Πέμπτη, 27 Οκτωβρίου 2011

TOP STORIES



Καλησπέραα!!!Πέμπτη σήμερα,πάει και αυτή η εβδομάδα και έρχεται ένα υπέροχο τριήμερο...

Πάμε όμως να δούμε τα νέα!!!!

Ο Γιώργος Καπουτζίδης και η εκπομπή μαγειρικής.

Πρεμιέρα κάνει το Σάββατο ο Γιώργος Καπουτζίδης με τον σεφ Αλέξανδρο Παπανδρέου.
Οι δυο τους θα κάνουν μία μίνι εβδομαδιαία εκπομπή μαγειρικής στο MEGA τα απογεύματα του Σαββάτου και της Κυριακής. Το τρέιλερ της εκπομπής έχει ήδη κυκλοφορήσει.

Οι δυο τους αρχικά με μυστηριώδες ύφος και βλέμμα ζεν πρεμιέ εμφανίζονται με γραφικά των '80s να κάνουν άριστη χρήση των ...κουζινικών τους σκευών.

Φυσικά για το τρέιλερ της εκπομπής "Παρέα στην κουζίνα" χρησιμοποιήθηκε η μουσική αλλά και τα γραφικά της θρυλικής σειράς "Δυναστεία".

Δείτε το τρέιλερ:










Ο σχολιασμός της Μενεγάκη για το... "Κωνσταντίνου και Ελένης"

Χθες το μεσημέρι ήταν καλεσμένη στην Ελένη Μενεγάκη η Ελένη Ράντου.Συζήτησαν πάρα πολλά,και κάποια στιγμή η κουβέντα ήρθε στην επιτυχία που σημειώνει εδώ και χρόνια το Κωνσταντίνου και Ελένης,υπολογίσιμος αντίπαλος της Ελένης Μενεγάκη,με αφορμή την ''διπλή εμφάνιση''της Ελένης Ράντου,καθώς εκείνη την ώρα βρισκόταν στον αέρα η σειρά.
pic.twitter.com/ZXL8YsSV
"Να σου πω κάτι; Διπλοεμφανίζεσαι τώρα είναι τρεις παρά, σε λίγο βγαίνεις και στον ΑΝΤ1! Ρε τι γίνεται με αυτή την σειρά ρε παιδιά; Βρέξει χιονίσει, ό,τι και να γίνει, στανταράκι στο 15-44 κάτω από 22% δεν πέφτει!" είπε η Ελένη στην καλεσμένη της Ελένη Ράντου.
 Πάντως τα ποσοστά της τηλεθεάσης της σειράς πάντως τα γνώριζε καλά...


Η απάντηση του Χολίδη για τον καβγά του με την Δούκισσα.

Δημοσίευμα θέλει τον Χρήστο Χολίδη και τη Δούκισσα Νομικού να καβγάδισαν έντονα έπειτα από νυχτερινή τους έξοδο. Ο τραγουδιστής μίλησε στο star και έδωσε την δική του απάντηση.

Δείτε το video:




Λάμπης Λιβιεράτος:"To STAR δεν κάνει σωστή δημοσιογραφία"

Χείμαρρος ο Λάμπης Λιβιεράτος, όταν κλήθηκε να μιλήσει για το θέμα Βίσση, για τα προσωπικά του και όταν έφτασε το θέμα σε δημοσιογράφους,τους κατακεραύνωσε  καθώς παραποιούν αυτά που λέει.


Δείτε το βίντεο:


Αιμίλιος Λιάτσος

Γιατί έφυγε από το Star;



Έπειτα από αμέτρητες αναρτήσεις σε sites και blogs, καθώς και δημοσιεύματα σε εφημερίδες που ασχολήθηκαν με το «ξαφνικό διαζύγιο»του με το κανάλι του Star, ο ίδιος ξεκαθαρίζει αποκλειστικά στο People όλα όσα αναλύθηκαν «ερήμην» του.

Διαβάστε τη συνέντευξη

Γιατί σταμάτησε η συνεργασία σας με το Star έπειτα από οκτώ χρόνια;
Θα σου μιλήσω με απόλυτη ειλικρίνεια: εγώ έχω και μια παράλληλη δραστηριότητα, την εφημερίδα μου Παρασκευή+13, η οποία φέτος μπαίνει στον όγδοο χρόνο έκδοσής της και αυτό είναι τεράστια επιτυχία για τους χαλεπούς καιρούς που διανύουμε. Ωστόσο, δεν σου κρύβω ότι τα τελευταία δύο τρία χρόνια είχα τεράστιο συνειδησιακό πρόβλημα με τις δύο ιδιότητές μου. Δηλαδή, ήμουν το πρόσωπο που εκφωνούσε το κεντρικό δελτίο ειδήσεων ενός σταθμού –και αυτό σημαίνει ότιέπρεπε να ήμουν πολύ προσεκτικός στο δημόσιο βίο μου, να μην προκαλώ με τις δηλώσεις μου, γιατί εκφράζω ένα ολόκληρο κανάλι– και, από την άλλη, έπρεπε να υπηρετήσω άψογα το ρόλο μου στην εφημερίδα. Λαμβάνοντας, λοιπόν, όλα αυτά υπόψη, αλλά και το ότι οι πολιτικές εξελίξεις τρέχουν και το κλίμα είναι ιδιαίτερα δύσκολο για την Ελλάδα, είχα αποφασίσει μέσα μου και το συζήτησα με τα στελέχη του καναλιού πως φέτος θα ήταν η τελευταία μου χρονιά στο κεντρικό δελτίο του Star – παρόλο που είχα συμβόλαιο μέχρι το τέλος του 2012.

Εσείς, δηλαδή, προτείνατε τη διακοπή της συνεργασίας με το Star;;
Ναι, εγώ. Έχοντας κατασταλάξει πια ότι τα επόμενα χρόνια θα ασχοληθώ σοβαρά με τη δική μου εταιρία και επειδή το συμβόλαιό μου έληγε σε ενάμιση χρόνο, αποφάσισα να προτείνω ο ίδιος να διακόψουμε τη συνεργασία μας.



Αυτά ήταν τα νέα μας!!!!Θα τα ξαναπούμε από Δευτέρα!Καλό τριήμερο!!!

By Menia







0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

Followers

Δημοφιλείς αναρτήσεις