Πέμπτη, 8 Σεπτεμβρίου 2011

Andrea$ the..nightwriter









MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
ΓΕΙΑ ΣΑΣ!!!


Η μηπως πρεπει να πω.....καληνυχτα σας???
Ηρθε η ωρα να βγαλω και εγω την στηλη μου.......Επελεξα αυτη την ωρα γιατι εχω ακουσει οτι αυτες οι ωρες ονομαζονται ΩΡΕΣ ΕΜΠΝΕΥΣΗΣ.. {για μερικους}
__________________________________________________________
Θελω να σας πω για τις ΤΥΨΕΙΣ...
ΤΥΨΕΙΣ κατα την ψυχολογια ειναι ενα ειδος αποδειξης οτι σκεφτηκες,πονεσες και ισως οτι καταλαβες μερικα λαθη και μερικες καταστασεις καλυτερα......
Υπαρχουν ανθρωποι που χανουν το υπνο τους οταν τους κυριαρχησει αυτο το συναισθημα!>!
Υπαρχουν αλλοι που χανουν το μισο υπνο τους
Υπαρχουν και αλλοι που δεν τους πιανει ποτε και οταν μια στο τοσο τους πιασει ξερουν να αμυνθουν!!!!!!!!!Εσεις???Ανηκετε σε καμια απο αυτες τις κατηγοριες ???
ΑΝ ναι πειτε μου σε ποια,Αν οχι πειτε μου τη κατηγορια που πιστευετε οτι ανηκετε!!!!!
Και γενικως πειτε και αλλες κατηγοριες...............


Δεν ξερω αν αυτο που εγραψα για της ΤΥΨΕΙΣ ειναι σωστο...
Ξερω ομως οτι ενα οπλο απεναντι σε αυτο το συναισθημα ειναι το να μην κανουμε πραγματα που ξεπερνουν τον ευατο μας...............


!!!!!!!!!!!!!!!!!!!καλο ξημερωμα!!!!!!!!!!!!!!!!!

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

Followers

Δημοφιλείς αναρτήσεις