Πέμπτη, 27 Οκτωβρίου 2011

MORNING UPDATE


Καλημέρα σας.

Πέμπτη σήμερα και είναι το τελευταίο ''MORNING UPDATE'' της εβδομάδας καθώς αύριο είναι εθνική επέτειος και ξεκουραζόμαστε.
Προς το παρόν όμως πάμε με χαμόγελο,και με μια κούπα καφέ απαραιτήτως,να δούμε τα τελευταία νέα.






ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
{*}Ο Johnny Depp, ένας από τους μεγαλύτερους και πιο ακριβοπληρωμένους εν ζωή ηθοποιούς, έχει ανακαλύψει το νόημα της ζωής. Ποιο είναι αυτό; τα παιδιά του!

Μιλώντας στο περιοδικό «ΟΚ», ο 48χρονος ηθοποιός αποκάλυψε πως τα πάντα για εκείνον είναι η οικογένεια του: «είναι όλος ο κόσμος μου. Μου αρέσει πολύ να δουλεύω και να μπορώ να πηγαίνω κάθε βράδυ στο σπίτι, κοντά τους».

Για τον Depp, αυτό που τελικά μετράει είναι «το να έχεις μια ευτυχισμένη οικογένεια. Για παράδειγμα, το να πηγαίνω τα παιδιά μου στο σχολείο είναι μία από τις μεγαλύτερες απολαύσεις μου ως πατέρας»
Κοιτώντας τα μάτια των παιδιών του, προσπαθεί πολλές φορές να ξαναβρεί την χαμένη του αθωότητα: «μερικές φορές προσπαθώ ν΄ανακτήσω αυτό το συναίσθημα παίζοντας μαζί τους, κοιτώντας τη χαρά στα μάτια τους, και μου έρχεται να κλάψω».

Ποιο είναι όμως το «κλειδί» ώστε να διατηρήσει τη δική του χαμένη παιδικότητα; «πρόκειται μάλλον για άγνοια. Πρέπει να είμαι λίγο χαζός, δεν ξέρω», λέει αυτοσαρκαζόμενος.

Καταλήγει ωστόσο πως η «λύση» είναι «να βρίσκεσαι μαζί με τα παιδιά σου, να τα βλέπεις να βιώνουν πράγματα για πρώτη φορά, αναπτύσσοντας τη φαντασία του και αφήνοντας την εξυπνάδα τους ν΄ανθίσει».
Αυτό τουλάχιστον κάνει εκείνος: «μπορώ να περάσω μια ολόκληρη μέρα παρατηρώντας τα παιδιά μου να παίζουν, ή να κάνω ηλιοθεραπεία στην παραλία. Σημασία έχει να μην ανησυχώ για τίποτα και για κανέναν».

Παρόλο που παλαιότερα γκρίνιαζε με μικροπράγματα, «από τη στιγμή που κράτησα το πρώτο μου παιδί στα χέρια, κατάλαβα πόσο ανόητος υπήρξα. Η μεγαλύτερη αποκάλυψη της ζωής μου ήταν τα παιδιά μου».


{*}Σε... ατύχημα αποδίδει τον θάνατο της Amy Winehouse ιατροδικαστής, τονίζοντας πως η τραγουδίστρια είχε στο αίμα της 5 φορές περισσότερο αλκοόλ απ’ ότι προβλέπει το όριο για τους οδηγούς!

Σύμφωνα με την Suzanne Greenaway, η 27χρονη σταρ «έφυγε» τον περασμένο Ιούνιο έχοντας καταναλώσει μεγάλη ποσότητα αλκοόλ και παρά το ότι γνώριζε τις συνέπειες που θα είχε αυτό.
 
Την ίδια γνώμη διατύπωσε και η παθολόγος Suhail Baithun, στο πλαίσιο της έρευνας για τον θάνατο της Winehouse. Μάλιστα, επικαλέστηκε το ιδιαίτερα υψηλό ποσοστό αλκοόλ που εντοπίστηκε στο αίμα και τα ούρα της τραγουδίστριας.

Θυμίζουμε πως η αυτοψία που έχει δει το φως της δημοσιότητας αναφέρει πως η Winehouse ήταν«καθαρή» από ναρκωτικά την ημέρα του θανάτου της.



ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
{*}Την εκτίμηση ότι το EFSF πρέπει να αυξηθεί «σε ένα επίπεδο πάνω από τα 1.000 δισ. ευρώ» εξέφρασε ο πρωθυπουργός του Βελγίου Ιβ Λετέρμ.

Επίσης, κατά την άφιξη του στη Σύνοδο Κορυφής στις Βρυξέλλες, ο πρωθυπουργός του Βελγίου εκτίμησε ότι η εξεύρεση λύσης το βράδυ της Τετάρτης, «πριν το άνοιγμα των αγορών» της επόμενης ημέρας,  είναι απαραίτητη.
Ο Ολλανδός πρωθυπουργός Μαρκ Ρούτε, από την πλευρά του, έκανε λόγο για ανάγκη δύναμης πυρός του EFSF τόσο ισχυρή όσο ένα… μπαζούκα!

Σύμφωνα, πάντως, με έναν αξιωματούχο που πρόσκειται στις διαπραγματεύσεις, δεν θα υπάρξουν πάντως αριθμητικά στοιχεία που θα δείχνουν ποιος θα είναι ο πολλαπλασιασμός της ισχύος του ΕΤΧΣ μετά τη σύνοδο κορυφής της ζώνης του ευρώ.


{*}Την κατανόηση των υπαλλήλων του ΠΑΣΟΚ ζητά ο γενικός γραμματέας του κόμματος, Ροβέρτος Σπυρόπουλος, επειδή η μισθοδοσία του Οκτωβρίου θα καθυστερήσει τουλάχιστον 15 μέρες.

Μάλιστα στο smsπου απέστειλε στους εργαζόμενους στο ΠΑΣΟΚ, ο κ. Σπυρόπουλος τονίζει ότι αιτία είναι η καθυστέρηση της κρατικής χορήγησης.
 
«Σας ενημερώνουμε ότι οι αποδοχές μηνός Οκτωβρίου θα καταβληθούν έως τις 15 Νοεμβρίου 2011, λόγω 
καθυστέρησης χορήγησης της Γ' δόσης της κρατικής χρηματοδότησης. Ευχαριστούμε για την κατανόηση», αναφέρεται χαρακτηριστικά στο γραπτό μήνυμα που υπογράφει ο Γενικός Γραμματέας του ΠΑΣΟΚ, Ροβέρτος Σπυρόπουλος.


LIFESTYLE
{*}Του… παγοπέδιλου γίνεται στο Dancing on ice με υποψηφίους και κριτική επιτροπή να διασταυρώνουν όχι τα ξίφη τους, αλλά τα παγοπέδιλά τους, προκειμένου να αποσπάσουν το θετικό σχόλιο της κριτικής επιτροπής.

Ο πρώτος που δείχνει να έχει εξαντληθεί από τις πρόβες και τις απαιτήσεις του σόου είναι ο Βασίλειος Κωστέτσος, ο οποίος μέσω twitter αποκάλυψε ότι σκέφτεται να την… κάνει. «Αυτό το πράγμα δεν είναι απλώς χορός, είναι πρωταθλητισμός και μάλιστα πράγμα που πρέπει να το φέρεις σε πέρας μέσα σε έναν μήνα. Πρέπει μέσα σε έναν μήνα να γίνεις πρωταθλητής, εάν θέλεις να χορέψεις εκεί πάνω», δήλωσε ο σχεδιαστής, που δεν έκρυψε τους φόβους και τις ανησυχίες του για το εάν θα καταφέρει να ανταπεξέλθει. Πάντως, οι συνυποψήφιοί του το βλέπουν πιο ψύχραιμα.

«Ο Βασίλειος, επειδή κάνουμε πολύ συχνά πρόβες μαζί, έχω καταλάβει ότι είναι γκρινιάρης, με την καλή έννοια», δήλωσε η Σταματίνα Τσιμτσιλή, ενώ η Χριστίνα Παππά δήλωσε ότι κατά διαστήματα, όλους τους υποψηφίους τους πιάνει το αίσθημα της διαφυγής, αλλά αυτό είναι φυσιολογικό.   
 
Η κριτική επιτροπή τι λέει για όλα αυτά; «Εγώ πιστεύω ότι θα μιλήσω περισσότερο για το συναίσθημα. Γιατί σε ό,τι αφορά καθαρά τεχνικά ζητήματα, υπεύθυνος είναι ο κος Κωστάλας»,ανέφερε στην παρουσίαση του προγράμματος του Ant1 η Ελενα Παπαρίζου.

«Πρέπει να είμαστε πολύ χαρούμενοι και πολύ τίμιοι με τους… αγωνιστές και τους διαγωνιζόμενους», ανέφερε ο Πέτρος Κωστόπουλος, ο οποίος προετοιμάζεται ψυχολογικά για την τηλεοπτική του συνάντηση με την σύζυγό του. 

 «Δεν ξέρω πώς θα είμαι στην παρουσίαση. Θα δούμε. Η νεκροψία θα δείξει», ήταν η απάντηση της Τζένης Μπαλατσινού.  


{*}Σαραντάρια χτύπησε για ακόμα μια Τρίτη ο Λάκης Λαζόπουλος με το «Αλ Τσαντίρι» του. Η εκπομπή παρά τον ανταγωνισμό, σημείωσε 39,8% στο σύνολο και 44,5% στα νεανικά κοινά.

Την ίδια ώρα απέναντι (από τις 21:26 έως τις 22:10) έπαιζε το πολύ επιτυχημένο σίριαλ η «Ζωή της Άλλης», που χτύπησε 26% στο σύνολο και 21,9% στα κοινά 15-44, καταλαμβάνοντας ένα μεγάλο μερίδιο τηλεθέασης.
Στα ίδια περίπου ποσοστά κινήθηκε και το τουρκικό σίριαλ «Έρωτας και Τιμωρία», (από τις 22:10 περίπου έως τις 23:00) που έκανε 19,7% στο σύνολο και 18,4% στα νεανικά κοινά.


{*}Μια έκπληξη περίμενε σήμερα στο πλατό του «Πρωινό mou» τον εορτάζοντα Δημήτρη Ουγγαρέζο.

Ο νεαρός παρουσιαστής, έμεινε στήλη άλατος όταν κάποια στιγμή βγήκε στο τηλέφωνο μιαμεγαλύτερης ηλικίας θαυμάστρια του, η οποία δήλωσε πως τον θέλει πολύ και πως είναι… cougar, γι΄αυτό και έχει μια προτίμηση στους μικρότερους.

«Χρόνια πολλά Δημήτρη μου αγόρι μου! Η Βέτα είμαι! Τόσες φορές έχω πάρει στο τηλεφωνικό κέντρο. Σου έχω στείλει μηνύματα, σου έχω στείλει και κρέπες», ήταν τα πρώτα της λόγια.

Όταν ο Ουγγαρέζος της απάντησε μιλώντας στον πληθυντικό, του είπε: «Αχ μην μου μιλάς στον πληθυντικό σε παρακαλώ. Δεν έχουμε τόσο μεγάλη διαφορά. Τι όμορφος που είσαι Χριστέ μου! Δώσε μου την διεύθυνση να στις στείλω στο σπίτι. Μπορώ να στις φέρω και εγώ όποτε θες».
Και συνέχισε λέγοντας του: «Θα σε ακολουθήσω στο Twitter. Σήμερα έκανα λογαριασμό. Είμαι η B for Βέτα. Ναι αγόρι μου, ναι καστανάκι μου, τι παιδί είσαι εσύ. Θα με κάνεις follow; Μου έχουν πει ότι σ΄αρέσουν οι cougars γι΄αυτό πήρα το θάρρος. Είσαι μόνος σου ή σε σχέση αυτή την περίοδο;»
«Είμαι καλά», της απάντησε ο νεαρός παρουσιαστής, που αν δεν του έλεγαν οι Σκορδολιαγκαίοι πως πίσω από το τηλέφωνο «κρύβεται» η Μαρία Μπακοδήμου, ακόμα θα το έψαχνε!

Ωστόσο το καλύτερο της το φύλαξε το τέλος, κάνοντας της ένα κομπλιμέντο άκρως… ακατάλληλο:

«Μαρία; εσύ δεν είσαι cougar, είσαι MILF».



Αυτά για σήμερα.Το ''MORNING UPDATE'' θα είναι ξανά κοντά σας τη Δευτέρα με νέα και ειδήσεις σε όλους τους τομείς!
Να έχετε ένα ξεκούραστο τριήμερο.

By Andreas


0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

Followers

Δημοφιλείς αναρτήσεις