Σάββατο, 24 Σεπτεμβρίου 2011

The "M" file


Δεν έχω όρεξη σήμερα … ξύπνησα με νεύρα και έναν περίεργο πονοκέφαλο λες και όλο το βράδυ χτύπαγα το κεφάλι μου στον τοίχο. Ίσως επειδή δεν κοιμήθηκα καλά, ίσως επειδή ξύπναγα κάθε τρείς και λίγο από τους εφιάλτες. Δεν ξέρω… Θα ήθελα να έβρεχε σήμερα, δεν έχω όρεξη για μια ακόμα μέρα για ήλιο, δεν έχω όρεξη να διαβάσω μία ακόμα αηδία για το σχολείο, δεν έχω όρεξη ούτε καν να ζωγραφίσω! Μπορώ να μην κάνω τίποτα? Σαφώς και ΔΕΝ γίνεται. Όλα και όλοι γύρω σου σε πνίγουν τόσο πολύ που δεν σου αφήνουν ούτε την επιλογή να ΨΟΦΗΣΕΙΣ χωρίς να δώσεις αναφορά! Και όταν θες να δώσεις για να κάνεις την παρουσία σου αισθητή κανείς δεν σε ακούει. Όχι τίποτα τρομερό … το πιο απλό, την γνώμη σου να πεις χωρίς να επαναλάβεις 10 φορές την ίδια πρόταση μέχρι να σε ακούσει κάποιος – και αν σε ακούσει.

Δεν έχω όρεξη σήμερα… από την ώρα που ξύπνησα ακούω ξανά και ξανά αυτό το μεθυσμένο κομμάτι που τραγουδάει ο τύπος με την απελπισμένη και ακόμα πιο μεθυσμένη φωνή. Για κάποιο λόγο αυτό το τραγούδι είναι σαν να μιλάει μέσα μου. Και ναι… είναι τρομακτικό και συνάμα παράδοξο να νιώθεις τόσο κοντά σου κάποιον που δεν ξέρεις και δεν σε ξέρει καν και παρόλα αυτά με 10 στιχάκια να σου εξομολογείται τόσα όσα άλλοι που γνωρίζεις χρόνια δεν το έχουν καταφέρει… πως είναι δυνατόν να νιώθω την ζάλη ενός μεθυσμένου? Δεν γίνονται αυτά … ίσως αυτό είναι που ονομάζουμε ταλέντο …κάποιος που δεν σε γνωρίζει να μιλάει μέσα από σένα – για σένα.
.
.
.
Νυστάζω. Δεν μπορώ να κοιμηθώ όμως, και ξανασκέφτομαι τα λόγια του τραγουδιού …I’m freezing and losing my way I don’t need another map of your head

Είδες? Δεν χρειάστηκαν ούτε καν οι υπόλοιποι 10 στίχοι … μια φράση τα είπε όλα και με το παραπάνω. I don’t need another map of your head.

Σταμάτα να μιλάς … σταμάτα να αναπαράγεις ξανά και ξανά τα ίδια πράγματα χωρίς να ξέρεις γιατί τα λες, απλά για να πεις κάτι. Μην μου λες τι να κάνω, …ξέρω πώς να το κάνω χωρίς τους άσκοπους υπαινιγμούς σου. … ίσως δεν είμαι καλή σε αυτό που μου ζητάς να κάνω με το ζόρι, είμαι όμως σε κάτι άλλο που εσύ δεν μπορείς να κάνεις. Ναι… προφανώς αυτό να είναι ένα, ίσως άλλες φορές να νιώθεις περήφανος γι’ αυτό το ΕΝΑ άλλες πάλι να φτάνεις στο σημείο να μην του δίνεις την αξία που πρέπει να έχει γιατί πολύ απλά δεν νοιάζονται και πολλοί να το δουν. Ίσως αν ήμουν καλή στα Αρχαία ή έλυνα με ευκολία μαθηματικές εξισώσεις αυτός ο κάποιος που θέλεις απελπισμένα να σου ρίξει έστω μια ματιά θα το έκανε. Αλλά εσύ ξέρεις να κάνεις μόνο ένα πράγμα καλά … και προφανώς δεν είναι στις προτιμήσεις του. Και η πικρή αλήθεια είναι πως δεν είμαι μόνο εγώ αλλά τόσοι άλλοι – ίσως μπορεί και εσύ – που χωρίς να το θέλεις ανησυχείς για την γνώμη κάποιων ή ακόμα χειρότερα κάποιου συγκεκριμένου.

Δεν έχω όρεξη σήμερα… θέλω να κοιμηθώ και να ξυπνήσω ξανά με αυτό το τραγούδι… θέλω μόνο να ακούω τον τύπο με την νυσταγμένη, γεμάτο παράπονο φωνή… θέλω να σταματήσω να σκέφτομαι αλλά όσο το σκέφτομαι τόσο σκέφτομαι παραπάνω … θέλω... χμμμ … τίποτα, τελικά άστο …

http://www.youtube.com/watch?v=fsHcvQRRsY4

BY MAΡΙΑ

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

Followers

Δημοφιλείς αναρτήσεις