα της εκπομπής «Πρωινό Mou» μίλησε η Έλενα Παπαρίζου κατά τη διάρκεια της παρουσίασης -το βράδυ της Δευτέρας- του καινούριου CD της Νάνας Μούσχουρη με τίτλο «Τραγούδια από τα ελληνικά νησιά», όπου συμμετέχει και η ίδια η 29χρονη τραγουδίστρια.

Η Ελληνίδα ποπ σταρ αναφέρθηκε στο χρονικό διάστημα που πέρασε μετά τον χωρισμό της από τον Τόνι Μαυρίδη, στη δεύτερη πατρίδα της, τη Σουηδία: «Ήμουν τέσσερις μήνες στην Σουηδία και η αλήθεια είναι ότι όταν έφευγα δεν ήθελα να φύγω. Έλεγα τώρα πού πάω; Πάω διακοπές; Εγώ δεν έχω μάθει να κάνω διακοπές. Έχω μάθει ότι πάντα δουλεύω. Το πολύ-πολύ να έχω πάρει άδεια δυο εβδομάδες στη ζωή μου. Πρέπει να πω πως ήταν ο πιο σημαντικός χρόνος που έχω δώσει ποτέ στον εαυτό μου» είπε και πρόσθεσε: «Και το πιο σημαντικό δεν είναι ότι πήγα διακοπές για μπάνια. Έδωσα πολύ χρόνο στην οικογένειά μου, έκανα καθημερινά παρέα με τα ανίψια και τα αδέρφια μου μετά από πολλά χρόνια».

Η ίδια μίλησε και για την πρόταση που έχει δεχτεί από τον Γιάννη Λάτσιο για να συμμετέχει ως κριτής στο Dancing on Ice: «Επειδή έχω ανοίξει πολλές συζητήσεις, δεν είμαι ακόμα έτοιμη να απαντήσω γιʼ αυτό. Μου αρέσει πολύ αυτή η ιδέα, το σκέφτομαι πολύ θετικά. Απλά θέλω να δω αν ο χρόνος το επιτρέπει, με όλα αυτά που έχω σκεφτεί να κάνω».


Παντρευτηκε η Αλεξάνδρα Παλαιολόγου..

Στην Βάρκιζα παντρεύτηκε χθες η Αλεξάνδρα Παλαιολόγoυ με τον επιχειρηματία Βαγγέλη Μητρογιάννη....Κουμπάρος τους ήταν ο Γιώργος Μαζωνάκης , που είναι πολύ καλός φίλος του ζευγαριού....

Δείτε το βίντεο:






Επιστρέφει ο Λάκης....

O Λάκης Λαζόπουλος, ο μεγάλος πρωταγωνιστής του prime time, έρχεται για μία ακόμη σεζόν, στην παρέα μας για να μας καθηλώσει με τη διεισδυτική του ματιά, τα εύστοχα σχόλιά του και το ανατρεπτικό, καυστικό χιούμορ του. Γέλιο, δάκρυ, συγκίνηση, πίκρα, αλήθειες, ένταση, πάθος, τραγούδι, χαρά, στο πιο πολύχρωμο Τσαντίρι.



'Έλλειμμα και τιμωρία" ο τίτλος της πρώτης εκπομπής της χρονιάς και ο Λάκης είναι έτοιμος για όλα!


Αυτό ήταν και για σήμερα.Εμείς θα τα ξαναπούμε αύριο!!!
Φιλιά!!
By Menia

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

Followers

Δημοφιλείς αναρτήσεις